Gjest Mrs. Potter Skrevet 2. april 2005 #341 Del Skrevet 2. april 2005 Så artig med baby-klær i hus da! Skjønner godt at du ikke klarte å vente lenger Ha en fin lørdagskveld,tine! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 4. april 2005 #342 Del Skrevet 4. april 2005 Hei *tine*! Så morsomt med både mamma-klær og baby-klær!!! Det blir likssom litt mer og litt mer virkelig ettersom man gjør diverse forberedelser og innkjøp.. ikke sant? Ønsker deg en fin mandag, og uke!! kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 4. april 2005 #343 Del Skrevet 4. april 2005 Koselig lesning!!!!! Klør litt etter å handle litt småting til babyen jeg også, men finner liksom ikke noe jeg har likt i nøytrale farger enda... Så da blir det nok til at jeg venter til etter ul, dersom jeg ikke kommer over noe fantastisk søtt da Har jo sett noe men mannen syns det er altfor tidlig å kjøpe... Får ta en tur i butikken alene Koselig å følge med på deg, og håper du har en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 4. april 2005 #344 Del Skrevet 4. april 2005 Koselig å lese at du har det bra:)Grattis med mammabukser og babyklær.Det blir liksom mer virkelig nå.Deilig tid vi går i møte nå,sola skinner og snart er det sommer.Du får kose deg masse.Ha en fortsatt fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 7. april 2005 #345 Del Skrevet 7. april 2005 Hvordan står det til i tine-heimen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 8. april 2005 Forfatter #346 Del Skrevet 8. april 2005 Heisann Har ikke vært her hele uka jeg :o På tide å oppdatere litt kanskje? Har ikke skjedd så mye det er verd å skrive om egentlig.. Har plutselig fått forferdelig mye å gjøre på jobben, så jeg har ikke tid til KG på dagtid.. Og hver kveld denne uka har jeg bare sunket sammen på sofaen etter jobb og sovnet Er så utrolig trøtt og sliten om dagen, det er helt vanvittig! Men, i dag er det fredag, og det er den aller beste dagen i uka I kveld skal vi kose oss med taco og masse morsomt på tv`n Og så sovner jeg sikkert på armen til mannen mens vi gjør det Det er det beste jeg vet...å sovne på armen til mannen Ellers er det lite nytt om magen.. Synes ikke jeg har blitt større de siste dagene, og nå er jeg kjempe-utålmodig altså !!!! Vil ha stor mage!!! Iallefall sånn at det vises mer Har begynt med mammabukse, men jeg fyller den på ingen måte ut. Har god plass, og det er deilig Skal til legen om litt over ei uke, og da håper jeg på å få høre hjertelyden Hadde blitt så mye mer virkelig da..*håper* Tusen takk for koselige hilsner, Mrs.Potter, shy, Bizzy og nat26 Håper dere får ei super helg! tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 8. april 2005 #347 Del Skrevet 8. april 2005 Ønsker deg en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 8. april 2005 #348 Del Skrevet 8. april 2005 Du har vel sovnet allerede du nå? Håper du får ei kjempefin helg sammen med mannen og den lille spiren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 9. april 2005 Forfatter #349 Del Skrevet 9. april 2005 Du har vel sovnet allerede du nå? Håper du får ei kjempefin helg sammen med mannen og den lille spiren Nå er jeg våken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 9. april 2005 #350 Del Skrevet 9. april 2005 Men ikke nå? (nå er jeg barnslig..på tide å legge seg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 11. april 2005 #351 Del Skrevet 11. april 2005 Hei hei! Håper du har hatt en fin helg!!! Det er moro å høre hjertelyden, er bare å glede seg!! Bare husk at første gangen kan det hende at de ikke finner den, men det betyr ikke at noe er galt.. bare at den ligger litt dumt til.. eller at morkaken er i veien eller noe!! Det med å være trøtt er det bare å venne seg til.. jeg er fortsatt nokså trøtt... det hender at jeg klarer å holde meg litt lenger enn for noen uker siden , men sover fortsatt ganske mye.... Det er deilig å ha mulighetene da... hvis det blir flere svangerksap på oss, er det ikke sikkert vi kan legge oss på sofaen etter middag og snorke en time eller to, for da er det alerede en som ønsker vår oppmerksomhet... he he.. så vi har det vel egentlig ganske godt nå... Ønsker deg en fin uke!!! Måtte magen fylle mammabuksen din om ikke altfor lenge!! kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 11. april 2005 #352 Del Skrevet 11. april 2005 Ha en fin uke!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 12. april 2005 #353 Del Skrevet 12. april 2005 Innom for å ønske deg en fin tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 13. april 2005 #354 Del Skrevet 13. april 2005 Bare innom med en god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 13. april 2005 Forfatter #355 Del Skrevet 13. april 2005 Heisann og takk for at dere har vært innom med koselige hilsener, shy, siam, nat26 og madden Jeg nyter muligheten til å sove masse ja, shy! Jeg er jo et lite murmeldyr til vanlig også, så jeg synes det bare er sååå deilig å sove Det er vel fortsatt stort sett det jeg gjør om dagen Jobber og sover - for et liv I kveld skal vi ut å spise litt god mat da, det blir koselig! Er ikke spesielt glad i middag om dagen, så jeg håper jeg finner noe som frister Det er stort sett ristet brød og knekkebrød det går i nå.. kjedelig, men så deilig Stakkars mannen synes ikke det er gøy å lage mat lenger nei, jeg vil jo ikke ha noe av det han lager :-( Håper det endrer seg snart! I dag er jeg forresten 12+0 uker Det er jo helt utrolig! Nå begynner andre trimester Jeg gleder meg Ha en fin dag alle sammen tine 12+0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 13. april 2005 Forfatter #356 Del Skrevet 13. april 2005 12 uker Fra 12 uker og 0 dager til 12 uker og 6 dager av svangerskapet. Vekt: 10-20 g CRL: 52 mm OM BARNET Fosteret er i begynnelsen av denne uken 10 uker gammelt, og mange regner dette tidspunktet som en milepæl. De fleste spontanaborter skjer i løpet av de 12 første ukene av svangerskapet, og fra nå av er spontanaborter mindre vanlige. Årsaken er at fosterets organer nå er ferdig dannet, og det er som regel feildannelser som ender i tidlig spontanabort. Det lille fosteret ligner stadig mer på et lite menneskebarn, selv om det ikke er mange centimeter langt. Ansiktet har øyne, nese og munn og nå formes også strupen og stemmebåndene. Leveren begynner å skille ut galle, som lages i den ferdig formede galleblæren. Både skjoldbruskkjertelen og bukspyttkjertelen er ferdig formet, og bukspyttkjertelen begynner å produsere insulin. Det er fremdeles vanskelig å bestemme barnets kjønn ved ultralyd, men fosteret begynner å vise karakteristiske trekk i de ytre kjønnsorganene. Mye av bevegelsene til fosteret er reflekser, og det tynne hudlaget er veldig sensitivt. tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 13. april 2005 #357 Del Skrevet 13. april 2005 Gratulerer med 12 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 13. april 2005 #358 Del Skrevet 13. april 2005 Gratulerer med 12 uker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 14. april 2005 #359 Del Skrevet 14. april 2005 GRATULERER MED VEL OVERSTÅTT 12 UKER!!! Tiden gikk jammen meg ganske fort!! Ha en fin dag/uke!! kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 14. april 2005 #360 Del Skrevet 14. april 2005 Grattis med 12 uker:)Håper du får tilbake matlysten snart da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå