Drakan Skrevet 24. september 2016 #1 Del Skrevet 24. september 2016 Jeg er en misanthropisk kvinne for det meste. Har slitt mye, så tenker jeg trenger en venn som tåler en som skeiser ut og sier negative ting når man har det dårlig (har det dårlig ofte hver dag så... tålmodighet er greit). Jeg kan si ting som at jeg hater livet, hvordan jeg vet om bedre måter å dø på, anklage folk for å hate meg, sånne ting. Så... lyst å prøve å stabilisere en som meg med å gi meg positiv relasjon til mennesker, aka vennskap? Ærlighet varer lengst... om jeg sier jeg er hyggelig rett igjennom så vil jo folk hate meg for å ikke ha advart hvor negativ jeg kan bli. Har også sosialangst så... .... mju... Tenker det kan være greit å se om dette vil lede noen vei. Håper et positivt individ kan hjelpe meg å tenke annerledes. Bor i Oslo, men tenkte hovedsaklig med kontakt igjennom messenger eller noe. O.o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 24. september 2016 #2 Del Skrevet 24. september 2016 Jeg kan prøve Jeg kan alltids prøve å få deg i godt humør om du føler deg negativ Så bare å sende en pm om du har lyst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste~ Skrevet 24. september 2016 #3 Del Skrevet 24. september 2016 2 timer siden, Drakan skrev: Jeg er en misanthropisk kvinne for det meste. Har slitt mye, så tenker jeg trenger en venn som tåler en som skeiser ut og sier negative ting når man har det dårlig (har det dårlig ofte hver dag så... tålmodighet er greit). Jeg kan si ting som at jeg hater livet, hvordan jeg vet om bedre måter å dø på, anklage folk for å hate meg, sånne ting. Så... lyst å prøve å stabilisere en som meg med å gi meg positiv relasjon til mennesker, aka vennskap? Ærlighet varer lengst... om jeg sier jeg er hyggelig rett igjennom så vil jo folk hate meg for å ikke ha advart hvor negativ jeg kan bli. Har også sosialangst så... .... mju... Tenker det kan være greit å se om dette vil lede noen vei. Håper et positivt individ kan hjelpe meg å tenke annerledes. Bor i Oslo, men tenkte hovedsaklig med kontakt igjennom messenger eller noe. O.o Hvor gammel er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 24. september 2016 #4 Del Skrevet 24. september 2016 1 minutt siden, Nøste~ skrev: Hvor gammel er du? Står hun er født i 1989 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste~ Skrevet 24. september 2016 #5 Del Skrevet 24. september 2016 Okei, hvis du synes det er greit med ei som er 5 år yngre enn deg så. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 24. september 2016 #6 Del Skrevet 24. september 2016 5 minutter siden, Nøste~ skrev: Okei, hvis du synes det er greit med ei som er 5 år yngre enn deg så. Lol what? Jeg er jo 2 år yngre enn henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste~ Skrevet 24. september 2016 #7 Del Skrevet 24. september 2016 Et øyeblikk siden, Jacklost skrev: Lol what? Jeg er jo 2 år yngre enn henne Jeg snakket om meg selv. Jeg er 5 år yngre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 24. september 2016 #8 Del Skrevet 24. september 2016 Ah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 24. september 2016 #9 Del Skrevet 24. september 2016 Jeg skriver gjerne med deg. Tåler det meste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reza08 Skrevet 24. september 2016 #10 Del Skrevet 24. september 2016 Ingen problem. Bare å snakke med meg hvis du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå