Gå til innhold

Svangerskapsdagboka mi

*tine*

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs. Potter

Hei *tine* :tommelsmil:

Er bare innom en tur for å ønske deg ei riktig fin helg!

Håper tanta har dukket opp,og at du er travelt opptatt med prøving :wink:

Stooor :klem: fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei shy, Madden og Mrs.Potter :vinke:

Så koselig å se at dere har vært innom :klem:

Da er det jammen meg helg igjen..Utrolig så for tiden går om dagen :o Ukene bare flyr avgårde jo!

Har ikke skjedd så mye spennende i det sist da.. Har vært ute og jogget litt igjen for nå er snøen og isen borte fra trim-ruta vår! Litt kaldt, men jeg må bare tvinge meg selv ut alikevel :wink: Har så godt av det atte :wink:

Tanta har desverre ikke duket opp enda, og jeg begynner å bli alvorlig bekymret for hva som kan være galt med meg :cry: Så sen kan jeg ikke huske at hun har vært før.. Blir litt redd jeg.. og så begynner jeg å bli utrolig lei av denne prøvinga. Det er så slitsomt med alle nedturene, men jeg vet jo at jeg ikke er den eneste som har det sånn.. Det er vel bare å ta seg sammen, og tenke positivt :tommelsmil:

Jeg skal slappe av masse i helga, shy, så får vi håpe det gjør underverker :)

Som du skjønner Mrs.Potter er jeg ikke så travelt opptatt med prøving om dagen desverre. Tenker mest på tanta :wink: God helg til deg også :)

Tusen takk for god klem, Madden :klem: Her får du en tilbake :klem2:

Så du har lyst til å begynne å scrappe litt du også ja? Det er kjempegøy! Jeg har kjøpt mine ting fra www.scrapshop.no . Har fått kjempegod service der, og masse fine ting! Har også handlet litt på Panduro, men der er det ikke like mye.

Fikk tips om å gå inn på www.scrapping.no da jeg begynte,og der har jeg fått utrolig mange gode tips og inspirasjon! Anbefales! Lykke til da!

Har lagt igjen en hilsen i dagboken din ang. paintshop, men jeg tror ikke du har sett den :wink: Har så lyst til å prøve meg på det jeg også :) Jeg elsker å ta bilder, og det hadde vært gøy å fixe litt på dem :wink:

Nå har jeg rigget meg til foran tv`n for å se på dagens vm-program! Utrolig gøy at de norske gjør det så bra! Har sittet og oppdatert meg på vg-nett hver dag på jobb - må følge med jeg :) Elsker sport!

Ha ei kjempefin helg alle :)

tine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei edea :)

Takk for koselig hilsen :) Jeg håper også at jeg kommer på rett kurs snart..

I dag har jeg shoppet meg masse scapping-ting :hoppe: Gleder meg til å få pakke i posten! Må snart kjøpe meg noe å oppbevare sakene i, for det begynner å bli litt :) Alle små duppe-dittene kan fort forsvinne.. Er så glad for at jeg begynte å scrappe! Det er kjempegøy, og midt i blinken for meg :wink:

Ellers så har jeg vært ute på en liten joggetur igjen, som ble avsluttet med 50 sit-ups! Kjenner faktisk at pusten begynner å bli litt lettere, meg jeg får så lett hold i siden, og det er ikke noe godt :-? Håper det gir seg når jeg blir litt bedre trent, og slapper av litt mer når jeg jogger.

tine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops: Sorry....jeg tenkte jeg skulle svare i dagboka mi..men så ombestemte jeg meg og skulle svare i din..men så glemte jeg hele greia!! :ler: *forvirra Madden*

Jo paintshop pro er temmelig brukervennlig! Ikke så mye fiksfaks der egentlig..og gode hjelpefiler så du trenger ikke være ingeniør for å fikse litt enkel fotoredigering der altså! Jeg er ikke så avansert av meg da..bruker bare noen få funksjoner..! :ler:

Jeg er iallefall fornøyd!!

Ha en flott mandagskveld da Tine!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt i orden Madden :wink:

Tror kanskje jeg skal prøve meg i helga..får se...

Vet ikke helt om jeg tør å si dette høyt, men vi har begynt å tenke tanken på om jeg kan være gravid :roll: Har ikke tillatt meg denne tanken før nå, for jeg er livredd for å få falske forhåpninger..Har ikke kjent etter symptomer, men i går begynte mannen å liste opp tegn fra en nettside: ømme bryst, veldig trøtt, tung i kroppen, manglende mens...har jo disse da...Han tror jeg er gravid! Har nå gått to uker over ikm, og det er veldig unormalt..Har helt vondt i magen ved tanken på å ta en test..er så redd for å bli skuffet igjen.. Vi har vel blitt enige om å vente til helga, men har det ikke skjedd noe til da, må jeg ta en..

Huff...hvorfor kan jeg ikke bare stupe i det og få det overstått??? Magefølelsen sier at det ikke er noe på gang, men hvorfor får jeg ikke mensen da?

Ikke enkelt dette :-?

Bare et lite hjertesukk fra meg

tine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen.... så spennende.. skjønner ikke at du ikke har testet enda..... det hadde garantert jeg gjort.... så langt over tiden, og alle de symptomene... !!!!! *heia heia* Nå MÅ det være din tur!!!!!!!!!!! :enig_animasjon:

Blir spennende å følge med her nå!!!

Ha en fin dag :blomst_opp:

kos :klem: shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Så spennede da,tine! Skjønner at du er redd for å bli skuffet,men jeg hadde tatt en test hvis jeg var deg. 2 uker over IKM,det er jo lenge det :Nikke:

Håper du får en fin dag!

:klem: fra Mrs.Potter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Du trenger vel ikke vente til helgen Tine!?! Når du er så langt over tiden så er det vel bare å ta en test og bli ferdig med det...i beste fall får du positivt resultat..i verste fall er resultatet negativt..og da dukker tanta garantert opp før du rekker å kaste testen i søpla...sånn bruker det iallefall å fungere for meg! :wink:

Ønsker deg lykke til...:tommelsmil:

:klem: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så utrolig mye tine! :hoppe:

Jeg har aldri vært inne hos deg før og dumpet bare tilfeldig innom i kveld. Og for en timing!

Håper du får et flott svangerskap!

Cielo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!!!!!

GRATULERER!!!!!!!!

DETTE VAR PÅ TIDE!!!!! ER SÅ GLAD PÅ DINE VEGNE!!!!!

GLEDER MEG TIL Å FØLGE DEG I SVANGERSKAPET!!!!!!!

stooooooooooor kos shy :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for utrolig koselige hilsner cielo, xavia, shy, Emera og Mrs.Potter :klem:

JA, DET ER FAKTISK SANT!!!!! Etter to år med prøving, utredning, og mye fortvilelse har vi endelig klart det - HELT AV OSS SELV!!

Tror ikke det helt har gått opp for oss enda...det er så stort :grinele: Og når det skjer så er det når vi minst venter det :) Jeg hadde overhode ikke tro på at det gikk i denne pp. Testet el i en periode uten å få positiv test - kanskje det gjorde at jeg slappet mer av?? Ikke vet jeg, men det har iallefall skjedd - VI SKAL HA BARN :hoppe:

UÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ sier jeg også shy :ler: Det var jammen på tide ja :) Tusen takk for herlig hilsen :klem:

Litt av et sammentreff at du stakk innom i går kveld da, Cielo :wink: Morsomt!! Tusen takk for gratulasjon :bukke:

Tusen takk til deg også, Xavia :bukke: Koselig at du fant veien hit :wink:

Ja, er det ikke fantastisk Emera? Tusen takk for koselig hilsen :)

JA - DET ER SANT, Mrs.Potter :hoppe:

Tusen takk for koselig hilsen :klem:

Lurer på hvor mye fornuftig jeg får gjort på jobb i dag :ler: Er nok litt i min egen verden akkurat nå, og har tusen ting å finne ut av! Har jo aldri vært gravid før, så det er vel litt å sette seg inn i :)

Ettersom jeg testet så sent er jeg faktisk allerede 6+1 i dag :tommelsmil: Er jo godt i gang!!!

Har så lyst til å ringe alle jeg kjenner å rope det ut, men vi skal prøve å holde det hemmelig ei lita stund til. Det blir ikke lett :wink:

Har bestilt min første legetime, så da blir det spennende å se om de vil ha meg inn på tidlig ul ettersom jeg har brukt pergo for ikke så lenge siden.. Spennende!!!

Vi er så utrolig LYKKELIGE nå :hjerter:

smilenede-fra-øre-til-øre-tine :wink:

T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer så masse *tine* :klem:

Dette fortjente du virkelig :-) Skjønner godt at du har problemer med å konsentrere deg. kjenner meg godt igjen i det :-)

Kos deg masse fremover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kopierer inn denne jeg, for morro skyld :wink:

Du er nå 6 uker og 1 dag på vei.

Antatt termindato: 28. oktober, 2005

Fosteret beveger seg: 23. februar, 2005

Barnet reagerer på berøring fra ca.: 9. mars, 2005

Indre organer som nyrer, lunger og hjerte er dannet ca.: 16. mars, 2005

Risikoen for spontanabort avtar fra ca.: 13. april, 2005

Kvalmen begynner å avta ca.: 27. april, 2005

Kjønnet kan avgjøres ca.: 27. april, 2005

Øynene til barnet er følsomme for lys fra ca.: 11. mai, 2005

Du kan kjenne fosterbevegelser fra ca.: 11. mai, 2005

Tid for ultralydundersøkelse ca.: 18. mai, 2005

Barnet ditt kan høre stemmen din fra ca.: 1. juni, 2005

Barnet kan overleve utenfor livmoren fra ca.: 10. august, 2005

Mange barn legger seg med hodet ned fra ca.: 31. august, 2005

Svangerskapspermisjonen begynner ca.: 5. oktober, 2005

tine :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse *tine* :klem:

Dette fortjente du virkelig  :-)  Skjønner godt at du har problemer med å konsentrere deg. kjenner meg godt igjen i det  :-)  

Kos deg masse fremover

Tusen takk skal du ha, Wit :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sitter jeg med tårer i øynene!! Dette fortjener du så innmari, *tine*

Gratulerer!!!

Det er jo helt fantastisk! :hoppe: :blomst_opp: :danse::klappe::grine::hoppe:

Gjett om jeg gleder meg til å følge deg fremover!!

Håper du får et problemfritt og lykkelig svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...