Gå til innhold

et lite dilemma

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

har vært fattiglus i flere mnd nå, er student og har ikke hatt jobb.. dog klarer jeg meg jo men savner å ha litt ekstra penger å rutte med! men nå har jeg skaffet meg en jobb, her har jeg mulighetent til å jobbe veldig masse og tjene godt med penger. det jeg merker er at dette går utover eksamenslesingen min....

det som er poenget er; jeg har eksamen om en mnd, etter det har jeg fri i to mnd. da kan jeg jobbe masse.... men jeg vil jo veldig gjerne jobbe masse nå pr dags dato også for å tjene inn raske penger. men er redd jobbinga går ut over studiene/eksamen...

hva ville dere gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er dette på feil forum kanskje?

Uansett, studiene er viktigere enn litt penger akkurat nå. Gode karakterer og et fullført studium er veien videre til en skikkelig jobb, ikke kast det bort selv om det er godt med ekstra penger nå. Benytt heller anledningen til å jobbe ekstra i helger og ferier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jepp feil forum. la ikke merke til det selv engang måtte begynne å lete litt... det var ikke meningen!

ja jeg får kanskje gå for dette tipset og trå til med lesingen den siste mnd! selvom penger frister....uff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det frister, men tenk deg den dårlige samvittigheten din om du ikke får den karakteren du ønsket på eksamen. Tenk deg 10 år fram i tid, hva vil du sette mest pris på da: at du jobbet for mye eller at du brukte tiden på å få gode karakterer? Selv om de pengene kommer godt med nå, så er de lite verdt i det lange løp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...