AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #21 Del Skrevet 19. september 2016 "jeg sier bare meningen min" og "vi har jo ytringsfrihet" er som oftest ting folk sier etter de har sagt noe som er slemt og unødvendig. Anonymkode: 22084...c01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weiland Skrevet 19. september 2016 #22 Del Skrevet 19. september 2016 53 minutter siden, Sirah skrev: Nemlig. Jeg mener veldig mye om veldig mange ting stadig vekk jeg. Heldigvis har jeg med årene lært hvilken kamper som er verdt å kjempe, og hvem man bare lar passere. Det er faktisk ikke alltid man trenger å si hva man mener. Noen ganger er det like greit å bare holde kjeft og smile. Flere mennesker burde lært seg det. Mener du at hun som skrev innlegget bare skal la dette passere? Bare ta i mot disse uønskede meningene uten å si noe? Jeg mener også mye om mange temaer, og det mener jeg er helt greit. Det må være lov å mene ting, men ikke påtvinge det på andre. Jeg er enig med deg i at man må velge sine kamper. Og at man med med visse personer må være overbærende. Men når det går så langt som dette, at det er gjentatt kritikk med null forståelse for innskrivers valg og livssituasjon, da mener jeg at hun i aller høyeste grad bør ta et oppgjør med disse kritikerne. Spesielt når de nå også har begynt å kritisere barnet hennes! Mulig at jeg misforstår deg, og at du mener at familien hennes er dem som burde lære seg å holde munn. Du sier også du at du har lært hvilke kamper du tar, så jeg blir litt forvirra på hvem som skal holde munn, og velge sine kamper :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 19. september 2016 #23 Del Skrevet 19. september 2016 8 timer siden, Weiland skrev: Mener du at hun som skrev innlegget bare skal la dette passere? Bare ta i mot disse uønskede meningene uten å si noe? Jeg mener også mye om mange temaer, og det mener jeg er helt greit. Det må være lov å mene ting, men ikke påtvinge det på andre. Jeg er enig med deg i at man må velge sine kamper. Og at man med med visse personer må være overbærende. Men når det går så langt som dette, at det er gjentatt kritikk med null forståelse for innskrivers valg og livssituasjon, da mener jeg at hun i aller høyeste grad bør ta et oppgjør med disse kritikerne. Spesielt når de nå også har begynt å kritisere barnet hennes! Mulig at jeg misforstår deg, og at du mener at familien hennes er dem som burde lære seg å holde munn. Du sier også du at du har lært hvilke kamper du tar, så jeg blir litt forvirra på hvem som skal holde munn, og velge sine kamper :-) Ser at jeg formulerte meg litt klønete Nei, så klart skal ikke TS bare ta i mot all dritten. Det jeg mener er at disse menneskene burde lære seg å holde kjeft, selv om de kanskje er uenige med TS. Det er ikke alltid man trenger å si meningen sin Vi har kanskje ytringsfrihet, men vi har ikke ytringsplikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå