AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #21 Del Skrevet 26. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er jo en naturlig reaksjon på hva enn noen sier æsj til og forteller at man skal slutte fordi det er ekkelt og unormalt. Jeg synes det er rart at homofili er den første tanken som streifer deg. Anonymkode: 05e9a...b89 Det forundrer meg hvor ignorante enkelte i tråden er. Ut fra måten TS skriver kan man fort se at TS er litt ung. Og ofte blir unge mennesker også snakket til på en ung måte. For å kunne bli forstått. Videre viser din ignoranse at du automatisk antar ting om personer du ikke vet noenting om. Som f.eks din antagelse om meg her. Anonymkode: f33de...bc9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 26. september 2016 #22 Del Skrevet 26. september 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #23 Del Skrevet 26. september 2016 Ikke hør på tullingene. Det du snakker om er det jeg ser på som ekte "å være glad i". Når vi nordmenn kommer til utlandet, så får vi høre hvor distanserte og kalde vi er, for i fryktelig mange kulturer der ute i verden er det jo helt vanlig å både kysse og klappe og klemme og kose og danse og synge og leke. Det sies at det er litt for show, og joda det er jo det, en høflighets"frase" å kysse på begge kinn. Men hjeøpes meg folk er ikke så selvhøytidelige overalt som hjemme i Norge altså, og folk utenifra skjønner ikke bæret og tror det er noe alvorlig galt med oss som aldri danser uten å være fulle. Dere i tråden her mobber to som ikke har tatt til seg dustete programering om at "det er slik og slik man sksl sitte på stolen" disse gutta følger hjertet. Vi synes det er såå koselig å se barn , både søsken og venner, kose, og vi synes det er koselig å kose med barn, og mange synes det er kjempekoselig å kose med våre foreldre selv i voksen alder, og vi elsker selvsagt å kose med vår elskede. Så hvorfor kan man ikke kose med en venn i voksen alder? Og er det sagt fra dobbelmoralismens høye hest, der ingen hadde reagert om det var to kvinner/jenter også? Det er greit å ha mot i brøstet, vett i pannen, stål i bein og armer -men uten et godt hjerte vil en aldri føle seg lykkelig. Tror nå jeg. Anonymkode: 98d57...585 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 26. september 2016 #24 Del Skrevet 26. september 2016 Interessant med de som tror at vi som automatisk så for oss en hund etter å ha lest hovedinnlegget er homofobe. Det er ikke litt fordomsfullt av dere? "Noen syntes det var ekkelt og jeg følte skam etterpå." Oi oi, da må det være homofili involvert! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #25 Del Skrevet 26. september 2016 1 minutt siden, Cathrine88 skrev: Interessant med de som tror at vi som automatisk så for oss en hund etter å ha lest hovedinnlegget er homofobe. Det er ikke litt fordomsfullt av dere? "Noen syntes det var ekkelt og jeg følte skam etterpå." Oi oi, da må det være homofili involvert! Omg, hvor leser du noe slikt? Det lyser sårt eller flaut å ha tatt feil lang vei. Anonymkode: 3ecd2...867 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 26. september 2016 #26 Del Skrevet 26. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Omg, hvor leser du noe slikt? Det lyser sårt eller flaut å ha tatt feil lang vei. Anonymkode: 3ecd2...867 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Drit nå i alle svadasvar fra de lettere tilbakestående og homofobe.:) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #27 Del Skrevet 26. september 2016 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herlighet da! svar nå bare om han er et menneske elelr ikke! Hamsteren min er kameraten min liksom Anonymkode: 02a36...7e9 Kan du svare TS? Anonymkode: 02a36...7e9 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #28 Del Skrevet 26. september 2016 Det er vel ikke noe galt eller ekkelt det. Kanskje ikke sånn de fleste oppfører seg mot kamerater. Men alle er jo forskjellige så er sikkert flere som dere Men kan jo se ut som det er noe mer mellom dere? Anonymkode: 5d096...ad2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 26. september 2016 #29 Del Skrevet 26. september 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Mynona, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #30 Del Skrevet 27. september 2016 Dette høres ut som "mer enn venner" for meg. Og det er vel det moren din synes også. Hvis dere er homofile eller bifile, så er det ikke noe unormalt med det. For meg er det unormal oppførsel mellom to platoniske venner. Anonymkode: cc045...e2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hactar Skrevet 27. september 2016 #31 Del Skrevet 27. september 2016 Ikke hør på moren din. Det der er helt greit uansett om kameraten din er mann eller mus (eller hund). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #32 Del Skrevet 27. september 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan du svare TS? Anonymkode: 02a36...7e9 JEG HAR SVART. Er du blind? Anonymkode: 409c0...a4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
a l'orange Skrevet 27. september 2016 #33 Del Skrevet 27. september 2016 (endret) ⭐️ Endret 30. november 2020 av a l'orange Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 27. september 2016 #34 Del Skrevet 27. september 2016 20 timer siden, Fnisu skrev: Er kameraten din ei bikkje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #35 Del Skrevet 27. september 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: JEG HAR SVART. Er du blind? Anonymkode: 409c0...a4e Hallo? Du svarer konsekvent ikke på om det er et menneske enda du har hatt et døgn på deg. Det sier sitt liksom. Anonymkode: 02a36...7e9 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
a l'orange Skrevet 27. september 2016 #36 Del Skrevet 27. september 2016 (endret) ⭐️ Endret 30. november 2020 av a l'orange 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 27. september 2016 #37 Del Skrevet 27. september 2016 3 timer siden, a l'orange skrev: Jeg vil vel heller si at det er påtatt antihomofobt, litt som at man ikke kan tro på at det fremdeles i 2016 sitter flusst av homofober der hjemme i sine egne norske stuer. Hvor mye mer sannsynlig er det at noen kaller hunden sin for kompis enn at noen reagerer negativt på to gutter som koser med hverandre? Jeg tror faktisk ikke jeg kjenner en eneste mann som ikke kaller hunden sin 'kompis' eller turkameraten min'. De engelsktalende sier 'buddy' eller 'mate'. Selv kan jeg godt finne på å spørre både hunder og katter 'Er du sulten, vennen min?' så i min verden er det ikke usannsynlig i det hele tatt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #38 Del Skrevet 27. september 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: JEG HAR SVART. Er du blind? Anonymkode: 409c0...a4e Du har ikke svart. Er kameraten din et menneske eller hund? Burde ikke være så vanskelig å svare på. Anonymkode: 3077c...5ea 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
a l'orange Skrevet 27. september 2016 #39 Del Skrevet 27. september 2016 (endret) ⭐️ Endret 30. november 2020 av a l'orange Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #40 Del Skrevet 27. september 2016 24 minutter siden, a l'orange skrev: Kjære tid, hva slags hverdag har du egentlig, som ikke kommer videre før trådstarter har svart deg på det DU lurer på? Jeg har en veldig fin hverdag jeg du Har fri fra jobb i dag... Jeg har bakt brød, vasket leiligheten min, vært på butikken. Har en liten pause hvor jeg sitter i godstolen. Når flere spør samme spørsmål, da er det rart ikke ts bare kan svare på det. Handler ikke om ts skal underholde oss som du så fint skriver. Tror du vi er inne her 24/7 eller? Kjære tid, slutt å heng deg så oppi hva folk lurer på. Anonymkode: 3077c...5ea 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå