Gjest Moonshadow Skrevet 8. juni 2005 #401 Del Skrevet 8. juni 2005 Så spennende Også gutt da Jeg har så lyst på en liten Casper Lykke til videre :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 10. juni 2005 Forfatter #402 Del Skrevet 10. juni 2005 Hei Nå er jeg over halvveis i svangerskapet mitt Tenk at tiden går så fort :o 20+2 i dag, og jeg er fortsatt i kjempeform I helga skal vi gjøre ferdig barnerommet, så da er det klart til å bli møblert! Det er stas! Kjenner stadig små livstegn fra prinsen, mens mannen enda har det til godt...tror han er rimelig klar for det nå, men vi er ikke så heldig med timeingen bestandig Det blir vel snart Tusen takk for masse tips, Siam! Jeg skal unne meg et SPA ja, for det fortjener jeg Holmen ser kjempebra ut, så det spørs vel om det blir der Jeg gleder meg allerede Det er virkelig gutteboom her om dagen ja Ha ei super uke du også Hei shy Ja, jeg har vært veldig heldig med formen hele tiden, og skjønner at det er mange som ikke har det like greit.. Forstår godt at du gleder deg til underet kommer ja Jeg er også utålmodig, men plages jo ikke, og synes det er kjempekoselig å gå gravid Ja, det skal bli morro å få en liten prins! Ha en super dag du også Ja, det er spennende Moonshadow Håper du en dag bli mor til en liten Casper Takk for koselig hilsen tine 20+2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 11. juni 2005 #403 Del Skrevet 11. juni 2005 God helg,tine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 12. juni 2005 #404 Del Skrevet 12. juni 2005 God søndag:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 19. juni 2005 #405 Del Skrevet 19. juni 2005 Hei! Jeg søkte i forumet etter "barnerom" og havnet blant annet her hos deg :-) Har så smått begynt å tenke på hvordan barnerommet skal være, og det er så gøy!! Jeg er bare 8 uker på vei, så det blir ikke oppussing før til høsten, men det er jo lov å planlegge Har du beskrevet deres tidligere i dagboka di? Hvis ikke - har du lyst til å fortelle hvordan det ser ut? Hvilke farger dere har valgt osv? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 21. juni 2005 Forfatter #406 Del Skrevet 21. juni 2005 Hei! Jeg søkte i forumet etter "barnerom" og havnet blant annet her hos deg :-) Har så smått begynt å tenke på hvordan barnerommet skal være' date=' og det er så gøy!! Jeg er bare 8 uker på vei, så det blir ikke oppussing før til høsten, men det er jo lov å planlegge Har du beskrevet deres tidligere i dagboka di? Hvis ikke - har du lyst til å fortelle hvordan det ser ut? Hvilke farger dere har valgt osv? :-)[/quote'] Hei søndagsengel Så koselig med nytt fjes i dagboka mi Og gratulerer med graviditeten Tiden kommer til å gå kjempefort, så det er bare å begynne å planlegge Jeg har vel ikke beskrevet barnerommet så mye før, og det er heller ikke innredet. Men, vi er ferdige med det som tar tid - maling og gulvlegging! Vi har valgt å ha en helt nøytral farge på veggene, off-wite-lignende, og møkt tregulv. Det gjør at vi står veldig fritt når det gjelder farger på gardiner, sengetrekk, puter osv.. Synes det er så greit jeg Liker det rene preget! Møblene skal være hvite, og ettersom vi venter en gutt blir det nok noen blå innslag her og der Utrolig koselig å plangegge familieforøkelsen! Kos deg masse i tiden som kommer, og lykke til! Håper du får et så behagelig svangerskap som meg Det er deilig tine 21+6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 22. juni 2005 #407 Del Skrevet 22. juni 2005 Takk :-) Tror vi kommer til å begynne på barnerommet til høsten. I hvertfall malingen, sånn at vi får lufta skikkelig ut. Gleder meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 22. juni 2005 Forfatter #408 Del Skrevet 22. juni 2005 22+0 i dag Som tiden går :o I dag har jeg vært og kikket litt på barneseng da :oops: Har forelsket meg helt i ei, så den tror jeg at jeg bare må ha altså! Har ikke lyst på vanlig sprinkelseng jeg... Når det gjelder barnevogn er jeg foreløpig helt grønn.. orker ikke å bevege meg inn i den jungelen enda. Det er så utrolig mange forskjellige typer, farger og fasonger at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne :-? Hvis noen har et bra tips til vogn for vinterbaby så er det bare å si i fra! Må være litt størelse på bagen synes jeg. Det er mye som skal ordnes iallefall Utrolig koselig å pusle rundt, og småhandle litt! Er glad jeg begynte å tenke tidlig jeg, for nå går det jammen fort Kjenner masse liv i magen om dagen da Utrolig rar meg god følelse Snart skal jeg til jordmor for første gang, og det er jeg kjempespent på! Håper hun har litt bedre tid enn fastlegen har :-? I ettermiddag skal jeg kose meg ute i finvært! Sommeren har endelig kommet, så da får vi se hvor lenge det varer ... tine 22+0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 23. juni 2005 Forfatter #409 Del Skrevet 23. juni 2005 Hehe...i dag var jeg på butikken og reserverte senga jeg Skal hente den over helga, så da er den i boks Jeg hadde bestemt meg jeg, så da var det bare å skride til verket Er visst ei veldig populær seng, så de hadde ikke mange på lager...Godt å være tidlig ute. tine 22+1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 23. juni 2005 #410 Del Skrevet 23. juni 2005 Så gøy! Gratulerer da :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 23. juni 2005 #411 Del Skrevet 23. juni 2005 Innom for å si at jeg håper dere får en fin st.Hans feiring!! God fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 26. juni 2005 #412 Del Skrevet 26. juni 2005 Bare innom med en Håper du har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 27. juni 2005 Forfatter #413 Del Skrevet 27. juni 2005 Hei, Mrs.Potter - jeg har det bare så utrolig bra om dagen Føler at livet smiler til meg, og jeg nyter det Synes vi er så heldige som har hverandre, og vårt kjærlighetsbarn på vei Jeg er i kjempeform, og nyter å gå gravid Solen skinner, og det er sommer - kunne jeg hatt det bedre??? Håper du hadde en fin St.Hans-feiring også Madden Takk skal du ha, søndagsengel Skal hente senga i dag, og det blir stas! Nå er det ikke så mange ukene til jeg skal ha ferie, og det blir deilig Håper været holder seg så bra som det er nå, for i år skal vi bare være i Norge. Nå er jeg sulten, så jeg skal finne meg en yoghurt. Ha en fin dag alle tine 22+5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 2. juli 2005 #414 Del Skrevet 2. juli 2005 God helg,tine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 6. juli 2005 #415 Del Skrevet 6. juli 2005 Hei *tine* Hvordan er det med deg fortiden? Nyter du sommeren? og planleggingen av barnerom/utstyr?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edea Skrevet 13. juli 2005 #416 Del Skrevet 13. juli 2005 Hei! Har vært innom og lest litt. Alt høres flott ut! Ønsker deg en fortsatt super sommer!!! Klem fra edea! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 14. juli 2005 #417 Del Skrevet 14. juli 2005 Håper du fremdeles har det bra, og er i bra form! Ha en riktig god sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 21. juli 2005 Forfatter #418 Del Skrevet 21. juli 2005 Hei alle sammen ! Er ikke så aktiv her om dagen jeg, men det er så mye annet å finne på når det er sol og sommer Har vært litt ute og reist, og ellers bare nytt fine dager her hjemme. Det er deilig med ferie! Men, nå er den snart over...og jobben kaller igjen for en liten stund. Nå er det nesten bare to mnd. igjen til jeg går ut i permisjon, og det går fort Jeg er nå 26+1, og vi begynner å ha det meste klart. Av "store" ting vi ikke har kjøpt ennå gjenstår barnevogn, stellebord og bilstol, men vi har bestemt oss for hva vi vil ha så det er bare å kjøpe det! Blir vel ikke lenge før det er i hus også! Synes det er så godt med alt som er unnagjort jeg, man vet aldri når nurket vil dukke opp. Jeg er fortsatt i kjempegod form, og har heller ikke lagt på meg så veldig mye enda...frykter at kiloene raser på nå den siste tiden.. Magen vokser iallefall, og den lille ser ut til å stortrives Det er masse liv, og jeg bare nyter å gå gravid! Tusen takk for koselige hilsener Mrs.Potter, tyttebæret, edea og Hulderjente! Fortsatt god sommer til dere også tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 26. juli 2005 #419 Del Skrevet 26. juli 2005 Håper du har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 29. august 2005 Forfatter #420 Del Skrevet 29. august 2005 Hei Jeg er her fortsatt...innimellom Og jeg har det veldig bra - tusen takk for at du spør, Mrs.Potter I dag er jeg 31+5, og jeg synes fødselen nærmer seg med stormskritt Som jeg gleder meg :grine2: Litt tidlig å bli utålmodig allerede nå, men jeg er så spent på alt! For meg kan prinsen komme til verden når som helst, men vi får vel vente til han er klar til å møte oss Formen er super, men jeg merker nå at det begynner å bli trangt om plassen der inne...Mini har sterke meninger om hvordan jeg skal ligge om natten, og det er vel kun på ryggen som er godtatt Herlig tine 31+5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå