Gå til innhold

Valhalla!!

Gjest Lilleulv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Valhalla

Wow det der er jo må se tv. Skal bli interesant å se om de har hentet fram noen heftige kritikere. Jarle Synnevåg hadde vært artig lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv
Wow det der er jo må se tv. Skal bli interesant å se om de har hentet fram noen heftige kritikere. Jarle Synnevåg hadde vært artig lol

:ler:

Synes dette er veldig interessant hittil i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn
Jeg har ikke tv :cry:

men jeg har jo signet meg opp på webtv denne uken woohoo *løpe å se hva programmet handler om*

Er det ikke litt dumt å løpe fra PC-en når du skal se på web-tv? :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Valhalla

Vi er i Norge ikke Absurdistan :hoho::hoho::hoho:

Skal se begynnelsen senere. Mye standard bortforklaringer der. Det er flott at denne debatten blir tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv
Vi er i Norge ikke Absurdistan  :hoho:  :hoho:  :hoho:  

Skal se begynnelsen senere. Mye standard bortforklaringer der. Det er flott at denne debatten blir tatt.

:D ja, det var utrolig mange bra kommentarer på slutten der. Lurer på hva muslimene der tenkte når de så hvor mange % som føler de truer vestlige verdier jeg.. Skulle gjerne likt å få en kommentar på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

97 % svarte at de tror muslimer truer vestlige verdier!!!! Herregud, det var et overraskende høyt tall!

Overhodet ikke overraskende. Det er jo Holmgang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som har studert litt metode og statistikk fag vet man at det som faktisk blir målt er hvem som gidder å ringe å stemme, ikke hva befolkningen mener. :roll:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men samtidig er det 46.000 stemmer. Det er ingen liten minoritet som vil forsvare de vestlige verdier.

Mao 1 % av Norges befolkning...

Og som sagt; de kan ha ringt flere ganger, og de er definitivt veldig engasjerte.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla

Først må man finne ut hvor mange som ser på Holmgang. Den prosenten kan man i grunn bare drite i, det som er interesant er antallet. Det er ingen liten minoritet som føler islam som en trussel og godt er det. De som sover vil få en hard oppvåkning.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen liten minoritet som føler islam som en trussel og godt er det. De som sover vil få en hard oppvåkning.

Dette er dine ord. Deg om det. Stakkars deg som må gå rundt og være så redd til enhver tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Devil's Spawn

Hvem er det som er så idioter at de gidder å bruke penger på å ringe inn på det der?

Dessuten er spørsmålet stilt på en slik måte at resultatet er gitt på forhånd. Hvis jeg måtte svare ja eller nei på spørsmålet om muslimer truer vestlige verdier, så hadde jeg vel svart ja jeg også. Poenget er at det er ikke et ja/nei-spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla

Spørsmålet stilles på en slik måte at det gir flest mulig stemmer og dermed penger i Tv2's kasse. Dette vet man. Melk jeg trenger ikke advare mot at vi vil få konflikt i Europa, det skjer allerede. Når et mord kan føre til brenning av moskeer og kirker ser man at det ulmer under overflaten. Europa's fremtid er ikke lys, beste ville være å komme seg til Usa så fort som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...