AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 #21 Del Skrevet 25. september 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Du og dine kollegaer høres jo sympatiske ut, må jeg si. Hva men å heller skrive tilbake at det er hyggelig å få en venneforespørel, men at lege-pasient-relasjonen gjør at du ikke kan godta. Er flere enn bare leger som får venneforespørsler på Facebook i yrket sitt, men jeg tror de aller fleste løser det på andre måter enn å bare himle med øynene til kollegaene sine. Skulle jo nesten forvente at leger kommuniserte bedre med andre mennesker enn det der - særlig når det er snakk om egne pasienter. Anonymkode: 7e7cf...a5c Spot on! Anonymkode: 92f15...458 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 #22 Del Skrevet 25. september 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spot on! Anonymkode: 92f15...458 Oh yeah Anonymkode: d0f9b...ea6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 #23 Del Skrevet 25. september 2016 Selvfølgelig kan du prøve å sjekke opp legevakt-legen. Det er jo ikke din fastlege, og jeg regner ikke med du henger veldig mye på legevakten. Herregud, leger er vanlige folk som også setter pris på å bli sjekket opp (hvis de er single). Anonymkode: 3e514...a1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #24 Del Skrevet 26. september 2016 Den 23. september 2016 at 8.53, AnonymBruker skrev: Det jeg fant ut på profilen hans, er samme interesser. Ser ALDRI for meg jeg og han bli sammen. Hallo hvem vil se meg!! Men han har så mange gode poeng og engasjerer seg i mange ting jeg ikke har funnet i andre diskusjons partnere... Skal jeg spøre han først? Skal jeg forklare slik jeg forklarte dere? Eller hva skal jeg si? HAn har og over tusen venner.... Håper han legger meg til om jeg sender og at jeg bare glir inn i mengda!! Anonymkode: d0f9b...ea6 Kan ikke du ta kontakt med han på en mer voksen måte? Kom i snakk gjennom felles arrangement, på butikken, o.l.? Anonymkode: 54677...cbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå