Grylet Skrevet 21. september 2016 #1 Del Skrevet 21. september 2016 Om noen dager fyller en god venninnes datter 18 år, og vi er invitert i selskap. Vi har kjent jenta som fyller år hele livet, og har en nær relasjon til henne. Er det noen som kan foreslå hva skal vi kjøpe i gave til henne? Vi har vurdert et smykke, men vil gjerne ha råd i forhold til hva som er in blant jenter i den alderen. Vil gjerne ha andre gode tips også. Prisnivået er cirka 1000 kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 21. september 2016 #2 Del Skrevet 21. september 2016 Et smykke synes jeg var en fin ide til gave Jeg kjøpte et smykke til datteren min da hun var ferdig med Vgs, kjøpte dette: http://www.bjorklund.no/produkter/smykker-flervalgsliste/halssmykker/halssmykke-i-hvitt-gull-bgp20322 Veldig enkelt og klassisk, og hun bruker det nesten hver dag. Greit å ikke kjøpe noe prangende og moteaktig, det er noe man fort går lei av tror jeg. Og som blir utdatert etterhvert som motebildet endrer seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #3 Del Skrevet 22. september 2016 Er veldig smak og behag. Jeg synes ikke noe hjerteproblemer. Jeg er 19, og jeg er ute etter noe mer "voksent". Er jo det man føler man blir når man fyller 18. Et enkelt smykke uten noe dilldall, men en liten sten/"diamant" er fint Anonymkode: ddbf5...1c6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grylet Skrevet 22. september 2016 Forfatter #4 Del Skrevet 22. september 2016 Takk for tips! Det ble et skjerf fra Becksøndergaard samt enkel ørepynt som passer attenåringen i stil. Sørget for byttelapp på begge tingene, slik at dersom gavene ikke faller i smak så kan hun jo bytte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 22. september 2016 #5 Del Skrevet 22. september 2016 Det høres ut som en kjempefin gave 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #6 Del Skrevet 22. september 2016 Vin? Anonymkode: 1c1d6...686 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå