Gjest Mattie16 Skrevet 20. september 2016 #1 Del Skrevet 20. september 2016 Får ikke lagt ved link, men står på bla seher.no. Hadde aldri trodd det kom til å vare mellom dem, og har i grunn aldri hatt sansen for Angelina. Men det er jo synd for barna deres, og tviler på dette kommer til å gå særlig fredelig for seg da frøken Jolie krever full omsorg for alle barna. Hva tenker dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 20. september 2016 #2 Del Skrevet 20. september 2016 Trist lesning. De har jo så mange barn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 20. september 2016 #3 Del Skrevet 20. september 2016 Han har jo vært utro før, så det er kanskje nærliggende å tenke at det er utroskap igjen. Det jeg leste på nettet ett eller annet sted - tmz eller noe sånt - er at hun visstnok krever full foreldrerett fordi de er uenige om oppdragelsen. Sto ikke noe om hvordan hun mener han er mot barna som er feil. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 20. september 2016 #4 Del Skrevet 20. september 2016 Fikk litt lyst til å komme med et delvis stygt utsagn nå, men skal prøve å la være.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hapi Skrevet 20. september 2016 #5 Del Skrevet 20. september 2016 Klarer ikke se filmer med noen av dem, syns begge virker som skikkelig drama-queens/drittsekker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sugemerke Skrevet 20. september 2016 #6 Del Skrevet 20. september 2016 43 minutter siden, Polly Ester skrev: Han har jo vært utro før, så det er kanskje nærliggende å tenke at det er utroskap igjen. Det jeg leste på nettet ett eller annet sted - tmz eller noe sånt - er at hun visstnok krever full foreldrerett fordi de er uenige om oppdragelsen. Sto ikke noe om hvordan hun mener han er mot barna som er feil. Det står på amerikanske nettsider at han røyker sokkene sine, er en surpotet og passe gretten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiderman Skrevet 20. september 2016 #7 Del Skrevet 20. september 2016 Jeg tenker at de skal selge huset sitt til Thomas og Harald.. Så kan de ta over som starcouple. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 20. september 2016 #8 Del Skrevet 20. september 2016 Jeg synes i alle fall det er veldig trist De har vært mitt favoritt kjendis par helt siden de ble sammen. Men har han vært utro, så skjønner jeg godt hun ikke gidder mer. Kan være en grunn til hun vil ha full omsorg. Ikke sikkert hun gjør det kun for å være vanskelig. Håper uansett de kan klare å komme greit overens pga barna. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten29 Skrevet 20. september 2016 #9 Del Skrevet 20. september 2016 Synes begge virker som bra mennesker, synd for barna-men de gjør nok det beste ut av det,har ingen tro på mye urolighter, virker da oppegående begge to. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 20. september 2016 #10 Del Skrevet 20. september 2016 Full omsorg? Full omsorg for de 10 nannyene tenker jeg. De oppdrar jo ikke barna selv. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chansey Skrevet 20. september 2016 #11 Del Skrevet 20. september 2016 2 minutter siden, Gjesten29 skrev: Synes begge virker som bra mennesker, synd for barna-men de gjør nok det beste ut av det,har ingen tro på mye urolighter, virker da oppegående begge to. Enig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjestinnom Skrevet 20. september 2016 #12 Del Skrevet 20. september 2016 2 timer siden, hvit.rose skrev: Får ikke lagt ved link, men står på bla seher.no. Hadde aldri trodd det kom til å vare mellom dem, og har i grunn aldri hatt sansen for Angelina. Men det er jo synd for barna deres, og tviler på dette kommer til å gå særlig fredelig for seg da frøken Jolie krever full omsorg for alle barna. Hva tenker dere? Det er ikke lov å diskutere barna deres og omsorgsfordeling, for det står i retningslinjene. Det er ikke lov å spekulere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marion Skrevet 20. september 2016 #13 Del Skrevet 20. september 2016 (endret) Viktig å ta alt med en klype salt her. Slik jeg har forstått det søker Angelina full omsorg for barna. Da er det ikke så usannsynlig hun og stjerneadvokaten har lekket ut noen "drittpakker" for å stille Brad Pitt i dårlig lys før en evt rettssak. Endret 20. september 2016 av marion ... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 21. september 2016 #14 Del Skrevet 21. september 2016 Altså... Jennifer er jo gift med han derre der. Tviler på at hun tenker noe særlig på BP 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 21. september 2016 #15 Del Skrevet 21. september 2016 16 minutter siden, Ulzzang skrev: Altså... Jennifer er jo gift med han derre der. Tviler på at hun tenker noe særlig på BP Ikke sant. Hvorfor i all verden skal Jennifer bry seg om en eks fra 10-12 år tilbake selv om bruddet var stygt. Hun vil vel aldri ha tilbake en som var utro mot henne heller. Men, det er vel heller om hun godter seg som folk går helt bananas på nettet over. Jeg tror ikke hun bryr seg stort. Hun har gått videre, kommet over det som var. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 21. september 2016 #16 Del Skrevet 21. september 2016 Give me a K Give me an A Give me a R Give me a M Give me an A Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MadameDeRosa Skrevet 21. september 2016 #17 Del Skrevet 21. september 2016 Synd, men Angelina finner sikkert en ny mann snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 21. september 2016 #18 Del Skrevet 21. september 2016 Spørs da. Hun har tross alt 6 barn. Kan hende det kan bli et problem for en mann å takle så mange barn som ikke er hans egne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marion Skrevet 21. september 2016 #19 Del Skrevet 21. september 2016 4 minutter siden, Polly Ester skrev: Spørs da. Hun har tross alt 6 barn. Kan hende det kan bli et problem for en mann å takle så mange barn som ikke er hans egne. Dealbreaker det ja. Selv om hun sikkert har en hel haug med nannys som kan steppe inn om hun vil date.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mooria Skrevet 21. september 2016 #20 Del Skrevet 21. september 2016 Hallo, det er Brad Pitt vi snakker om her.. alle skal få! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg