Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes det er interessant at mange som diskuterer heftigste rundt islam og innvandring her inne, er blant dem som kritiserer programmet høyest.

For min del er det en påminnelse om hvor viktig det er å ta debattene, ikke stenge folk jeg er uenig med ute, og ikke se på hele mennesker som dårlige, selv om jeg kan være dypt uenig med noen av deres meninger. Samtaler med gråsoner er viktig, men de er det jo heller ikke mange av her inne. Alt er svart hvitt, og hvis du ikke er ytterst på en eller annen kant, så blir du fort skjøvet ut dit. Først da kan vi gjøre det vi liker best, kaste dritt på hverandre fra hver vår skyttergrav.  

Anonymkode: e8b57...ba4

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er interessant at mange som diskuterer heftigste rundt islam og innvandring her inne, er blant dem som kritiserer programmet høyest.

For min del er det en påminnelse om hvor viktig det er å ta debattene, ikke stenge folk jeg er uenig med ute, og ikke se på hele mennesker som dårlige, selv om jeg kan være dypt uenig med noen av deres meninger. Samtaler med gråsoner er viktig, men de er det jo heller ikke mange av her inne. Alt er svart hvitt, og hvis du ikke er ytterst på en eller annen kant, så blir du fort skjøvet ut dit. Først da kan vi gjøre det vi liker best, kaste dritt på hverandre fra hver vår skyttergrav.  

Anonymkode: e8b57...ba4

Hvis man ikke har egne meninger er det ikke mye å mene.

Tiden for lange politiske debatter er ute, snart er oljen tom. Da er alt over for de som styrer i dag og meningsfellene deres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...