AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #1 Del Skrevet 21. september 2016 Jeg ser etter en morsom, laidback person. Spiller mindre rolle om den er smart eller ei, så lenge den kan være med på rare tanker. En personlighet som er spesiell og som har tanker man ikke ser så ofte Hva ser du etter i venner? Anonymkode: 1a09a...17c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lesehest__ Skrevet 21. september 2016 #2 Del Skrevet 21. september 2016 Lojale venner. Det er jo utrolig viktig. At man har samme humor er også viktig. Har man ikke noe av dette så er det ikke en jeg kunne ha hatt et vennskap til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arktis Skrevet 21. september 2016 #3 Del Skrevet 21. september 2016 God kjemi, humor, ærlighet, til å stole på, felles interesser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 21. september 2016 #4 Del Skrevet 21. september 2016 Jeg trives veldig godt i selskap med folk som kan beskrives som "goody two shoes". I tillegg må vi ha noen felles hobbyer vi kan gjøre sammen og prate om. Dersom ikke begge disse kriteriene oppfylles synes det fort blir fryktelig vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #5 Del Skrevet 22. september 2016 Er det noen jeg kun treffer i ny og ne så er det at man får praten til å flyte. Men med nære venner så trenger jeg noen som stiller opp for meg like mye som jeg gjør for de. At de er til å stole på og at de ikke må si sin mening om alt jeg foretar meg. Jeg har et par stk som er sånn. De sier ingenting på mine valg, de er der når det går dritt og de er der når det går bra. Ingen som sier at den andre tar feil valg. Anonymkode: bc0ce...178 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 22. september 2016 #6 Del Skrevet 22. september 2016 En jeg kan snakke med om alt mulig med, kult om personen er litt nerd med og liker å game Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 22. september 2016 #7 Del Skrevet 22. september 2016 Lojalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 22. september 2016 #8 Del Skrevet 22. september 2016 Lojalitet er øverst på listen, deretter noenlunde felles syn på verden og sammenfallende interesser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antbug Skrevet 22. september 2016 #9 Del Skrevet 22. september 2016 På vennefronten dras jeg mot folk med velutviklet sans for humor, som er selvstendige og ikke for needy, som ikke bare er ute etter en å tømme sine sorger over på men kan lytte også, som er smarte, nysgjerrige på livet og lojale, og som har egne tanker og meninger. Det er også et pluss om vi har noen felles interesser. Det som får meg til å løpe en annen vei er dramaqueentendenser, mye sladder/baksnakking, lettstøtthet og klengete oppførsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste~ Skrevet 22. september 2016 #10 Del Skrevet 22. september 2016 Man trenger egentlig ikke venner, bare en eller to personer man kan henge med hvis man må. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
schmii Skrevet 23. september 2016 #11 Del Skrevet 23. september 2016 En venn for meg er noen jeg kan være meg selv sammen med, uten å være redd for å si noe feil/dumt/rart, eller bli dømt. En jeg kan føle meg komfortabel med og kunne slappe av med. At den er til å stole på, og viser at vennskapet er gjensidig er også viktig. Å være den eneste som tar initiativ går ikke. Lik humor er også et pluss, men ikke førstepri, har venner med totalt ulik humor som meg, og det er litt gøy det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #12 Del Skrevet 24. september 2016 Den 22.9.2016 at 13.30, hjertesukka skrev: Lojalitet er øverst på listen, deretter noenlunde felles syn på verden og sammenfallende interesser. Ja, lojalitet er viktig, men av og til har jeg funnet ut at noen ikke har vært lojale etter en tid. Det er ikke så lett å vite om dette før man har kjent hverandre en stund. Anonymkode: 906ff...c77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #13 Del Skrevet 24. september 2016 8 timer siden, schmii skrev: En venn for meg er noen jeg kan være meg selv sammen med, uten å være redd for å si noe feil/dumt/rart, eller bli dømt. En jeg kan føle meg komfortabel med og kunne slappe av med. Dette er så riktig. Jeg opplevde at en venninne dumpet meg etter et treff hvor jeg kom litt for sent pluss snakket om noen frustrasjoner jeg hadde på det tidspunktet. Følte meg virkelig dømt, kan du si. Anonymkode: 906ff...c77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 24. september 2016 #14 Del Skrevet 24. september 2016 Den 22.9.2016 at 17.34, Nøste~ skrev: Man trenger egentlig ikke venner, bare en eller to personer man kan henge med hvis man må. ER ikke det en venn da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #15 Del Skrevet 24. september 2016 Stabil i hodet, selvironi,åpenhet, modenhet og varm personlighet. Er 34,kvinne. Anonymkode: e346a...75f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste~ Skrevet 24. september 2016 #16 Del Skrevet 24. september 2016 11 minutter siden, O.G. skrev: ER ikke det en venn da? Ja hvis man velger å se på dem som det. Jeg har nå her hvor jeg bor 1 person jeg fant meg på skolen i den hensikt at jeg trengte en person å drive med gruppearbeid med fordi dessverre så sluttet vi ikke med dette tullet da jeg forlot vgs. Det vil si at jeg tar aldri kontakt med denne personen i fritiden min. Når skoledagen er over så går jeg. Jeg har 1 person som er bestevenn og som jeg ikke snakker med over telefon eller chat, men som jeg ser 2 ganger i året. Det holder i massevis for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 24. september 2016 #17 Del Skrevet 24. september 2016 1 minutt siden, Nøste~ skrev: Ja hvis man velger å se på dem som det. Jeg har nå her hvor jeg bor 1 person jeg fant meg på skolen i den hensikt at jeg trengte en person å drive med gruppearbeid med fordi dessverre så sluttet vi ikke med dette tullet da jeg forlot vgs. Det vil si at jeg tar aldri kontakt med denne personen i fritiden min. Når skoledagen er over så går jeg. Jeg har 1 person som er bestevenn og som jeg ikke snakker med over telefon eller chat, men som jeg ser 2 ganger i året. Det holder i massevis for meg. Ærlig sak det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 24. september 2016 #18 Del Skrevet 24. september 2016 Den 22.9.2016 at 17.34, Nøste~ skrev: Man trenger egentlig ikke venner, bare en eller to personer man kan henge med hvis man må. Snakk for deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste~ Skrevet 24. september 2016 #19 Del Skrevet 24. september 2016 22 minutter siden, Jacklost skrev: Snakk for deg selv Javel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissCroft Skrevet 24. september 2016 #20 Del Skrevet 24. september 2016 Lojalitet, minst et par felles interesser (er grense for hvor mye man kan snakke om den ene tingen av gangen ), og at vi er "på nett", så vi ikke trenger å sitte og vri hodet for å finne på noe å snakke om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå