Gå til innhold

Fryses ut. Tenker selv.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Har det bare vært konstruktive meldinger hadde det vært bra. Det jeg opplever det som er at jeg MÅ MENE  det samme som aller.  For ellers er jeg sær , som ikke hopper når du sier hopp.

La det ligge nå. Jeg bllurer ikke en lydig hundrelapper, som derstatning kan drenere etter Dere pipe og behagelig. 🙊🙊🙊🙈🙉🙉🙉🙉.

Anonymkode: c5110...d26

Mente en lydig hundeblogger som dere kan drenere etter egne meninger.🙈🙈🙈🙊🙊🙊🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøver 1 gang til.

Jeg blir ikke en hundevalp  dere kan dressere  etter eget velbefinnende.  Jeg er min egen herre, som går egne veger. Og liker ikke løgner.  Eller mennesker som skal ødelegge andre med usannheter. 

Lik det eller la vær. Det var og det tråden omhandler

Ikke hvem jeg er eller ikke. Det er uvesentlig.  

Jeg tenker selv. Og stoler ikke på noen på nettet

Har gode ekte venner IRL.  Og mer trenger jeg ikke. Sånn er livet. 

Du klarer aldri og omforme meg til og lystre deg og dine meninger.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har det bare vært konstruktive meldinger hadde det vært bra. Det jeg opplever det som er at jeg MÅ MENE  det samme som aller.  For ellers er jeg sær , som ikke hopper når du sier hopp.

La det ligge nå. Jeg bllurer ikke en lydig hundrelapper, som derstatning kan drenere etter Dere pipe og behagelig. 🙊🙊🙊🙈🙉🙉🙉🙉.

Du må virkelig ingenting, men du BURDE respektere andre mennesker og deres meninger (på samme måte som du mener de må med deg og dine meninger).

Anonymkode: e9a00...e1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en ganske sterk idé om hvorfor du blir fryst ut ut ifra hvordan du fremstår i denne tråden, og det er ikke fordi du visstnok "tenker selv".

Anonymkode: 1e8c2...428

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke meningen at du skal måtte mene det andre mener. Du kan mene det du vil. Det som er viktig her er at du også godtar at andre ikke mener det samme som deg. Jeg har kun tatt høyde for det du har skrevet her inne. Og det er ikke særlig hyggelig. Det er mye angrep og beskyldninger når andre ikke er enig med deg. Om du skal få mene det du vil, så må også andre få mene det de vil. Man kan heller ikke gjemme angrep og beskyldninger bak "det er bare min mening". Det er lett å se gjennom. Og andre godtar ikke det, på samme måte som du ikke godtar alt fra andre. Jeg ønsker ikke på noen måte at du skal hoppe når jeg sier hopp. Jeg oppfordrer deg til å slutte å angripe mennesker her inne som kommer med synspunkt som er ulike dine. Vis andre den respekten å toleransen du selv ønsker å møtes med.

Anonymkode: f4395...cd6

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en ganske sterk idé om hvorfor du blir fryst ut ut ifra hvordan du fremstår i denne tråden, og det er ikke fordi du visstnok "tenker selv".

Anonymkode: 1e8c2...428

Så bra at du endelig forstår at jeg er meg selv.  Og ikke gidder og hoppe etter din mening. 

🤗🤗🤗🤗🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må virkelig ingenting, men du BURDE respektere andre mennesker og deres meninger (på samme måte som du mener de må med deg og dine meninger).

Anonymkode: e9a00...e1e

Burde ingenting jeg, som du mener jeg må. Jeg har det helt glimrende med og være den jeg er. Og ha mine flotte venner IRL  Mer trenger jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke meningen at du skal måtte mene det andre mener. Du kan mene det du vil. Det som er viktig her er at du også godtar at andre ikke mener det samme som deg. Jeg har kun tatt høyde for det du har skrevet her inne. Og det er ikke særlig hyggelig. Det er mye angrep og beskyldninger når andre ikke er enig med deg. Om du skal få mene det du vil, så må også andre få mene det de vil. Man kan heller ikke gjemme angrep og beskyldninger bak "det er bare min mening". Det er lett å se gjennom. Og andre godtar ikke det, på samme måte som du ikke godtar alt fra andre. Jeg ønsker ikke på noen måte at du skal hoppe når jeg sier hopp. Jeg oppfordrer deg til å slutte å angripe mennesker her inne som kommer med synspunkt som er ulike dine. Vis andre den respekten å toleransen du selv ønsker å møtes med.

Ferdig nå  vi ble enig om og være uenig.  Ha en fin kveld.😂😂😋😋😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ferdig nå  vi ble enig om og være uenig.  Ha en fin kveld.😂😂😋😋😋

Du ble enig om det. Men greit. Om du ikke ønsker å lese andres meninger er det liten vits i å komme med noe mer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøver 1 gang til.

Jeg blir ikke en hundevalp  dere kan dressere  etter eget velbefinnende.  Jeg er min egen herre, som går egne veger. Og liker ikke løgner.  Eller mennesker som skal ødelegge andre med usannheter. 

Lik det eller la vær. Det var og det tråden omhandler

Ikke hvem jeg er eller ikke. Det er uvesentlig.  

Jeg tenker selv. Og stoler ikke på noen på nettet

Har gode ekte venner IRL.  Og mer trenger jeg ikke. Sånn er livet. 

Det er ingen som prøver å omforme deg. Du har din fulle rett til å tene dine egne tanker, og det er ingen her som nekter deg det. Hva i all verden er det du snakker om? Og hva vil du egentlig med denne tråden?

Anonymkode: 8633c...764

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bllurer ikke en lydig hundrelapper, som derstatning kan drenere etter Dere pipe og behagelig. 🙊🙊🙊🙈🙉🙉🙉🙉.

Hæ?

Vel, det KAN være at dine eksvenner eller hva det nå er blir sure på deg fordi du insinuerer at de er sladrekjerringer og at du er høyt hevet over sånt.

Det kan også hende at de bare har fått nok, dersom du opptrer like selvrettferdig og umusikalsk som i denne tråden...

Anonymkode: 79398...2c3

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøver 1 gang til.

Jeg blir ikke en hundevalp  dere kan dressere  etter eget velbefinnende.  (...)

1) Jeg tror du mener forgodtbefinnede? 

2) Er du litt paranoid? Hvorfor tror du en vilt fremmed på internett skal ha deg til å lystre sine meninger????? Dette blir rarere og rarere....

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1) Jeg tror du mener forgodtbefinnede? 

2) Er du litt paranoid? Hvorfor tror du en vilt fremmed på internett skal ha deg til å lystre sine meninger????? Dette blir rarere og rarere....

Nei ikke paranoid.  Har bare opplevd mye dritt på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ingen som prøver å omforme deg. Du har din fulle rett til å tene dine egne tanker, og det er ingen her som nekter deg det. Hva i all verden er det du snakker om? Og hva vil du egentlig med denne tråden?

Anonymkode: 8633c...764

Få andre til og respektere andre uansett hvor en de er ,og ikke. 😂😂😋😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hæ?

Vel, det KAN være at dine eksvenner eller hva det nå er blir sure på deg fordi du insinuerer at de er sladrekjerringer og at du er høyt hevet over sånt.

Det kan også hende at de bare har fått nok, dersom du opptrer like selvrettferdig og umusikalsk som i denne tråden...

De var løgnaktige.  Og sladret om folk. Og jeg sa ifra at det var unødvendig.  Derfor stakk de. Og det er helt ok og bli kvitt slike såkalte venner.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Sunday, September 18, 2016 at 11.44, AnonymBruker skrev:

At du klarer og komme frem til en konklusjon alene. Ikke jatte når alle andre sier noe.  At du tror at ting kan være annerledes , en slik en ting fremlegges. Og når jeg er usikker, og føler at det ikke stemmer det som blir sagt, så sier jeg klart fra. Om at jeg ikke er en ryktemaker. Og jeg sier det RETT FREM. Pakker aldri inn noe.  Jeg er ikke feig, for og si det slik. Og skulle jeg si noe, som kan hjelpe andre, så er jeg 100 % sikker i min sak. Sprer ikke noe andre har sagt.

Og det er tydeligvis IKKE bra for andre. Og da lurer jeg og på, om de ar så rent mel i posen, når de da holder avstand. Tror jeg treffer en nerve i de som farer med løgn, når dette skjer.:ph34r:

Og vet DU nødvendigvis hva som er løgn? Har du lært deg å svare høflig, eller er du brautende og har det gått prestisje i å tenke annerledes enn flokken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...