Gå til innhold

Slik er venninna mi


Sofia

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg må bare vise dere for en fantastisk venninne jeg har. Vi møttes såvidt i morges (er naboer)..og hun så nok at jeg var sliten, der jeg stod å skrapte bilen, mens ungene var helt ville rundt bena mine.

Når jeg så logger meg inn på jobb i dag..ligger denne mailen og venter på meg.

Her er det dialekt altså.... (og masse skryt...)..jeg ble så glad...dette er noe vi alle kan lære av... jeg har kopiert hele mailen og lagt den her...

"HEIA!!!ville bare sende dæ en liten påmindelse om att æ e gla i dæ, å att æ beundre motet ditt når det gjeld det aller meste. Du e ei så flink og ikke minst tålmodig mor, du e en UNIK venn som INGEN av oss klare sæ uten, du klare det utenkelige når det gjeld de nån gang ulydige unge lungan dine, du klare dæ selv om familien din stinke når det gjeld støtte og omsorg, du klare faktisk å akseptere at du KANSKJE må tilbringe sommern hjemme i år åsså, du klare dæ på en måte økonomisk, du klandre ingen førr ensomheta di, du stille opp å lytte te alle oss jenten når vi treng det, du rose mæ og kjæresten min i skyan selv om du egentlig vil ha det sånn sjøl, du måkke mengda med snø helt aleina, du lage sunn næringsrik mat te familien din hver dag. Du går jaggu mæ på foreldekurs førr å forstå ungan dine bedre, du har ett koselig ryddig og pent hjem som vi alle trives i, du e sprek å vakker, du har energi te å varte opp ungan dine i tykkt å tynnt, du sørge aleina for att dem har en hobby, du klare dæ selv om ungan har en inkompetent far, du e ærlig mot dæ sjøl og oss andre, ja som æ sa.....du e å blir helt UNIK førr mæ!!

KJEMPE KJEMPE GLA I DÆ, SNUPPA MI.

ja...det var vel ikke dårlig...hun redda iallefall dagen min.... har selvfølgelig svart henne med masse ros og takknemlighet..

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hei

Smiler og smilte bredt da jeg leste innlegget ditt. Er det ikke hærlig å ha slike godt venner !!?? jeg har fått så mye støtte og tilbakemelding og konstruktive råd fra mine - og jeg er så glad for det! Hadde jeg ikke hatt vennene mine, så tror jeg ikke jeg hadde greid å grave meg opp å grøfta igjen. Så til alle dere som har venner som tilsynelatende fikser livet sitt - fortell dem at de er flinke!! og ha en strålende dag alle sammen! icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Anonym, (Skulle ønske alle kunne skrive et nick under)..Takk for tilbakemelding. Min situasjon er den at jeg er forferdelig sliten for tiden og føler meg laaangt nede. Har en jobb som krever uante mengder for tiden og føler meg slett ikke slik som venninnen min beskrev meg. Det var nettopp derfor det var så deilig å få slike varmende ord tidlig i dag. Jeg er bare tung i kroppen og trøtt hele tiden og har den siste tiden sett ganske mørkt på tilværelsen min. Få lyspunkter...har jeg tenkt, men jeg fra det hun skrev til meg..ser jeg at mitt liv også har betydning for noen...og det er jo ikke så aller verst. Jeg tror man må stoppe opp av og til...plante fingeren i jorda og si: nei nå altså...nå må jeg pause fra det daglige stresset og prøve å tenke på de positive sidene av livet...det fikk iallefall hun meg til å gjøre i dag...*S*

Vi er vel alle slitne av livet til tider??

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjære Sofia.

Så deilig å bli møtt av noe sånt. Jeg er tusen prosent overbevist om at du fortjente den.

Ta masse vare på deg selv. En liten pust i bakken. Tromsø går videre selv om Sofie hviler litt.

Nyt hvert et eneste godord. Innholdet i mailen sier jo litt om deg også. Selv om du ikke føler sånn innvendig akkurat nå.

Snart kommer våren også i Tromsø, så da slipper du i alle fall å skrape bilen samt all hersens snømåkinga. Litt å se frem mot det også.

Varme klemmer til Sofia.

_________________

Rita;-)1212[ Dette Innlegg er endret av: Rita den 2002-03-05 17:15 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk. Og ja...jeg vet at våren nærmer seg, kjente til og med sola varme i dag.. Nå skal alt bli så mye bedre.

Jeg har invitert venninna min på super-middag på fredagskvelden, ikledt pysjer skal vi drikke forferdelige mengder med vin og bare knise til vi slokner. hehe...

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Så fint å få ros når man trenger det.

Makan til venninner du har,som også ser hvordan du strever for å få ting til og som sier det høyt.

Det er alltid koselig å få godord og når familien ellers ikke er noen støtte,så suger man til seg og svever på skyer etter slike ord.

Kanskje dette er en tankevekker for endel mennesker,kanskje vi skulle blitt enda flinkere til å sette pris på hverandre og si ting høyt når man ser at ting kan røyne på hos den andre.

flott innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Slik venninne har jeg også, og det er så godt.

og forresten må jeg bare si at det er en glede å se at du har byttet ut avartaren din Sofia :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...