AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #1 Del Skrevet 20. september 2016 Bruker persiener på soverommet, dem lukker jeg nedover (slik at den "runde" siden vender innover mot rommet. Når jeg var ute ikveld la jeg merke til mange hus der persienne er nede, men siden lyset står på i rommet så kan man likevel se inn! Jeg skifter jo klær osv osv på rommet, og ble nå veldig itvil om jeg har underholdt mine naboer med innsyn hvis det er mørkt ute og lyst inne ? Hvilken vei lukker dere persiennene deres så det ikke blir noe innsyn ? Anonymkode: 95e40...711 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saphyria Skrevet 20. september 2016 #2 Del Skrevet 20. september 2016 Eh... Sånn at bunnen på persiennene peker utover, i retning vindu.. Vanskelig å forklare. Bor på bakkenivå og har sjekket at ingen kan se inn utenfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkehjerte Skrevet 22. september 2016 #3 Del Skrevet 22. september 2016 Om en kan se ut gjennom de lukkede persiennene, så kan man ikke se inn. Om en ikke kan se ut, ser man gjerne inn fra utsiden. Stå helt nær og sjekk etter du har lukket de! Og for sikkerhetsskyld, sjekk selv fra utsiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Margit Spat Skrevet 22. september 2016 #4 Del Skrevet 22. september 2016 Om det gjør noen forskjell på innsynet, vet jeg ikke helt, men jeg ville lukket dem med den buede siden mot vinduet. Grunnen er egentlig at jeg vil sperre helt for solinnstråling. Siden sola skinner på skrå ovenfra og ned, så vil jeg IKKE ha åpningen i persiennene den samme retningen som solstrålene skinner. Øh, dette var ikke så lett å forklare med ord... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå