AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #1 Del Skrevet 22. september 2016 Jeg tenkte å spørre en bekjent om å male noe til meg, noe som det finnes en mal på om som er ganske så enkelt å male. Jeg kjenner ikke vedkommende noe særlig men vet at vedkommende er flink. Hva er vanlig pris å tilby når man spør bekjente/ ukjente om sånt? Jeg tenker A1 format. Anonymkode: 98d99...152 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whoops Skrevet 22. september 2016 #2 Del Skrevet 22. september 2016 Du spør hva personen skal ha for jobben. Å foreslå en pris til noen som skal gjøre en jobb for deg synes jeg blir rart. Særlig ettersom du ikke kjenner personen. Om du skal tilby noe bør det være overpris. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #3 Del Skrevet 22. september 2016 Av en amatørlaget ca 5-10k for et maleri som er så stort Anonymkode: 33c90...7b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #4 Del Skrevet 22. september 2016 17 minutter siden, Whoops skrev: Du spør hva personen skal ha for jobben. Å foreslå en pris til noen som skal gjøre en jobb for deg synes jeg blir rart. Særlig ettersom du ikke kjenner personen. Om du skal tilby noe bør det være overpris. Ja tenkte selv at jeg kunne spørre, men jeg er vant med at folk ikke tør å foreslå en pris. Og hvis da vedkommende skulle foreslå en pris jeg ikke har råd til så blir det jo ganske kleint. Anonymkode: 98d99...152 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #5 Del Skrevet 22. september 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Av en amatørlaget ca 5-10k for et maleri som er så stort Anonymkode: 33c90...7b9 Selv om begge er studenter? Anonymkode: 98d99...152 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå