AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #1 Del Skrevet 26. september 2016 Jeg liker å ha kameraten min på fanget. Jeg stryker på ham, legger ansiktet mitt mot hans og sier at jeg er glad i ham. Jeg tror han føler det samme. Han er en god turkamerat og vi går mye tur sammen, hver dag. Moren min var på besøk og da satte kameraten min seg på fanget, og jeg gjorde dette som jeg pleier, og moren min sa: "Æsj, slutt med det der, det er unormalt og ekkelt". Jeg følte meg dårlig etterpå og ble usikker på meg selv.. gjør jeg noe galt, er jeg unormal? Er det ikke greit å ha kameraten sin på fanget slik? Anonymkode: 409c0...a4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fandenivoldsk Skrevet 26. september 2016 #2 Del Skrevet 26. september 2016 Er kameraten din ei bikkje? 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #3 Del Skrevet 26. september 2016 Er du gutt eller jente? Anonymkode: 13c70...e76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 26. september 2016 #4 Del Skrevet 26. september 2016 Jeg pleier også å ha hundene mine på fanget. Ser ikke noe galt i det. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #5 Del Skrevet 26. september 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du gutt eller jente? Anonymkode: 13c70...e76 Jeg er gutt. Anonymkode: 409c0...a4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #6 Del Skrevet 26. september 2016 Hva om dette er to gutter? Idiotisk av dere å kalle dette en hund. Anonymkode: f33de...bc9 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MajorasMaske Skrevet 26. september 2016 #7 Del Skrevet 26. september 2016 Kameraten din høres litt gay ut, men ikke noe galt i det altså. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berentsens Skrevet 26. september 2016 #8 Del Skrevet 26. september 2016 Det er ikke galt. Din mor er nok redd for at dere er homofile, da hun sikkert synes at homofili er ekkelt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #9 Del Skrevet 26. september 2016 Det går an å lese: " Jeg følte meg dårlig etterpå og ble usikker på meg selv. " Anonymkode: f33de...bc9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #10 Del Skrevet 26. september 2016 Synes ikke det er ekkelt hvis det er hunden din Anonymkode: 049b8...02d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
a l'orange Skrevet 26. september 2016 #11 Del Skrevet 26. september 2016 (endret) ⭐️ Endret 30. november 2020 av a l'orange 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 26. september 2016 #12 Del Skrevet 26. september 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva om dette er to gutter? Idiotisk av dere å kalle dette en hund. Anonymkode: f33de...bc9 "Han er en god turkamerat, og vi går mye tur sammen, hver dag." Hvor mange kjenner du som snakker sånn om menneskekompisen sin? Og sier at de stryker på kompisen, sier at de er glad i ham og tror at han føler det samme? TS, er kameraten din et menneske? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 26. september 2016 #13 Del Skrevet 26. september 2016 Det er da helt greit når dere to synes det er greit. Synd at moren din påfører deg hennes bedømninger på denne måten. Det har vel vært mer tabu tidligere å vise affeksjon mellom kamerater (her i Norge/norden, det er vanlig f.eks. i Italia). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #14 Del Skrevet 26. september 2016 3 minutter siden, Cathrine88 skrev: "Han er en god turkamerat, og vi går mye tur sammen, hver dag." Hvor mange kjenner du som snakker sånn om menneskekompisen sin? Og sier at de stryker på kompisen, sier at de er glad i ham og tror at han føler det samme? TS, er kameraten din et menneske? " Jeg følte meg dårlig etterpå og ble usikker på meg selv " Er dette noe man sier om en hund, eller noe man sier om man tror han er homoseksuell? Anonymkode: f33de...bc9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 26. september 2016 #15 Del Skrevet 26. september 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: " Jeg følte meg dårlig etterpå og ble usikker på meg selv " Er dette noe man sier om en hund, eller noe man sier om man tror han er homoseksuell? Anonymkode: f33de...bc9 Det er i hvert fall noe man skriver når man prøver å framprovosere en reaksjon på KG. Venter fortsatt på svaret til TS. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #16 Del Skrevet 26. september 2016 12 minutter siden, Cathrine88 skrev: Det er i hvert fall noe man skriver når man prøver å framprovosere en reaksjon på KG. Venter fortsatt på svaret til TS. Det er kameraten min!! Anonymkode: 409c0...a4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #17 Del Skrevet 26. september 2016 Jeg foreslår at dere går tilbake, redigerer deres innlegg, og skriver ordentlige svar til TS. Anonymkode: f33de...bc9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #18 Del Skrevet 26. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er kameraten min!! Anonymkode: 409c0...a4e Herlighet da! svar nå bare om han er et menneske elelr ikke! Hamsteren min er kameraten min liksom Anonymkode: 02a36...7e9 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #19 Del Skrevet 26. september 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: " Jeg følte meg dårlig etterpå og ble usikker på meg selv " Er dette noe man sier om en hund, eller noe man sier om man tror han er homoseksuell? Anonymkode: f33de...bc9 Det er jo en naturlig reaksjon på hva enn noen sier æsj til og forteller at man skal slutte fordi det er ekkelt og unormalt. Jeg synes det er rart at homofili er den første tanken som streifer deg. Anonymkode: 05e9a...b89 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #20 Del Skrevet 26. september 2016 Drit nå i alle svadasvar fra de lettere tilbakestående og homofobe. Dere to er vel kanskje mer enn bare vanlige venner sånn sett. Og hva er galt med å vise kjærlighet ovenfor den man er glad i? Hva så om du liker gutter? Noen liker kun jenter, noen liker gutter og jenter, mens noen liker bare gutter... Høres ut som om dere har det fint sammen ihvertfall. Så stryk og kos i vei. Nyt livet og gi f i hva alle andre tenker og mener. Anonymkode: b8eca...d56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå