AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #1 Del Skrevet 21. september 2016 Hva skal til for at dere skal slette noen? Jeg har personlig aldri slettet noen, men har opplevd å bli slettet selv. Oppdaget i dag ved en tilfeldighet at en bekjent har slettet meg. Vi har ikke hatt kontakt på lenge, men det har aldri vært noe uvennskap mellom oss, og jeg har hatt henne på overnattingsbesøk og vi hadde det mye gøy sammen da vi bodde i samme by. Så jeg synes det er rart at hun slettet meg, og blir faktisk litt såret da jeg anså henne som en person jeg ville prioritert og møtt hvis jeg skulle dra til byen hun bor i. Anonymkode: 8aa9a...755 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuntzilla Skrevet 21. september 2016 #2 Del Skrevet 21. september 2016 Jeg sletter av og til, når det dukker opp noen jeg knapt vet hvem er engang så er det liksom ikke vits å ha dem der. Tenker jeg aldri kommer til å ha kontakt med dem igjen, og at de ikke kommer til å merke de er slettet uansett. Folk jeg faktisk har vært gode venner med en gang i tiden beholder jeg selv om vi ikke har sett hverandre på 10 år, så jeg hadde nok ikke slettet deg. Men noen holder en strammere linje på FB-vennelisten enn hva jeg gjør. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nåleputa Skrevet 21. september 2016 #3 Del Skrevet 21. september 2016 Jeg slettet over hundre personer i helga fra fb. Gikk over, og slettet folk jeg ikke har sett eller hørt fra på 10-20 år, folk som aldri liker/kommenterer innlegg, folk som jeg Ikke liker, og folk som jeg ikke har noen interesse av å ha på fb. Har satt igjen noen som er satt i en "gråsone". Mulig jeg sletter de en annen dag. Hadde over 600 "venner", så det er ikke alle som er så nære som andre igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #4 Del Skrevet 21. september 2016 Jeg sletter lett folk jeg ikke har snakket med på en evighet. Listen min er på litt i overkant av 50 stk, så jeg beholder kun de jeg har kontakt med til vanlig og familie. Anonymkode: a2aef...8a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123Sol Skrevet 21. september 2016 #5 Del Skrevet 21. september 2016 Sletter de jeg ikke har noen kontakt med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #6 Del Skrevet 21. september 2016 Ryddet opp litt en stund tilbake. Da slettet jeg en del folk jeg gikk på ungdomsskolen med og videregående med, men som jeg aldri hadde hatt noe særlig kontakt med. Anonymkode: a5893...e8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #7 Del Skrevet 21. september 2016 Dette med å slette, ikke slette var en av grunnene til at jeg droppet fb helt. Det er bare så innmari slitsomt sosialt. Jeg hadde en person som jeg faktisk ønsket å slette, men jeg følte at jeg ikke kunne osv. Dette mennesket plaget meg , og all denne fabuleringen rundt hva man kan gjøre og ikke gjøre, gjorde at jeg valgte å droppe ut av hele greia. Jeg har slettet og blokkert en person de årene jeg var på fb, og har null dårlig samvittighet for det. Anonymkode: fd9a9...bb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Batmom Skrevet 21. september 2016 #8 Del Skrevet 21. september 2016 Har jeg ikke sett en person på 5 år og ikke regner med å se personen de neste 5 sletter jeg. Tar en ryddesjau i ny og ne 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #9 Del Skrevet 21. september 2016 Jeg rydder i ny og ne, og da slettes det i hytt og pine Anonymkode: 77651...d1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 21. september 2016 #10 Del Skrevet 21. september 2016 Jeg sletter folk som har en haug med statuser der de sier A men ikke B og folk som jeg absolutt ikke har noe forhold til men som la meg til for lenge siden og som jeg ikke ville være slem og avvise (type, gikk i paralellklassen på ungdomsskolen men snakket aldri sammen). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #11 Del Skrevet 21. september 2016 Jeg sletter dem jeg ikke har jevnlig kontakt med. Altså folk jeg ikke har snakket med på mange år, som heller ikke kommenterer på ting jeg legger ut. Jeg har bare noen få på min liste, og vil holde det slik. Skulle det bli slik at jeg fikk kontakt med disse menneskene igjen, så er det bare å legge dem til igjen. Anonymkode: 31958...375 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #12 Del Skrevet 21. september 2016 Jeg sletter folk hver uke. Etter snart ti år på facebook har det dukket opp ganske mange jeg ikke har kontakt med/kjenner nå mer. Ser ingen grunn til å være venn med gamle klassekamerater o.l. Sletter så å si alle jeg ikke har jevnlig kontakt med. Anonymkode: e390a...bf3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #13 Del Skrevet 21. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva skal til for at dere skal slette noen? Jeg har personlig aldri slettet noen, men har opplevd å bli slettet selv. Oppdaget i dag ved en tilfeldighet at en bekjent har slettet meg. Vi har ikke hatt kontakt på lenge, men det har aldri vært noe uvennskap mellom oss, og jeg har hatt henne på overnattingsbesøk og vi hadde det mye gøy sammen da vi bodde i samme by. Så jeg synes det er rart at hun slettet meg, og blir faktisk litt såret da jeg anså henne som en person jeg ville prioritert og møtt hvis jeg skulle dra til byen hun bor i. Anonymkode: 8aa9a...755 Sletter både venner og Facebook, for 2 måneder siden. I den tiden jeg hadde facebook, så hende det at jeg slettet folk. Og savner den ikke Anonymkode: a9ba4...a53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2Bhonest Skrevet 21. september 2016 #14 Del Skrevet 21. september 2016 Sletter digitale sladderkjærringer. Det vil si de som sprer nyheter videre uten å sjekke sannhetsgehalten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiteful Skrevet 21. september 2016 #15 Del Skrevet 21. september 2016 Sletter folk jeg egentlig ikke kjenner i virkeligheten, og folk som er irriterende og poster mye. Har kanskje slettet rundt 20 folk som jeg sendte forespørsel til for noen år tilbake, men som jeg egentlig ikke har snakket med mer enn en gang eller to. Det syns jeg bare er rart. De eneste vennene mine er folk i klassene mine, kolleger, folk jeg har gått i klasse med, gamle venner etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fyrlykt Skrevet 21. september 2016 #16 Del Skrevet 21. september 2016 Sletter folk jeg ikke vil skal vite hva jeg driver med. Nå har jeg nesten utelukket familie. Når jeg fikk barn slettet jeg over halve vennelista mi. På bakgrunn av at jeg bor et stykke fra familien min å liker å oppdatere de med hva som skjer i livet mitt. Og det inkluderer bilder av barna mine. Ikke krenkendes bilder sådan. Har fått kommentarer fra gamle venner. Men for å fortjene en plass på vennelista mi så må du faktisk være en venn, i nåtid. Ikke bare være Facebook-venner for nysgjerrighetens skyld. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #17 Del Skrevet 22. september 2016 Hmmmm, folk her kan ikke være representative. De aller fleste har etterhvert 500+ venner på fb, og de kan umulig kjenne alle de noe særlig. Sletter ikke for egen del, men er restriktiv hvem jeg vil være venn med fra starten. Bryr meg faktisk ingen ting om hva folk mener om det. Hvorfor skal man godt venneforespørsler fra ei du pratet med i 5 minutter på foreldremøtet i skolen? Mener at man bør ha venner som faktisk er venner eller familie, ikke bekjente. Anonymkode: be68f...e78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 22. september 2016 #18 Del Skrevet 22. september 2016 Slettet 90 stykker i går. Dette er folk jeg ikke har kontakt med lengre og ikke kommer til å omgås i framtiden heller, og som jeg ikke prater/gir likes til på fb (og vice versa). Greit å ha en liten ryddesjau i ny og ne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaChristina Skrevet 22. september 2016 #19 Del Skrevet 22. september 2016 Jeg sletter dersom jeg møter folk fra vennelista i forbifarten og de ikke hilser, dvs ser rett gjennom meg. Folk som jeg oppfatter bare er der for å snoke og evt sladre videre. Folk som ukritisk svelger alt fra rasistiske sider og deler det. Konstant. Folk jeg ikke har snakket med/fått likes fra/ hatt noe med å gjøre på årevis. Noen ganger gamle elskere som ikke trenger å være der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 22. september 2016 #20 Del Skrevet 22. september 2016 Jo, tok en ryddesjau og fikk unna en del zombieprofiler og grupper jeg ikke lenger er aktive i. Resten får bare stå fordi jeg er ikke så privat inne på FB at folk må ryddes ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå