Gjest Lilleulv Skrevet 17. november 2004 #1 Del Skrevet 17. november 2004 Det er et tema som kanskje kan interessere deg på Holmgang i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 17. november 2004 #2 Del Skrevet 17. november 2004 Jeg har ikke tv :cry: men jeg har jo signet meg opp på webtv denne uken woohoo *løpe å se hva programmet handler om* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 17. november 2004 #3 Del Skrevet 17. november 2004 Wow det der er jo må se tv. Skal bli interesant å se om de har hentet fram noen heftige kritikere. Jarle Synnevåg hadde vært artig lol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 17. november 2004 #4 Del Skrevet 17. november 2004 Wow det der er jo må se tv. Skal bli interesant å se om de har hentet fram noen heftige kritikere. Jarle Synnevåg hadde vært artig lol Synes dette er veldig interessant hittil i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 17. november 2004 #5 Del Skrevet 17. november 2004 *åpner explorer og trykker inn www.tv2.no* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 17. november 2004 #6 Del Skrevet 17. november 2004 Jeg har ikke tv :cry: men jeg har jo signet meg opp på webtv denne uken woohoo *løpe å se hva programmet handler om* Er det ikke litt dumt å løpe fra PC-en når du skal se på web-tv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 17. november 2004 #7 Del Skrevet 17. november 2004 97 % svarte at de tror muslimer truer vestlige verdier!!!! Herregud, det var et overraskende høyt tall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 17. november 2004 #8 Del Skrevet 17. november 2004 Vi er i Norge ikke Absurdistan Skal se begynnelsen senere. Mye standard bortforklaringer der. Det er flott at denne debatten blir tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 17. november 2004 #9 Del Skrevet 17. november 2004 Vi er i Norge ikke Absurdistan Skal se begynnelsen senere. Mye standard bortforklaringer der. Det er flott at denne debatten blir tatt. :D ja, det var utrolig mange bra kommentarer på slutten der. Lurer på hva muslimene der tenkte når de så hvor mange % som føler de truer vestlige verdier jeg.. Skulle gjerne likt å få en kommentar på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 17. november 2004 #10 Del Skrevet 17. november 2004 97 % svarte at de tror muslimer truer vestlige verdier!!!! Herregud, det var et overraskende høyt tall! Overhodet ikke overraskende. Det er jo Holmgang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 17. november 2004 #11 Del Skrevet 17. november 2004 men samtidig er det 46.000 stemmer. Det er ingen liten minoritet som vil forsvare de vestlige verdier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 17. november 2004 #12 Del Skrevet 17. november 2004 For de som har studert litt metode og statistikk fag vet man at det som faktisk blir målt er hvem som gidder å ringe å stemme, ikke hva befolkningen mener. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 17. november 2004 #13 Del Skrevet 17. november 2004 Man kan stemme så mange ganger man vil, så vi vet ikke hvor mange som faktisk har stemt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 17. november 2004 #14 Del Skrevet 17. november 2004 men samtidig er det 46.000 stemmer. Det er ingen liten minoritet som vil forsvare de vestlige verdier. Mao 1 % av Norges befolkning... Og som sagt; de kan ha ringt flere ganger, og de er definitivt veldig engasjerte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 17. november 2004 #15 Del Skrevet 17. november 2004 Først må man finne ut hvor mange som ser på Holmgang. Den prosenten kan man i grunn bare drite i, det som er interesant er antallet. Det er ingen liten minoritet som føler islam som en trussel og godt er det. De som sover vil få en hard oppvåkning. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 17. november 2004 #16 Del Skrevet 17. november 2004 Det er ingen liten minoritet som føler islam som en trussel og godt er det. De som sover vil få en hard oppvåkning. Dette er dine ord. Deg om det. Stakkars deg som må gå rundt og være så redd til enhver tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 17. november 2004 #17 Del Skrevet 17. november 2004 Mener det sto i avisen engang at det er veldi mange FRP`re som ringer inn på Holmgang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 17. november 2004 #18 Del Skrevet 17. november 2004 Hvem er det som er så idioter at de gidder å bruke penger på å ringe inn på det der? Dessuten er spørsmålet stilt på en slik måte at resultatet er gitt på forhånd. Hvis jeg måtte svare ja eller nei på spørsmålet om muslimer truer vestlige verdier, så hadde jeg vel svart ja jeg også. Poenget er at det er ikke et ja/nei-spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 17. november 2004 #19 Del Skrevet 17. november 2004 Spørsmålet stilles på en slik måte at det gir flest mulig stemmer og dermed penger i Tv2's kasse. Dette vet man. Melk jeg trenger ikke advare mot at vi vil få konflikt i Europa, det skjer allerede. Når et mord kan føre til brenning av moskeer og kirker ser man at det ulmer under overflaten. Europa's fremtid er ikke lys, beste ville være å komme seg til Usa så fort som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 17. november 2004 #20 Del Skrevet 17. november 2004 beste ville være å komme seg til Usa så fort som mulig. Så flytt, da. ;-) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå