Gå til innhold

Tar moren min feil? Jeg hadde kameraten min på fanget

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg liker å ha kameraten min på fanget. Jeg stryker på ham, legger ansiktet mitt mot hans og sier at jeg er glad i ham. Jeg tror han føler det samme. Han er en god turkamerat og vi går mye tur sammen, hver dag. Moren min var på besøk og da satte kameraten min seg på fanget, og jeg gjorde dette som jeg pleier, og moren min sa: "Æsj, slutt med det der, det er unormalt og ekkelt". Jeg følte meg dårlig etterpå og ble usikker på meg selv.. gjør jeg noe galt, er jeg unormal? Er det ikke greit å ha kameraten sin på fanget slik? 

Anonymkode: 409c0...a4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du gutt eller jente?

Anonymkode: 13c70...e76

Jeg er gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke galt. Din mor er nok redd for at dere er homofile, da hun sikkert synes at homofili er ekkelt. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går an å lese:

" Jeg følte meg dårlig etterpå og ble usikker på meg selv. "

Anonymkode: f33de...bc9

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva om dette er to gutter? Idiotisk av dere å kalle dette en hund. 

"Han er en god turkamerat, og vi går mye tur sammen, hver dag." Hvor mange kjenner du som snakker sånn om menneskekompisen sin? Og sier at de stryker på kompisen, sier at de er glad i ham og tror at han føler det samme?

TS, er kameraten din et menneske?

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da helt greit når dere to synes det er greit. Synd at moren din påfører deg hennes bedømninger på denne måten. 

Det har vel vært mer tabu tidligere å vise affeksjon mellom kamerater (her i Norge/norden, det er vanlig f.eks. i Italia). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Cathrine88 skrev:

"Han er en god turkamerat, og vi går mye tur sammen, hver dag." Hvor mange kjenner du som snakker sånn om menneskekompisen sin? Og sier at de stryker på kompisen, sier at de er glad i ham og tror at han føler det samme?

TS, er kameraten din et menneske?

" Jeg følte meg dårlig etterpå og ble usikker på meg selv "

Er dette noe man sier om en hund, eller noe man sier om man tror han er homoseksuell?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette noe man sier om en hund, eller noe man sier om man tror han er homoseksuell?

Det er i hvert fall noe man skriver når man prøver å framprovosere en reaksjon på KG.

Venter fortsatt på svaret til TS.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Cathrine88 skrev:

Det er i hvert fall noe man skriver når man prøver å framprovosere en reaksjon på KG.

Venter fortsatt på svaret til TS.

Det er kameraten min!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg foreslår at dere går tilbake, redigerer deres innlegg, og skriver ordentlige svar til TS. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er kameraten min!!

Herlighet da! svar nå bare om han er et menneske elelr ikke! Hamsteren min er kameraten min liksom

Anonymkode: 02a36...7e9

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo en naturlig reaksjon på hva enn noen sier æsj til og forteller at man skal slutte fordi det er ekkelt og unormalt. 

Jeg synes det er rart at homofili er den første tanken som streifer deg. 

Anonymkode: 05e9a...b89

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit nå i alle svadasvar fra de lettere tilbakestående og homofobe. Dere to er vel kanskje mer enn bare vanlige venner sånn sett. Og hva er galt med å vise kjærlighet ovenfor den man er glad i? Hva så om du liker gutter? Noen liker kun jenter, noen liker gutter og jenter, mens noen liker bare gutter... Høres ut som om dere har det fint sammen ihvertfall. Så stryk og kos i vei. Nyt livet og gi f i hva alle andre tenker og mener.

Anonymkode: b8eca...d56

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...