kikkana Skrevet 26. september 2016 #1 Del Skrevet 26. september 2016 Fatter ikke helt logikken med disse som er i mot all jakt men samtidig ønsker at skogen skal være proppet med rovdyr. Og det virker som om disse folkene florerer nedi oslo området. Altså, ok. Hvis det er mye rovdyr, så vil det jo bety at de holder bestand av elg, hjort og rådyr nede. Men tror disse folkene at rovdyrets metode for avlivning er mer humant en vår metode? I såfall bør de se noen videoer om hvordan f eks ulv og rev avliver andre dyr. Har selv sett rev ta rådyrkalv og det var forferdelig å se på. Ren pining. Kan forstå logikken, dersom disse folkene hadde vært anti rovdyr. Altså at disse plante spiserne kunne gått i skogen uten å bli spist av andre. Selv om jeg hadde vært uenig, så kunne jeg DA ha forstått logikken om anti jakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 26. september 2016 #2 Del Skrevet 26. september 2016 Tanken er vel at for rovdyrene er det nødvendig for å skaffe mat. Mens det for mennesker er mer som underholdning å regne. Vi trenger jo ikke jakte for maten sin del. Jeg er for både rovdyr, jakt og gjetere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå