AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #1 Del Skrevet 21. september 2016 Jeg er i en situasjon hvor det er slik at jeg egentlig ikke har noen venner med felles musikksmak som meg.. I årevis har jeg stått på rockekonserter med dem kun for å være grei, men nå er jeg litt lei og har lyst til å begynne å gå på konserter med musikk/artister jeg faktisk liker. Problemet er at ingen vil være med. Er det helt weirdo å gå alene? Jeg føler meg jo rimelig patetisk... har noen bekjente som liker samme musikk, men føler det er litt kleint å spørre dem? Jeg er forresten 27, selv om det sikkert høres ut som jeg er 18.. Anonymkode: 23f5d...461 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #2 Del Skrevet 21. september 2016 Kjør på. Jeg har gått alene før, og skal gå alene igjen. Har hatt ståplass, da. Mulig det ikke er fullt så gøy hvis du må sitte. Men musikken er i fokus, og da får man tåle å være uten kjente. (Jeg er litt eldre enn deg.) Anonymkode: 97807...efe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #3 Del Skrevet 21. september 2016 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er i en situasjon hvor det er slik at jeg egentlig ikke har noen venner med felles musikksmak som meg.. I årevis har jeg stått på rockekonserter med dem kun for å være grei, men nå er jeg litt lei og har lyst til å begynne å gå på konserter med musikk/artister jeg faktisk liker. Problemet er at ingen vil være med. Er det helt weirdo å gå alene? Jeg føler meg jo rimelig patetisk... har noen bekjente som liker samme musikk, men føler det er litt kleint å spørre dem? Jeg er forresten 27, selv om det sikkert høres ut som jeg er 18.. Anonymkode: 23f5d...461 Synes du vi andre som går alene er weirdo og patetisk? Jeg har opplevd jenter som nesten har grått fordi de går glipp av en konsert pga de ikke har noen å gå med. Det synes jeg er patetisk. Anonymkode: e43f4...632 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #4 Del Skrevet 21. september 2016 Om du går på konsert med artister/band du liker er jo sjangsen stor for at du kan bli kjent med noen som faktisk deler din musikksmak da:) Synes overhodet ikke det er rart. Anonymkode: 4294f...12a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #5 Del Skrevet 22. september 2016 Så fremt du selv er komfortabel med å gå alene tror jeg det blir en storslagen opplevelser. Dersom du ikke er komfortabel med det tror jeg det vil påvirke konsertopplevelsen. Jeg synes ikke det er rart å se andre gå alene på konsert, kino, restauranter etc., tvert imot, men personlig ville jeg ikke ha følt meg kjempekomfortabel med det. Anonymkode: 68686...526 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 22. september 2016 #6 Del Skrevet 22. september 2016 Jeg går ofte på konsert alene hvis det er noe jeg liker, men som ikke fenger noen av damerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Perfem2 Skrevet 22. september 2016 #7 Del Skrevet 22. september 2016 (endret) . Endret 28. januar 2017 av XXVIII Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #8 Del Skrevet 23. september 2016 Jeg har heller ingen venner med samme musikksmak. Jeg går alene, men synes det er temmelig flaut, spesielt pga at det er konserter i relativt små lokaler, og jeg kjenner igjen mange andre som går dit ofte, de samme gjengene, og er sikker på at alle legger merke til loseren som kommer helt alene hver gang. Jeg pleier å ankomme konserten rett før den starter, så jeg slipper å stå og prøve å se kul/avslappet ut i lang tid først. Jeg er IKKE en person som har så lett for å komme i kontakt med andre, dessverre, men jeg kan jo ikke la det stå i veien for musikkopplevelsen. Men jeg er skikkelig misunnelig på de som har gjenger som de kan gå på konserter med! Anonymkode: 2fab7...0bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zouk Skrevet 23. september 2016 #9 Del Skrevet 23. september 2016 Jeg går i hvert fall alene på både kino, cafe, restaurant og konsert rett som det er. Så jeg synes absolutt ikke du er rar. Jeg har i utgangspunktet bare en venninne, og vi har ikke så stort behov for å treffe hverandre så ofte. Jeg skal på konsert neste uke, og tipset henne for lenge siden om den fordi jeg vet hun liker artisten. Men har ikke hørt noe om hun har tenkt å gå, kommer ikke til mase mer på henne. Kos deg med konserten du skal på, hvis du har pleid å gå på rockekonserter for å være grei synes jeg du er utrolig grei. Hadde ikke orket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #10 Del Skrevet 23. september 2016 Jeg gikk på konsert alene ofte før og utenom at jeg følte meg litt dum om jeg kom tidlig så var det alltid verdt det. Nå skal jeg begynne å gå alene igjen siden jeg ikke har noen å gå med. Terskelen er kanskje litt større nå, men jeg må vel bli vant til det igjen. Jeg ser forresten ofte folk som er alene på konsert og har aldri tenkt noe stygt om dem. Ofte vet jeg ikke engang om de er alene eller om de venter på noen. Kanskje de som de kom med forsvant eller måtte gå. Man vet aldri, men de fleste har nok med seg selv og vil ikke ha masse fokus på at noen kommer alene. Litt greit å ikke alltid være avhengig av andre for å gjøre noe. Man kan jo ta seg en øl eller to eller hva nå enn man liker å drikke for å komme litt mer i stemning og roe seg litt. Jeg liker å kjøpe meg noe å drikke og om det går an å sitte så setter jeg meg eller så blir det til at jeg går litt rundt og stopper opp nå og da. Føler meg litt mindre synlig da Ble visst et langt innlegg. Anonymkode: 24d8a...a14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå