*tine* Skrevet 18. januar 2005 Forfatter #181 Del Skrevet 18. januar 2005 Takk for hilsen i dagboka mi :-) Håper denne prøveperioden blir den heldige for deg Misunner deg London tur... ihvertfall litt Håper det gjør underverker for prøvingen Ha en fin uke da Hei Wit Koselig at du stakk innom Londonturen er litt tidlig i forhold til el, men en fin oppvarming blir det helt sikkert Ha en fin uke du også! tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 18. januar 2005 Forfatter #182 Del Skrevet 18. januar 2005 Prøveperiode 23 er magisk Skulle du ta pergo denne gangen eller blander jeg? Krysser og heier God tur til London!!!!! Jeg hadde det helt fantastisk, men har jo selvfølgelig glemt navnene og gatene på alt jeg var på... Men husker i allefall at det var et par BRA restauranter i Soho!!! Også er det 50-70% salg i nesten alle butikkene Skulle gjerne har reist ned igjen med en gang jeg!!!! Ha en fin fin dag Velkommen hjem, Bizzy!!!!! Og tusen takk for at du heier Skjønner at du har hatt en fantastisk tur Utrolig bra at det er så mye salg da!! Nå skal nok pengene få ben å løpe på tenker jeg Pergo er neste måned, men satser på "gratis-tur" som Madden har vært med på før Ha en fin dag du også tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 18. januar 2005 Forfatter #183 Del Skrevet 18. januar 2005 Hei vennen.. takk for gode ord i dagboken min nok en gang...er så godt å få litt trøst innimellom!!! Nå har det seg sånn, at jeg tror de fleste her inne er enige meg meg når jeg sier at PP 23, er *tine* sin PP.... gjerne flere sin, men i hovedsak så er det du som skal ha KLAFF denne gangen!! Det har jeg bestemt!! Og med de vise ord blåser jeg en hel haug med BLÅTT STØV i din rettning!!! Håper dette hjalp på nå.. resten må du og mannen gjøre på egenhånd!!! Stor kos shy Hei vennen Jeg håper virkelig at du får rett, shy - da hadde jeg blitt sååå lykkelig Tusen takk for at du heier på meg, og sender masse blått støv Resten må nok jeg og mannen greie selv ja Men, tror og håper at dette hjelper masse !!!!! :klem2: tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 18. januar 2005 Forfatter #184 Del Skrevet 18. januar 2005 I dag er jeg skikkerlig mørbanka i kroppen Er nok ikke vant til så mye bevegelse :o Og så glemte jeg å tøye etter turen, og det var tabbe da Men, nå er jeg i stimen, og har bestemt meg for å jogge to dager i uka - da blir jeg fin til bikinisessongen begynner I kveld blir det mest slapping foran tv`n tror jeg 2 dager til London-tur tine dag 4 magiske pp 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 19. januar 2005 Forfatter #185 Del Skrevet 19. januar 2005 Nå skal jeg snart hjem for å pakke til tur Har ikke begynt enda jeg :oops: Men, det er da ikke så mye man trenger for ei helg??? Mannen sier han skal ut og jogge i dag også, så hvis jeg skal holde løftet mitt må jeg nok bli med :-? Er stiv og støl etter mandagen enda, men kjenner vel ikke så mye til det når jeg blir god og varm... Tror jeg slenger meg med jeg - flink som jeg har blitt Må passe på å skrive masse rosende ord til meg selv slik at jeg fortsetter i den gode stimen jeg er inni Synes jogging er drepende kjedelig, men det er jo godt for kroppen! Trenger morsjon! tine dag 5 pp 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 19. januar 2005 #186 Del Skrevet 19. januar 2005 Er imponert...jeg hadde garantert dødd av kjedsomhet etter 100 meter!! (eller akutt pustebesvær..dårlig form sa du?!) Synes du er kjempeflink jeg..for jogging er det desidert kjedeligste som finnes!!! Heldiggrisen som skal på tur da!! Det er jo nesten alle som drar til London her inne...kanskje jeg må hive meg rundt og dra jeg også!? Ha en fin onsdagskveld Tine!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 19. januar 2005 Forfatter #187 Del Skrevet 19. januar 2005 Det ble ingen joggetur i dag fordi mannen måtte jobbe overtid...(puh!?) Tror iallefall bena mine er glad for det, må nok få noen dager til med hvile før jeg legger ut på ny tur. Så Madden - ikke bli for imponert enda da! Har bare jogget en gang Jeg har merket at det er veldig mange som reiser til London om dagen ja! Tydeligvis populært! Kan jo forstå det - januarsalget lokker Nå er vi snart pakket og klare, drar tidlig i morgen så vi får utnyttet dagen maksimalt. Blir spennende å se om vi kommer oss lett fra flyplassen inn til sentrum...Lander på Stansted, og det er litt avstand. Regner med at det blir tog - raskt og greit! Jeg gleder meg masse nå Litt tidlig å ønske alle ei flott helg, men er ikke tilbake før på mandag, så - GOD HELG!!!! fra tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 20. januar 2005 #188 Del Skrevet 20. januar 2005 Å,så heldig du er som skal til London!! Nå som det er salg og greier. Det blir vel endel shopping da tenker jeg God tur og kos dere masse!! :D fra Mrs.Potter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 20. januar 2005 #189 Del Skrevet 20. januar 2005 God tur!!! Kos deg!!! Kanskje London OG Magisk-PP-23 betyr lykke...? Bare se på Bizzy! *mase på mannen om vi kan dra på impulstur til London* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 20. januar 2005 #190 Del Skrevet 20. januar 2005 Håper du storkoser deg i London og svir kredittkortet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 21. januar 2005 #191 Del Skrevet 21. januar 2005 Håper du koser deg i London! Gleder meg til du kommer hjem så vi kan få høre hvordan du har hatt det fra MrsPotter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseline Skrevet 21. januar 2005 #192 Del Skrevet 21. januar 2005 Håper du har det kjempefint i London, og at du finner masse fint på salg Krysser fingrene for to blå snart Bamseline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsSunshine Skrevet 22. januar 2005 #193 Del Skrevet 22. januar 2005 Innom for å ønske deg en god helg! Håper du koser deg i London... :-) (Litt missunnelig på deg ja... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 24. januar 2005 Forfatter #194 Del Skrevet 24. januar 2005 Hei alle!!!! Så koselig at dere har vært innom mens jeg var borte, Mrs.Potter, Hulderjenta, Bizzy, Bamseline og MsSunshine Da er vi tilbake fra London - har hatt det helt topp Det ble en del shopping ja, og kredittkortet er godt brukt Det var helt på slutten av salget nå, så noen av butikkene var tilbake til normalen igjen desverre...og det var jo selvfølgelig der jeg fant mest Ja, ja, det er ikke så ofte vi er i London, så jeg shoppet med god samvittighet Vi bodde 200 meter fra Oxford Street, så det var veldig enkelt å komme dit Synes vi fikk sett og gjort utrolig mye på så kort tid! Vi gikk og gikk og gikk og gikk... :-? Er såå glad jeg hadde med meg gode sko Fredag kveld var vi i teateret og så Les Miserables - helt fantastisk :-D Varte i over tre timer, og jeg hadde ikke noe lyst til å dra da det var ferdig... Virkelig et flott stykke! Det var en opplevelse Vi har kost oss utrolig mye, så det har vært ei veldig vellykket helg :rosasmil: Anbefales å ta en tur dit ja Men, nå er det bare å lande, for nå er vi tilbake i hverdagen igjen og jobben kaller tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 26. januar 2005 #195 Del Skrevet 26. januar 2005 Så flott at dere har kost dere skikkelig! Kanskje det gir resultater denne pp??! Litt nedtur å måtte rett tilbake i hverdagssysler, men jeg regner med at du lever en stund på minnene og nyanskaffelsene!! Ha en flott onsdagskveld Tine!! fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 27. januar 2005 Forfatter #196 Del Skrevet 27. januar 2005 Åh - gode samvittighet!!! Har vært ut på årets andre joggetur i dag, og det går jo riktig så bra Nå er jeg i gang! Tusen takk for koselig hilsen, Madden Jeg lever lenge på gode minner og nye klær Tok masse bilder også! Og så håper vi på underverker når det gjelder vårt etterlengtede lille før.. Vet hva vi skal gjøre i helgen ja Bare en dag igjen, så kan vi slappe av i noen dager igjen! Denne uka har gått kjempefort! tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 28. januar 2005 #197 Del Skrevet 28. januar 2005 Hei *tine* Fy søren så flink å jogger!!!! Nå kan du ha god samvittighet før helgen!!! Ønsker deg en suuper helg.... stå på... og lag en oktober baby!!!! kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 28. januar 2005 #198 Del Skrevet 28. januar 2005 En riktig god helg til spreke tine! Skulle ønske jeg var like flink som deg! Hadde bestemt meg for å stå opp tidlig i dag og trene. Men klarte jeg det? Nei! Kan jo dra å trene nå da men.... orker ikke :oops: Du får kose deg i helga tine! fra Mrs.Potter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 28. januar 2005 #199 Del Skrevet 28. januar 2005 ...og forresten: Lykke til med baby-lagingen i helga!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 29. januar 2005 Forfatter #200 Del Skrevet 29. januar 2005 Heisann shy og Mrs.Potter Så koselig at dere har vært innom Synes jeg er flik til å komme meg ut på trening nå ja Har ikke vært så flink på lenge,men når jeg først har bestemt meg, er jeg rimelig stri Blir nok en joggetur i morra også. I dag har vi virkelig travet skikkerlig rundt i byen... Hadde egentlig brukt opp shoppekvota vår i London forrige helg, men det var da så mye fristende nå når det er salgsinnspurt :oops: 50-70% avslag - ikke mulig å gå forbi da :o Mannen er vanligvis ikke så gira på å gå i butikker,men i dag var han en super shoppepartner :blomst_opp: Det er jammen ikke ofte Var ute og gikk i 4 timer vi Nå har jeg satt meg godt til rette i sofaen, mens mannen lager biff-middag til oss For en mann tine dag 15 pp 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå