AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #1 Del Skrevet 22. september 2016 Jeg var hos. Smelt, for en mann. Kan jeg legge han på facebook? Anonymkode: d0f9b...ea6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 22. september 2016 #2 Del Skrevet 22. september 2016 Nei! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #3 Del Skrevet 22. september 2016 Hvorfor ikke? 😶 Anonymkode: d0f9b...ea6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #4 Del Skrevet 22. september 2016 Selvfølgelig skal du ikke det! Det sier seg selv. Anonymkode: dabfe...6ab 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #5 Del Skrevet 22. september 2016 Selvsagt skal du ikke det. Han kommer til å tolke det som en blankofullmakt til å penetrere deg med den skitne penisen sin. Det finnes nok av farer i verden, ingen grunn til å oppsøke de. Anonymkode: 0c8b6...d69 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #6 Del Skrevet 22. september 2016 Nei! For deg er han pasient og ikke en aktuell venn. Han har dessuten strenge etiske regler å forholde seg til, så ikke tenk på det en gang Anonymkode: c6432...edf 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tash Skrevet 22. september 2016 #7 Del Skrevet 22. september 2016 Nei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #8 Del Skrevet 22. september 2016 Nei, det hadde jeg ikke valgt å gjøre om jeg var deg. Nei nei nei! Ikke tenk på det engang! Det finnes veldig mange fine menn der ute! Anonymkode: ece03...9b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #9 Del Skrevet 22. september 2016 Skjønner ikke hvorfor det etisk ikke skulle være greit. En legevaktslege er ikke i noe tillitsforhold til deg overhodet. Men spør om han aksepterer deg. Anonymkode: 609eb...b01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 22. september 2016 #10 Del Skrevet 22. september 2016 (endret) 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei! For deg er han pasient og ikke en aktuell venn. Han har dessuten strenge etiske regler å forholde seg til, så ikke tenk på det en gang Anonymkode: c6432...edf Her blander du vel begrepene. "For deg er han lege..." evt. "For ham (legen) er du pasient..." Endret 22. september 2016 av Arabella 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #11 Del Skrevet 23. september 2016 Det jeg fant ut på profilen hans, er samme interesser. Ser ALDRI for meg jeg og han bli sammen. Hallo hvem vil se meg!! Men han har så mange gode poeng og engasjerer seg i mange ting jeg ikke har funnet i andre diskusjons partnere... Skal jeg spøre han først? Skal jeg forklare slik jeg forklarte dere? Eller hva skal jeg si? HAn har og over tusen venner.... Håper han legger meg til om jeg sender og at jeg bare glir inn i mengda!! Anonymkode: d0f9b...ea6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 23. september 2016 #12 Del Skrevet 23. september 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg var hos. Smelt, for en mann. Kan jeg legge han på facebook? Anonymkode: d0f9b...ea6 Du kan gjøre det, men er han seriøs, aksepterer han ikke venneforespørselen din 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #13 Del Skrevet 23. september 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det jeg fant ut på profilen hans, er samme interesser. Ser ALDRI for meg jeg og han bli sammen. Hallo hvem vil se meg!! Men han har så mange gode poeng og engasjerer seg i mange ting jeg ikke har funnet i andre diskusjons partnere... Skal jeg spøre han først? Skal jeg forklare slik jeg forklarte dere? Eller hva skal jeg si? HAn har og over tusen venner.... Håper han legger meg til om jeg sender og at jeg bare glir inn i mengda!! Anonymkode: d0f9b...ea6 Har en lege på legevakten plutselig blitt diskusjonspartneren din? Anonymkode: dabfe...6ab 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #14 Del Skrevet 23. september 2016 Er det denne legen her du har vært hos? http://www.dagbladet.no/nyheter/kvinnen-i-20-arene-ble-livredd-hevder-legen-slikket-henne-pa-brystene/63365401 Anonymkode: 0c8b6...d69 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #15 Del Skrevet 23. september 2016 Dust nei :D Anonymkode: d0f9b...ea6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #16 Del Skrevet 23. september 2016 3 timer siden, Honey Dew skrev: Du kan gjøre det, men er han seriøs, aksepterer han ikke venneforespørselen din Jeg vil ikke henge med han, men det er det bare at han engasjerer seg i mye bra og mye likt som meg! Anonymkode: d0f9b...ea6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #17 Del Skrevet 23. september 2016 Jeg er lege og ville aldri vurdert å takke ja til venneforespørsel fra en pasient. Det ville vært uprofesjonelt. Får venneforespørsel rett som det er, men vi himler med øynene oss kolleger i mellom og lurer på hva pasienten egentlig innbiller seg Anonymkode: c6432...edf 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lipgloss Skrevet 24. september 2016 #18 Del Skrevet 24. september 2016 Nei selvfølgelig ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 #19 Del Skrevet 25. september 2016 Den 23. september 2016 at 23.21, AnonymBruker skrev: Jeg er lege og ville aldri vurdert å takke ja til venneforespørsel fra en pasient. Det ville vært uprofesjonelt. Får venneforespørsel rett som det er, men vi himler med øynene oss kolleger i mellom og lurer på hva pasienten egentlig innbiller seg Anonymkode: c6432...edf Du og dine kollegaer høres jo sympatiske ut, må jeg si. Hva men å heller skrive tilbake at det er hyggelig å få en venneforespørel, men at lege-pasient-relasjonen gjør at du ikke kan godta. Er flere enn bare leger som får venneforespørsler på Facebook i yrket sitt, men jeg tror de aller fleste løser det på andre måter enn å bare himle med øynene til kollegaene sine. Skulle jo nesten forvente at leger kommuniserte bedre med andre mennesker enn det der - særlig når det er snakk om egne pasienter. Anonymkode: 7e7cf...a5c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 25. september 2016 #20 Del Skrevet 25. september 2016 Seriøse leger følger lovverket. Enkelt og greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå