Chandra Skrevet 9. september 2017 Forfatter #341 Del Skrevet 9. september 2017 4 timer siden, Porcelain skrev: Jeg ser at noen påstår at bambus er et godt alternativ til ull, men jeg har ikke prøvd selv. Nå ble jeg forresten utrolig nysgjerrig på hva du jobber som, med jobbuniform som er myk kjole? Du inspirer forresten med kon Mari (?), jeg er ikke like ivrig som deg men har rydda unna ganske mye i sommer. Selger du det meste på Facebook? Bambus må vi teste ut! Mannen tålte ikke ull som liten så det er nok ganske sannsynlig at det er problemet. Kjipt! Jeg jobber på hotell. Kontorjobb, men vi bruker av en eller annen grunn uniform allikevel. Svart kjole i stretch stoff. Både stilig og behagelig. Det var værre før da vi måtte bruke skjorte og vest. Da gadd vi ikke. Jeg må anbefale deg å lese konmari boken eller høre på YouTube eller noe som lydbok. Jeg digger den boka! Jeg har solgt noe på face og Finn men det meste går i tekstilcontainer eller til bruktbutikken. Orker ikke å styre med å selge ting som ikke er verdt så mye. Nå sliter jeg med å finne ting så det går mye i gamle kluter, stygge smekker, papirer og slikt. Det går i søpla eller resirkulering. Tipper vi får til et røsk til før vi skal gjøre klart huset for salg. For det er virkelig fremdeles mye rart i dette huset som ikke blir brukt. Det jeg merker aller best så langt er at klesskapet er luftig og at skuffer og skap generelt i huset ikke flyter over lenger. I dag unnet jeg meg ny Shampo og balsam hos frisøren. På tide å passe bedre på håret nå som jeg striper det lyst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 10. september 2017 Forfatter #342 Del Skrevet 10. september 2017 Så utrolig digg med en søndag helt uten planer! Det beste jeg vet. Mini våknet før 06 i dag og hun ligger og sover igjen nå. Jeg har spist frokost, drukket hengt opp en klesvask og bestilt litt klær til mini. Nå som hun har gått med bomull hele helgen er utslettene på overkroppen borte så det virker veldig sannsynlig at hun reagerer på ull. Utrolig kjedelig! Heldigvis er hun veldig varm av seg så det går nok bra (noe jeg forøvrig leste at var vanlig om man har barneeksem). Bestilte en 6.pack med bodyer, to strømebukser og en genser på HM. Hadde gavekort og det var gratis frakt. Har også tittet på kappahl og funnet et par bodyer og en bukse der som jeg stikker innom butikken og kjøper til uka. Hun er skikkelig forkjølet om dagen og i går kveld måtte vi ta henne opp og dryppe nesa siden hun bare lå og gråt i søvne og slet med å puste. Det hjalp heldigvis selv om det hørtes ut som om vi torturerte henne skikkelig mens vi holdt på. Nå skal jeg brette et lass med tøy, rydde kjøkkenet og rydde litt og fjerne planter utenfor. Håper å få gjort unna litt mer husarbeid også. Senere i dag blir det en eller annen tur med hunden og en tur på treningssenteret. Men ellers skal vi bare være hjemme og ta livet med ro. Er allerede oppe i to "kvitte seg med ting" i dag. En pysjbukse og en utslitt microfiberklut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 10. september 2017 #343 Del Skrevet 10. september 2017 Jeg har også hørt at bambus er et godt alternativ for dem som ikke tåler ull. Og så deilig at du har fått en uniform du kan trives med på jobb da, sparer mye penger på sånt! Her går det fortsatt i skjorte og vest og jeg lurer veeeldig på hva jeg skal gjøre når jeg begynner igjen om et par uker. Det var fordelen med å være gravid, da fikk jeg jo bestemme selv hva jeg skulle gå i, mye mer behagelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 14. september 2017 Forfatter #344 Del Skrevet 14. september 2017 På 10.9.2017 den 11.35, Beccy87 skrev: Jeg har også hørt at bambus er et godt alternativ for dem som ikke tåler ull. Og så deilig at du har fått en uniform du kan trives med på jobb da, sparer mye penger på sånt! Her går det fortsatt i skjorte og vest og jeg lurer veeeldig på hva jeg skal gjøre når jeg begynner igjen om et par uker. Det var fordelen med å være gravid, da fikk jeg jo bestemme selv hva jeg skulle gå i, mye mer behagelig Usj jeg føler med deg med skjorte og vest! Føles så bussjåfør ut. Nå er jeg litt nysgjerrig på hvilken hotellkjede du jobber i. Pm? Så kan du få link til huset vi har kjøpt tilbake! JA FOR NÅ HAR VI KJØPT OSS HUS! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maja87 Skrevet 15. september 2017 #345 Del Skrevet 15. september 2017 14 timer siden, Chandra skrev: Usj jeg føler med deg med skjorte og vest! Føles så bussjåfør ut. Nå er jeg litt nysgjerrig på hvilken hotellkjede du jobber i. Pm? Så kan du få link til huset vi har kjøpt tilbake! JA FOR NÅ HAR VI KJØPT OSS HUS! Gratulerer! Såå kult 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 15. september 2017 #346 Del Skrevet 15. september 2017 Oooo, gratulerer! Takker også selvsagt ja til link! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShiningStar Skrevet 15. september 2017 #347 Del Skrevet 15. september 2017 Gratulerer med hus Dårlig på å kommentere her inne, men har fulgt med såogsi hele veien. Vi er akkurat begynt prosessen med bygging av hus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 15. september 2017 #348 Del Skrevet 15. september 2017 Wooow, gratulrer med huuuus!!!! Hvor, hvordan, hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 16. september 2017 #349 Del Skrevet 16. september 2017 Gratulerer med huskjøp! PM sendes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 17. september 2017 Forfatter #350 Del Skrevet 17. september 2017 Tusen takk! Nå er annonsen borte fra Finn så jeg får ikke linket men jeg kan sende bilde på snap så fort jeg finner igjen prospektet. Send pm om noen vil snappe som ikke har meg. Her er det egentlig litt kaos nå. Mini har vært forkjølet hele uka og er skikkelig grinete og det samme er jeg. Vi skal ha takst på huset på fredag og mannen jobber på spreng med å gjøre ferdig ting vi må fikse innen det. Det er jo en del småting som vi har planlagt å pusse opp men som vi har utsatt siden vi skulle bygge på og ta det i forbindelse med det. Men sånn ble det jo ikke. Vi har kjørt unna enda et lass med skrot fra garasje og kjeller på dynga og jeg har fått unna et hav av klesvask. Bortsett fra det ser det ikke ut her. Jeg gleder meg helt vilt til å ta over nytt hus og endelig kunne rusle bort på jobb, trening eller i butikken. Vi kommer til å få vanvittig mye mer tid til overs! Også er jeg superhappy for at det er drivhus der. Det er selvfølgelig en del vi må fikse av diverse ting men det måtte vi uansett gjort her vi bor nå også. De som har eid huset før oss har tydeligvis hatt litt dyr smak så det er til og med boblebadekar der noe som er luksus for oss som bare har dusj her. Også er jeg selvfølgelig supernervøs for salg av huset vi bor i nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 18. september 2017 Forfatter #351 Del Skrevet 18. september 2017 På 15.9.2017 den 12.04, ShiningStar skrev: Gratulerer med hus Dårlig på å kommentere her inne, men har fulgt med såogsi hele veien. Vi er akkurat begynt prosessen med bygging av hus. Tusen takk! 😃 Så spennende at dere bygger hus! Da får man det jo akkurat som man vil. For en dag dette har vært! Crazy dag på jobb med masse møter og visning så hele dagen har flydd uten at jeg har fått gjort noe av det jeg skal. Etterfulgt av kontraktsmøte på huset og til slutt foreldremøte i barnehagen. Nå sover mini og det er hunden sin tur. Jeg har knapt spist i dag. 🙃 Resten av uka blir like hektisk siden fotograf kommer torsdag og huset må shines og styles både ute og inne. Skulle helst ha jobbet overtid men det er det ikke tid til. Samme med trening. Må til og med ha barnevakt til mini på ettermiddagen siden vi må ordne klart huset da. Heldigvis roer alt seg mor slutten av året så lenge vi får solgt huset. 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 22. september 2017 Forfatter #352 Del Skrevet 22. september 2017 Hektiske dager! I går hadde vi fotograf og det er det godt å være ferdig med! 😬 Mini har sovet sin første natt borte og det gikk kjempebra. Det var alt jeg rakk å oppdatere. 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumsy Skrevet 23. september 2017 #353 Del Skrevet 23. september 2017 Gratulerer med nytt hus Jeg vil gjerne snappe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 24. september 2017 Forfatter #354 Del Skrevet 24. september 2017 12 timer siden, Mumsy skrev: Gratulerer med nytt hus Jeg vil gjerne snappe! Tusen takk! Send meg pm så legger jeg deg ti ! --- Søndag og tidenes mest hektiske uke er over. Nå driver mini å våkner etter 3 timers lur og jeg har jobbet med alt mulig skror som skal ut av huset. I gangen står posene med ting til bruktbutikken klare og jeg har lagt ut litt på Finn og kastet noe. Har også funnet enda flere ting som skal vekk. Det går fremover men fremdeles ser det jævlig ut i kjelleren. Spesielt siden vi har satt en del ting ned som skal pakkes bort for flytting. Får bare begynne med det snart. Ingen planer i dag bortsett fra en joggetur på 7km med et par venninner senere i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 24. september 2017 #355 Del Skrevet 24. september 2017 Så flink du er! Blir det visning neste uke eller hvor fort kjører dere på nå med salg av huset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 26. september 2017 Forfatter #356 Del Skrevet 26. september 2017 På 24.9.2017 den 22.02, Beccy87 skrev: Så flink du er! Blir det visning neste uke eller hvor fort kjører dere på nå med salg av huset? Takk, det er gøy å ordne og rydde av en eller annen grunn. Synd ikke mannen deler den oppfatningen. Huset blir lagt ut i løpet av denne uka og visning helga uka etter. Har fått prospektet for gjennomlesing nå. Fri i morgen og glad for det. Hverdagen med jobb bare flyr. Jobb, bhg, lage middag, spise middag, leke med mini, legge mini, rydde kjøkken og brette litt tøy og så var den dagen over liksom. Ikke supergivende. Heldigvis er jobben artig og dekker sosiale behov. I morgen blir det svømming og det ser jeg frem til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 2. oktober 2017 Forfatter #357 Del Skrevet 2. oktober 2017 Jeg byttet fridag denne uka fordi jeg hadde legetime til mini i dag. Sjekker timebestillingen for sikkerhets skyld også er den ikke før neste mandag. Jaja, da har vi en rolig mandag i alle fall! Her regner det i bøtter og spann. Planlegger å besøke mormor (mamma) litt senere og samtidig kvitte meg med lasset av ting jeg kjører rundt med. Poser med ting til bruktbutikken, poser med tekstilgjenvinning og en pose med ting til mamma. Denne ryddingen vil ingen ende ta. Ryddet masse i kjelleren i helga og mannen har også kastet en del av sitt skrot. Tror det begynner å hjelpe men vi er ikke ferdige. Jeg skriver opp alt jeg kvitter meg med og i august ble det 62 ting og i september 107 ting. Spørs om jeg klarer å slå den i oktober. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 15. oktober 2017 Forfatter #358 Del Skrevet 15. oktober 2017 Lenge siden sist. Huset er ikke solgt enda og jeg er stressa.com Mini har blitt helt besatt av skoene sine. Hun bærer de med seg over alt og favoritten er å sitte på nederste trappetrinnet og prøve å få de på seg. Det klarer hun jo ikke og det kan hun holde på med i evigheter. I dag skal jeg på laang skogstur med foreldrene mine. Gleder meg skikkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 15. oktober 2017 Forfatter #359 Del Skrevet 15. oktober 2017 Mini er snart 14 og en halv måned og hun begynner å bli et lite minimenneske med mye personlighet. Hun er som regel blid, så lenge hun får viljen sin. Hun har funnet ut at hun helst skal spise selv og det er rimelig interessant og hun blir sinna som fy om jeg prøver å mate henne. Nå har hun overnattet hos begge besteforeldre og det har gått supert. Det er nok værst for meg. Hun er glad i å vandre rundt. Ekte ting er mye kulere enn leker. Å ta ut av oppvaskmaskinen er alltid veldig gøy. I stad åpnet hun skuffen med lokk og la de i oppvaskmaskinen. Så stolt. Hun er ikke stor og har akkurat begynt å bruke str 80. Det er egentlig litt vanskelig siden jeg sliter med å finne yttertøy i mindre størrelser. Må alltid lete masse og jeg er ingen shoppingelsker fra før. Barnehage er knall og hun storkoser seg. Null dårlig samvittighet der. Har knapt tid til å vinke hadet på morgenen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maja87 Skrevet 16. oktober 2017 #360 Del Skrevet 16. oktober 2017 Så koselig å høre om minien din 😊 Kjenner igjen alt fra min mini 😂 Foruten at vår bruker 86 da 😉, men sko er vanskelig syns jeg... ikke barebare å fine gode og varme sko i størrelse 20. Sherox er litt vanskelig å gå i, men hun er tapper 😂 Her er K klar til å kle på seg og gå i barnehagen lenge før vi har tenkt, godt tegn de liker seg 👌👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå