AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #1 Skrevet 22. september 2016 Har termin i begynnelsen av desember og sitter å tenker på om jeg skal kjøpe vognpose eller ikke... Bor på vestlandet så det er sjeldent veldig kaldt. Vil det holde med lammeskinn og dyne og ullteppe? Har babyjogger city elite med deluxe pram bag. Finnes det noen vognposer som passer i denne? Har fra tidligere en Voksi Urban og en Voksi Frost som ikke passer i baggen. Disse har blitt brukt til Storebror i sportsvogn forrige vinter og når han var baby i bag, men da en annen vogn. Anonymkode: 9641e...03b
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #2 Skrevet 22. september 2016 Vi skal ikke ha vognpose, bruker lammeskinn, dundyne og ullteppe. Blir det veldig mye kaldere skal de uansett ikke være ute. Var sånn vi gjorde det sist vinter baby, funka fint. Om du vil ha pose og trenger liten er det bare å kjøpe en bilstolpose. Anonymkode: 054f3...4e6
Biloba Skrevet 22. september 2016 #3 Skrevet 22. september 2016 Jeg arvet lammeskinnspose, ellers hadde jeg gjort som du har tenkt. Bor også i vest.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #4 Skrevet 22. september 2016 Jeg ville definitivt kjøpt pose. Lammeskinn, dyne og teppe brukte vi før det ble minusgrader. Etter det ble det for kaldt. Bor også på Vestlandet og vi har mange dager hvor vognpose er nødvendig. Anonymkode: 2a638...f5c 3
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #5 Skrevet 22. september 2016 Til min født i november brukte jeg bilstolpose fra Voksi, det fungerte gull Den tar mindre plass i bagdelen. Anonymkode: de558...6b9
GammelKaktus Skrevet 22. september 2016 #6 Skrevet 22. september 2016 Jeg brukte aldri vognpose. Hadde dundyne og så lå han i vinterdress sånn at jeg lett kunne ha han i bæreselen. 😊
Arkana Skrevet 22. september 2016 #7 Skrevet 22. september 2016 Vi hadde ikke vognpose den første vinteren med vårt desemberbarn. Han var varm nok med lammeskinn under og dundyne oppå og vognbagen er jo også ganske lun (og hos oss er det mange minusgrader om vinteren). Når de gikk over til sportsvogn var det derimot mer praktisk med vognpose.
Aamu Skrevet 22. september 2016 #8 Skrevet 22. september 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Har termin i begynnelsen av desember og sitter å tenker på om jeg skal kjøpe vognpose eller ikke... Bor på vestlandet så det er sjeldent veldig kaldt. Vil det holde med lammeskinn og dyne og ullteppe? Har babyjogger city elite med deluxe pram bag. Finnes det noen vognposer som passer i denne? Har fra tidligere en Voksi Urban og en Voksi Frost som ikke passer i baggen. Disse har blitt brukt til Storebror i sportsvogn forrige vinter og når han var baby i bag, men da en annen vogn. Anonymkode: 9641e...03b Ville helt klart kjøpt vinterpose til vognen. Husk at det er følt temperatur også, det kan være 0 grader og blåse (som det ofte gjør på vestlandet) og føles som -5 til -10 (husk at de ikke skal være ute når det føles kaldere enn -10) Du kan lett sy en vognpose selv også, det er ganske fort gjort egentlig. Det finnes mindre vognposer enn urban og frost også. Voksi move er 80 cm, voksi city (og urban) er 85 cm. Det kan godt være litt krøllete i bagen og, babyen rekker ikke å vokse så mye at det gjør noe i løpet av vinteren... Og som 1-åring er det jo kjekt med vognpose i vognen (sportsdelen)
Karimamma Skrevet 22. september 2016 #9 Skrevet 22. september 2016 Ulempen med dyne er at babyen kan sparke den helt eller delvis av seg. Har en på 3 mnd nå, og han gjør det. Skal bytte til vognposen som storebror hadde så snart det blir litt kaldere i været. En annen fordel med vognpose er at den en lun og god rundt hodet. Det er ikke bilstolposen fra Voksi i alle fall(og i bilstolen er det en fordel, ellers hadde det blitt for trangt) 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #10 Skrevet 22. september 2016 Jeg bor og på vestlandet. Får en oktoberbaby. Har aldri tenkt tanken å ikke ha vognpose. Det kan bli kaldt å ligge i ro i vogna. Anonymkode: c304e...3ae 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #11 Skrevet 22. september 2016 1 time siden, Karimamma skrev: Ulempen med dyne er at babyen kan sparke den helt eller delvis av seg. Har en på 3 mnd nå, og han gjør det. Skal bytte til vognposen som storebror hadde så snart det blir litt kaldere i været. En annen fordel med vognpose er at den en lun og god rundt hodet. Det er ikke bilstolposen fra Voksi i alle fall(og i bilstolen er det en fordel, ellers hadde det blitt for trangt) Synes bilstolposen fra Voksi lunet fint rundt hodet jeg Anonymkode: de558...6b9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå