Lille Bø Skrevet 18. november 2004 #1 Del Skrevet 18. november 2004 Ja, jeg vet det er en hel haug med oppskrifter som ligger rundt omkring på disse sidene, men jeg er på jakt etter en som jeg ikke husker å ha sett her. Colakaker folkens, noen som kan bidra med oppskrift der?? På forhånd en diger takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Molla glemtåloggeinn Skrevet 18. november 2004 #2 Del Skrevet 18. november 2004 åååå dem husker jeg at jeg og en veninne lagde for ca 15 år siden. Dem var knallgode... Desverre så har jeg ikke oppskriften lengre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 18. november 2004 #3 Del Skrevet 18. november 2004 Er det småkaker det er snakk om, eller formkake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Bø Skrevet 18. november 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 18. november 2004 Dette skal visstnok være småkaker ja. Hva gjør man ikke for å tekkes sin kjære... *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 18. november 2004 #5 Del Skrevet 18. november 2004 Her finner du kolakaker og her. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Bø Skrevet 18. november 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 18. november 2004 Ooh, takker takker! Da blir min kjære veldig fornøyd! Og jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 18. november 2004 #7 Del Skrevet 18. november 2004 Trodde det var kaker med cola i jeg. Brusen asså... Men nå forstår jeg.. Da var det ikke like spennende.. Ja ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 18. november 2004 #8 Del Skrevet 18. november 2004 Det trodde jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 18. november 2004 #9 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg har oppskrift på kake med cola (altså brusen) i. (har oppskrift på alt jeg) Colakake 2 egg 3 dl sukker 4 ts vaniljesukker 2 ts bakepulver 3 dl hvetemel 4 ss kakao 2 dl cola 150 g smeltet smør Pisk eggedosis. Sikt i det tørre mens du heller i smør. Rør inn cola til slutt. Helles i smurt form (22 cm) og stekes ved 200 grader i 45-50 minutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 23. november 2004 #10 Del Skrevet 23. november 2004 hehe,flere som har blitt lurt ser jeg.skjønte ikke helt cluet med cola i kakesammenheng nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Bø Skrevet 24. november 2004 Forfatter #11 Del Skrevet 24. november 2004 Det samme lurte jeg på når jeg fikk i oppgave å mekke sånne til jul! Hvorfor heter det Colakaker når Colaen er totalt fraværende... ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 24. november 2004 #12 Del Skrevet 24. november 2004 Jeg regner med at det egentlig skal være kolakaker med K, som i det svenske ordet "kola" for karamell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 24. november 2004 #13 Del Skrevet 24. november 2004 Jeg regner med at det egentlig skal være kolakaker med K' date=' som i det svenske ordet "kola" for karamell. [/quote'] jepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Bø Skrevet 24. november 2004 Forfatter #14 Del Skrevet 24. november 2004 Men det er jo ikke karameller heller..... Så da er vi like langt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diddi Skrevet 24. november 2004 #15 Del Skrevet 24. november 2004 Sukkeret gjør at det smaker som karamell. Jeg lager altid dobbel porsjon. For dette er godt. Skal se hvor jeg fant oppskriften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diddi Skrevet 24. november 2004 #16 Del Skrevet 24. november 2004 Tror det var Engel sin oppskrift jeg brukte: http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...light=colakaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå