AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #41 Del Skrevet 27. september 2016 12 timer siden, HappyTear skrev: Hvorfor skulle jeg ikke ha det? For AB 22e kjenner andre på seg selv... Anonymkode: ead08...5aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #42 Del Skrevet 27. september 2016 Den 9/21/2016 at 18.22, AnonymBruker skrev: Hva skal til for at dere skal slette noen? Jeg har personlig aldri slettet noen, men har opplevd å bli slettet selv. Oppdaget i dag ved en tilfeldighet at en bekjent har slettet meg. Vi har ikke hatt kontakt på lenge, men det har aldri vært noe uvennskap mellom oss, og jeg har hatt henne på overnattingsbesøk og vi hadde det mye gøy sammen da vi bodde i samme by. Så jeg synes det er rart at hun slettet meg, og blir faktisk litt såret da jeg anså henne som en person jeg ville prioritert og møtt hvis jeg skulle dra til byen hun bor i. Anonymkode: 8aa9a...755 Jeg sletter folk jeg har hatt en greie med, ekser og folk jeg ikke liker (og noen ganger så sletter jeg bare fordi jeg er sur på noen) Anonymkode: f4f23...65d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå