Gå til innhold

Forslag til gave til 18-åring?

Grylet

Anbefalte innlegg

Om noen dager fyller en god venninnes datter 18 år, og vi er invitert i selskap. Vi har kjent jenta som fyller år hele livet, og har en nær relasjon til henne.

Er det noen som kan foreslå hva skal vi kjøpe i gave til henne? Vi har vurdert et smykke, men vil gjerne ha råd i forhold til hva som er in blant jenter i den alderen. Vil gjerne ha andre gode tips også.

Prisnivået er cirka 1000 kroner.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et smykke synes jeg var en fin ide til gave :) 

Jeg kjøpte et smykke til datteren min da hun var ferdig med Vgs, kjøpte dette: 

http://www.bjorklund.no/produkter/smykker-flervalgsliste/halssmykker/halssmykke-i-hvitt-gull-bgp20322

Veldig enkelt og klassisk, og hun bruker det nesten hver dag. 

Greit å ikke kjøpe noe prangende og moteaktig, det er noe man fort går lei av tror jeg. Og som blir utdatert etterhvert som motebildet endrer seg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig smak og behag. Jeg synes ikke noe hjerteproblemer. Jeg er 19, og jeg er ute etter noe mer "voksent". Er jo det man føler man blir når man fyller 18. Et enkelt smykke uten noe dilldall, men en liten sten/"diamant" er fint

Anonymkode: ddbf5...1c6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! Det ble et skjerf fra Becksøndergaard samt enkel ørepynt som passer attenåringen i stil. Sørget for byttelapp på begge tingene, slik at dersom gavene ikke faller i smak så kan hun jo bytte :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...