bizzy Skrevet 4. mars 2005 #261 Del Skrevet 4. mars 2005 Hei! Tror ikke det er så veldig stor fare for å bli smittet av toksoplasmose fra katten Jeg er oppvokst med katt og har det nå også, men er ikke imun... Har vært min oppgave å ta kattedoen da jeg bodde hos mine foreldre, og katten har alltid ligget i sengen min :oops: Så lenge du er litt ekstra nøye med håndvask og holder deg unna kattedoen tror jeg det skal gå bra! Det tar forresten fire dager før eggene som kommer ut i avføringen til en syk katt klekkes og det er da de er smittsomme... Er vel sjelden man lar det ligge i kassen så lenge uansett? Det går nok veldig bra, jeg fikk beskjed av legen at så lenge jeg ikke ryddet i kassen (vi har ikke kasse til katten så det er ikke noe reelt problem) så skulle det veldig mye til for å få smitten av ham. Var værre med uvaskede grønnsaker! Oj, dette ble langt og rotete gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 4. mars 2005 Forfatter #262 Del Skrevet 4. mars 2005 Hei shy og siam Det var betryggende å høre at dere også har katt, uten at det byr på problemer Jeg kommer til å snakke litt med legen min om det når jeg skal dit om ikke så lenge. Fikk også flere linker inne på gravidforumet, så jeg har lest litt i lommelegen og doktoronline allerede Føler ikke at jeg utsetter meg for veldig stor fare, men det er greit å ta sine forhondsregler. Rart så mange bekymringer man plutselig får når man oppdager at man er gravid Min neste er at vi skal til syden i april... Hehe...er helt håpløs jeg tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 4. mars 2005 Forfatter #263 Del Skrevet 4. mars 2005 Heisann - der var jo du også Bizzy Blir veldig beroliget av dere, tusen takk! Jeg er sikker på at dette skal gå bra. Jeg vasker alltid hendene mine før jeg begynner med matlaging, og grønnsakene skylles godt...Nei, nå er jeg ikke så bekymret lenger tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 4. mars 2005 Forfatter #264 Del Skrevet 4. mars 2005 Hjelp! Så sulten jeg er :o ...og enda en time til lunsj :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edea Skrevet 4. mars 2005 #265 Del Skrevet 4. mars 2005 Jeg må bare le av deg, nå altså, du er så søt. Makan til aktivitet her inne er det lenge siden jeg har sett maken til... er det noen som er litt fornøyde og ivrige for tiden, eller? Jeg unner det deg for alt i verden, *tine*!!! Klem fra edea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 4. mars 2005 Forfatter #266 Del Skrevet 4. mars 2005 Du har så rett så rett, edea Må le litt av meg selv også nå Hodet mitt er jo fullt av alle mulige tanker og spørsmål, og jeg må si det er veldig deilig å kunne dele dem med dere Stakkars gubben om han skulle hørt på alt dette Dessuten får jeg jo svar på masse da! Jeg er VELDIG fornøyd og ivrig om dagen Håper dere holder ut med meg fra tine... ...som gleder seg veldig til lunsjen om bare noen minutter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 4. mars 2005 #267 Del Skrevet 4. mars 2005 Må bare innom den lykkelig gravide for å ønske god helg! Så herlig å lese inne hos deg for tiden...masse glade innlegg!! Håper helga blir super..men det er jeg overbevist om at den blir! God :klem2: fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 4. mars 2005 Forfatter #268 Del Skrevet 4. mars 2005 :klem2: Madden Tror nok denne helga blir helt fantsatisk! Må vel holde meg langt unna alt som heter butikker for ikke å handle babyklær Det er litt i tidligste laget..men, jeg gleder meg til jeg kan begynne God helg til deg også, Madden fra tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apriljente Skrevet 4. mars 2005 #269 Del Skrevet 4. mars 2005 GRATULERER!!!!!!!! Kanskje det er joggingen som gjorde utslaget? Fikk satt i gang kroppen lissom... lykke til, nå er det også håp for oss langtidsprøvere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 4. mars 2005 Forfatter #270 Del Skrevet 4. mars 2005 Hei apriljente Så koselig å "se" deg! Tusen takk for gratulasjonen Ja, kanskje det var joggingen som gjorde utslaget?? Jeg fikk iallefall tankene mine over på noe helt annet for en periode, det ble jo nesten en treningsdagbok dette Jeg har nå skjønt at det er håp for oss alle - vi må bare ikke gi opp håpet! Stå på! Og lykke, lykke til fra tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 4. mars 2005 #271 Del Skrevet 4. mars 2005 Fantastisk gode nyheter, *Tine*!!!!!!!!!!!!! Gratulerer med spire i magen!!!! Ha en fantastisk helg da! Stoooooor klem fra Huldra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 4. mars 2005 Forfatter #272 Del Skrevet 4. mars 2005 Tusen takk skal du ha, Huldra Begynner som smått å gå opp for meg nå, men det er helt uvirkelig at vi har vært så heldige :-D Det er helt fantastisk, og jeg håper virkelig at du får oppleve det samme veldig snart Ha ei kjempefin helg du også! Stor fra tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 5. mars 2005 Forfatter #273 Del Skrevet 5. mars 2005 Det er en deilig lørdag formiddag Solen skinner, og vi skal ut og gå en laaang tur. Prata med pappa på telefonen i morges, og det er så vanskelig å ikke si noe Har jo bare lyst til å rope det ut til alle vi møter!!! Hold ut, tine!!!! Bare i noen uke til!!!! Ikke lett dette I dag tok vi det første magebildet da!! Ikke at det er store forskjellen å spore da, men morro å se utviklingen helt fra begynnelsen. Tenkte å ta det neste bildet i uke 8, og så hver måned framover Gøy! Merker ikke så mye til det lille frøet enda da.. Er litt oppblåst i magen, og tunge bryster bare.. Og så er jeg veldig sulten og trøtt hele tiden Kunne spist og spist jeg - skulle ikke tro det var bunn i meg Passer på å spise frukt og drikke vann mellom måltidene. Det bør holde! Det blir så spennende framover! Jeg gleder meg for hver dag tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edea Skrevet 5. mars 2005 #274 Del Skrevet 5. mars 2005 Ha ei super helg, *tine*! Klem fra edea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 6. mars 2005 #275 Del Skrevet 6. mars 2005 Ønsker deg, mannen og frøet en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 6. mars 2005 #276 Del Skrevet 6. mars 2005 Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 6. mars 2005 Forfatter #277 Del Skrevet 6. mars 2005 Ha ei super helg, *tine*! Klem fra edea Takk for det, edea! Håper du har hatt ei flott helg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 6. mars 2005 Forfatter #278 Del Skrevet 6. mars 2005 Ønsker deg, mannen og frøet en fin søndag Tusen takk skal du ha, Slim, det var koselig sagt Vi har hatt en kjempefin søndag alle tre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 6. mars 2005 Forfatter #279 Del Skrevet 6. mars 2005 Gratulerer så mye! Tusen takk, sirka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 6. mars 2005 Forfatter #280 Del Skrevet 6. mars 2005 Det har vært en veldig rolig og avslappende helg i tine-heimen Har vært en tur på kino i dag, og så ble det pizza på tur hjem Merker ikke så mye til frøet i magen da, men det er kanskje litt tidlig Fortsatt sulten og trøtt.. skal finne senga snart jeg God natt tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå