Gå til innhold

Legevakt legen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Selvsagt skal du ikke det. Han kommer til å tolke det som en blankofullmakt til å penetrere deg med den skitne penisen sin.

Det finnes nok av farer i verden, ingen grunn til å oppsøke de.

Anonymkode: 0c8b6...d69

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei!

For deg er han pasient og ikke en aktuell venn. Han har dessuten strenge etiske regler å forholde seg til, så ikke tenk på det en gang

Anonymkode: c6432...edf

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det hadde jeg ikke valgt å gjøre om jeg var deg. Nei nei nei! Ikke tenk på det engang! Det finnes veldig mange fine menn der ute! 

Anonymkode: ece03...9b1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor det etisk ikke skulle være greit. En legevaktslege er ikke i noe tillitsforhold til deg overhodet. Men spør om han aksepterer deg. 

Anonymkode: 609eb...b01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei!

For deg er han pasient og ikke en aktuell venn. Han har dessuten strenge etiske regler å forholde seg til, så ikke tenk på det en gang

Her blander du vel begrepene. "For deg er han lege..." evt. "For ham (legen) er du pasient..."

Endret av Arabella
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg fant ut på profilen hans, er samme interesser. Ser ALDRI for meg jeg og han bli sammen. Hallo hvem vil se meg!! Men han har så mange gode poeng og engasjerer seg i mange ting jeg ikke har funnet i andre diskusjons partnere... Skal jeg spøre han først? Skal jeg forklare slik jeg forklarte dere? Eller hva skal jeg si? HAn har og over tusen venner.... Håper han legger meg til om jeg sender og at jeg bare glir inn i mengda!!

Anonymkode: d0f9b...ea6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var hos. Smelt, for en mann. Kan jeg legge han på facebook? 

Du kan gjøre det, men er han seriøs, aksepterer han ikke venneforespørselen din

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg fant ut på profilen hans, er samme interesser. Ser ALDRI for meg jeg og han bli sammen. Hallo hvem vil se meg!! Men han har så mange gode poeng og engasjerer seg i mange ting jeg ikke har funnet i andre diskusjons partnere... Skal jeg spøre han først? Skal jeg forklare slik jeg forklarte dere? Eller hva skal jeg si? HAn har og over tusen venner.... Håper han legger meg til om jeg sender og at jeg bare glir inn i mengda!!

Har en lege på legevakten plutselig blitt diskusjonspartneren din?

Anonymkode: dabfe...6ab

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Honey Dew skrev:

Du kan gjøre det, men er han seriøs, aksepterer han ikke venneforespørselen din

Jeg vil ikke henge med han, men det er det bare at han engasjerer seg i mye bra og mye likt som meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er lege og ville aldri vurdert å takke ja til venneforespørsel fra en pasient. Det ville vært uprofesjonelt. Får venneforespørsel rett som det er, men vi himler med øynene oss kolleger i mellom og lurer på hva pasienten egentlig innbiller seg

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 23. september 2016 at 23.21, AnonymBruker skrev:

Jeg er lege og ville aldri vurdert å takke ja til venneforespørsel fra en pasient. Det ville vært uprofesjonelt. Får venneforespørsel rett som det er, men vi himler med øynene oss kolleger i mellom og lurer på hva pasienten egentlig innbiller seg

Du og dine kollegaer høres jo sympatiske ut, må jeg si. Hva men å heller skrive tilbake at det er hyggelig å få en venneforespørel, men at lege-pasient-relasjonen gjør at du ikke kan godta. Er flere enn bare leger som får venneforespørsler på Facebook i yrket sitt, men jeg tror de aller fleste løser det på andre måter enn å bare himle med øynene til kollegaene sine. Skulle jo nesten forvente at leger kommuniserte bedre med andre mennesker enn det der - særlig når det er snakk om egne pasienter.

Anonymkode: 7e7cf...a5c

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...