Tigerlily Skrevet 17. november 2004 #1 Del Skrevet 17. november 2004 Som vestlending i Tigerstaden kan jeg ikke kle meg etter været her. Der jeg kommer fra er det sludd, regn eller klinkis (blåis). Ikke snø, og ikke så mye vått og slafsete langt oppetter anklene. Jeg trenger rett og slett skotips til vinteren. Hvor kan jeg finne fine og stilige vintersko som tåler snø, kulde og slaps? Hva gjør dere osloboere når vinteren kommer og snøen laver ned? Skoene jeg har nå er et par semskede støvletter fra Bianco (ikke høy hæl, litt for), men semsket skinn er jo ikke akkurat ideelt. Hvor finner jeg sko som er enkle og fine, men som tåler vinterværet her? Oj, ble litt langt dette jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helena Skrevet 17. november 2004 #2 Del Skrevet 17. november 2004 Jeg trenger også vintersko! Men det eneste jeg finner i butikkene er semska sko med pels eller frynser, noe jeg synes er utrolig stygt :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 17. november 2004 #3 Del Skrevet 17. november 2004 hmm..godt spørsmål..har og innsett at jeg trenger nye sko etter at "vinteren" gjorde sitt inntog i bergen i dag.. (dvs slaps,snø,haggel,regn, alt på en gang) er jo våt te langt opp på knærne etter en liten spasertur, irriterende... så tar gjerne i mot tips om dette ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest manic Skrevet 17. november 2004 #4 Del Skrevet 17. november 2004 Jeg ønsker meg også VARME sko! Men ikke de ultrastygge,tøffell-lignende og klumpete greiene folk springer rundt med...oppå buksa... Jeg synes at lille vinkel sko har de fineste støvlettene, men de jeg vil ha er ikke foret.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 17. november 2004 #5 Del Skrevet 17. november 2004 Har lett i tre år jeg nå... I fjor kjøpte jeg noen høye combat-lignende støvletter i semsket skinn med flat gummisåle, de funker bra i snøvær så lenge de er godt impregnert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlily Skrevet 17. november 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 17. november 2004 Har lett i tre år jeg nå... I fjor kjøpte jeg noen høye combat-lignende støvletter i semsket skinn med flat gummisåle, de funker bra i snøvær så lenge de er godt impregnert. Så semsket funker fint i Oslo så lenge de er godt impregnerte? Jeg hater å bli våt på beina! Men hvis jeg kan bruke skoene jeg har nå, så er jo det et problem ut av verden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 17. november 2004 #7 Del Skrevet 17. november 2004 Funker på mine ihvertfall. Sprayet dem fem ganger etter hverandre før jeg begynte å bruke dem, og hvis sprayer dem alltid før jeg går ut hvis det er vått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå