Gå til innhold

Fersket bonden med grisen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Baremenneske skrev:

🐖🐖🐷 Tror ikke det var så mange som IKKE misforsto det der... Griser hele bunten innpå her jo!😮😅😂

Godt man ikke er alene om å være en skitten gris🐖💩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere er griser med et skittent sinn

Anonymkode: aebc1...abc

Vi er alle griser, deep down 🐽

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 21/09/2016 at 15.20, Betrakteren skrev:

Joda, men det er seriøst råttent da!! Ta en tur inn i karmatråden ...

Egentlig har vedkommende ett poeng. La oss si at bonden og grisen er i hagen, bonden står bøyd bak grisen for å få på grisen en grime. Da ser det hele mistenkelig ut. Bonden som ikke visste at vedkommende var hjemme, skvetter til, noe som gjør det hele enda mer mistenkelig.

Jeg vil ikke si at hun lyver hvis det var tilfellet da hun ikke vet hva som skjedde før.

Anonymkode: 9b568...9da

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Egentlig har vedkommende ett poeng. La oss si at bonden og grisen er i hagen, bonden står bøyd bak grisen for å få på grisen en grime. Da ser det hele mistenkelig ut. Bonden som ikke visste at vedkommende var hjemme, skvetter til, noe som gjør det hele enda mer mistenkelig.

Jeg vil ikke si at hun lyver hvis det var tilfellet da hun ikke vet hva som skjedde før.

Nei det er klart, man kan uten tvil finne mange morsomheter i situasjonen! Men om det blir lagt frem for offentligheten at han har seg med grisen vil det jo kunne ødelegge hele livet for mannen. Og SÅ morsomt var det vel ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Betrakteren skrev:

Nei det er klart, man kan uten tvil finne mange morsomheter i situasjonen! Men om det blir lagt frem for offentligheten at han har seg med grisen vil det jo kunne ødelegge hele livet for mannen. Og SÅ morsomt var det vel ikke!

Nei, skal være enig i at det er å gå for langt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS ønsket jo å bli misforstått og lyktes med det - 10 poeng til TS ;) Overskrift: Fersken bonden med grisen. Første setning:  Her om dagen tok jeg ham på fersken da han holdt på med grisen! 

Lettet over at ikke det var snakk om dyresex, for det er f*** meg sjukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...