AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #21 Del Skrevet 23. september 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vondt å føle seg utestengt, men tenk om hun faktisk HADDE glemt å si fra til deg, da?! Jeg synes vel egentlig du overreagerer her. Tenne på alle plugger, konfrontere og kutte all kontakt bare på grunn av en forglemmelse er overkill så det holder. Anonymkode: 568c6...c41 Problemet er jo at hun aldri sa ifra om når det var, til tross for at jeg spurte. Jeg fikk tilfeldigvis vite om det fra venninna mi noen timer før. Føler hun utestenger meg med vilje, det jeg blir sur over. Hadde det vært en forglemmelse hadde saken vært annerledes. Anonymkode: 3d28a...a2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 23. september 2016 #22 Del Skrevet 23. september 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er gjengen fra studiet. Hun jobber. Å invitere henne er derfor ikke naturlig. Anonymkode: 3d28a...a2d Nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #23 Del Skrevet 23. september 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner deg godt og enig med dem som sier det er bra du tok det opp. Utover det ville jeg bare latt henne seile sin egt sjø og ikke inkludert henne. Din bestevenninne er jo gull som viser hvor lojaliteten ligger. Men slike snyltere får sjelden gode relasjoner. Hadde en liknende erfaring for noen år siden. Hadde vært på hyttetur og da vi kom hjem skulle de to andre, A og B, i bursdag til en venninne C. Det var A som hadde introdusert meg for C, og jeg som introduserte A og C til B. Jeg hadde tre måneder før inviterte C til min bursdag, da vi kom inn på tema da vi var ute med A. Jeg følte hun var del av perifer krets jeg ikke hadde noen selvstendig relasjon til, men føltes feil å snakke om temaet for temabursdagsfest med henne som tilhører så jeg tenkte shit au, og inviterte henne - hun ble glad, og kom da også. Og nå visste hun vi tre var på tur sammen (fordi de to inviterte ville komme litt sent pga turen). Og hun valgte altså å invitere C og ikke meg som hun kjente bedre og hadde vært på bursdag til tre mnd før samtidig som hun visste at jeg kom til å få vite. Er det mulig? Ble forbannet over en sånn "takk for sist". Nevnte det for noen venninner som kjente til henne, de mente at hun rett og slett er en litt misunnelig type og at jeg var tynnere, litt mer drag på gutta og bedre jobb gjør meg truende for henne. Vel, det var ikke noe tap, er fortsatt god venn med A og B, mens C er ute av bildet; folk merker jo at hun er avundsjuk og lite raus. Så du er ikke alene, men slike er det best å ikke bruke for mye krefter på. Anonymkode: 8032c...317 Huff, føler sånn med deg. Det er ikke greit i det hele tatt. Godt karma tydeligvis har litt å si, hehe :-) Takk for at du delte din erfaring, får meg til å føle meg mye bedre Anonymkode: 3d28a...a2d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #24 Del Skrevet 23. september 2016 7 minutter siden, O.G. skrev: Nemlig. Hadde aldri invitert henne hvis jeg hadde visst dette Syntes bare sånn synd på henne siden hun har få å være med.. Anonymkode: 3d28a...a2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #25 Del Skrevet 23. september 2016 Desverre i disse dager er folk veldig ego, og synes det er helt greit eksludere folk. Det er sannheten. Jeg har gitt opp. Lei av å alltid inkludere folk som blir med, men aldri blir inkludert når de skal finne på noe-selv med felles kjente. Anonymkode: ca854...414 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #26 Del Skrevet 23. september 2016 Og så lurer folk på hvorfor jeg har så få jentevenner.... Anonymkode: a8930...1b7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #27 Del Skrevet 23. september 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og så lurer folk på hvorfor jeg har så få jentevenner.... Anonymkode: a8930...1b7 Alle syns du er kjedelig? Anonymkode: 65a74...672 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #28 Del Skrevet 23. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Alle syns du er kjedelig? Anonymkode: 65a74...672 Oh snap! Der traff du bættere spikeren rett på hodet vettu. Anonymkode: a8930...1b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #29 Del Skrevet 23. september 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oh snap! Der traff du bættere spikeren rett på hodet vettu. Anonymkode: a8930...1b7 Ah, nå skjønner jeg hvorfor. Du lager drama Anonymkode: 65a74...672 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #30 Del Skrevet 23. september 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ah, nå skjønner jeg hvorfor. Du lager drama Anonymkode: 65a74...672 Du er inne på noe der. Det er nok akkurat derfor jeg har så få jentevenner. Fordi mange av de begynner å bruke ordet "drama" med en gang noen kommer med et sarkastisk svar. Og hver gang noen er uenige med de. Og så er man bitch om man faktisk tar siden til kjæresten når man blir dradd inn i krangler. "En dårlig venn" når man poengterer at det ikke er helt innafor å snoke igjennom pcen til kjæresten. I could go on... Anonymkode: a8930...1b7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 23. september 2016 #31 Del Skrevet 23. september 2016 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde aldri invitert henne hvis jeg hadde visst dette Syntes bare sånn synd på henne siden hun har få å være med.. Anonymkode: 3d28a...a2d Slutte med det heretter. Gi henne en beskjed om at du skal ha en kveld med dine venner hvis hun skulle finne på å spørre om hvorfor hun ikke er invitert. Sett øynene i henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå