Gå til innhold

TUSVIK & TØNNE


kokkosbanan

Anbefalte innlegg

Var kanskje tanken bak Lisa's offentlige foraktelige omtale om sin mann i podcast etter podcast hvor hun blant annet kaller han for en sketsj ett forsøk på å fikse forholdet og ett forsøk på å få Kyrre til å endre oppførselen? 

Ikke at det på noen måte redferdiggjør utroskap men jeg kan ikke se at jeg har så veldig sympati for Lisa i denne saken. Bare så det er sagt så støtter jeg ikke motparten heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minesveiper

Greit at mannen hennes er en dust, men hun er like dust som bruker historien for å profilere seg selv og for å tjene penger. Når hun gjør saken offentlig drar hun flere personer inn i kaoset enn bare mannen. 

Jeg kjøper heller ikke: "Jeg ønsker elsk på meg og ikke hat på mannen". Hun er ikke dum, og visste godt hvilke reaksjoner hun kom til å få. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Noen som husker i hvilken episode Sigrid kasta øl over en fyr? Jeg tror det var i høst, hun var på en fest med Martin og havna i en diskusjon med en lege, tror jeg, og han sa at han var for reservasjonsretten. Så kasta hun øllen sin over han og så noe om Rune Øygard eller noe. Noen som kan hjelpe? Jeg klarer ikke huske hva den heter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Shai skrev:

Noen som husker i hvilken episode Sigrid kasta øl over en fyr? Jeg tror det var i høst, hun var på en fest med Martin og havna i en diskusjon med en lege, tror jeg, og han sa at han var for reservasjonsretten. Så kasta hun øllen sin over han og så noe om Rune Øygard eller noe. Noen som kan hjelpe? Jeg klarer ikke huske hva den heter :)

Det er episode #74, Kaptein rødtiss, erteoffer og abortfylla. 

Sykt gøyal episode! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 hours ago, EllaSays said:

Det er episode #74, Kaptein rødtiss, erteoffer og abortfylla. 

Sykt gøyal episode! 

Åå tusen takk! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er noen veldig morsomme og smarte damer synes jeg. Men det blir litt mye pikk og pung til tider. 

Endret av TulleJenny
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 4.11.2017 den 23.45, TulleJenny skrev:

De er noen veldig morsomme og smarte damer synes jeg. Men det blir litt mye pikk og pung til tider. 

Det tåler vi! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Viking-girl skrev:

Det tåler vi! 

Ja for all del. Mannlige podcaster slipper unna med langt verre enn det Tusvik og Tønne kommer med. På tide med sterke kvinnelige stemmer som sier det mange andre kvinner kvier seg for å si! 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Viking-girl said:

Det tåler vi! 

Det er vel en smakssak om man synes sånn pikk og pung er morsomt. Jeg tåler selvsagt å høre på det, men det er ikke min form for humor. 

 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, potetstappe skrev:

Det er vel en smakssak om man synes sånn pikk og pung er morsomt. Jeg tåler selvsagt å høre på det, men det er ikke min form for humor. 

 

Enig. Jeg gikk lei dette phung-greiene for et par år siden, akkurat som jeg går lei ensformighet generelt. Men jeg liker noen av de idealene de kjemper for og anerkjenner det som er deres prosjekt. De trengs.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Juliannaos skrev:

Kan noen vær så snill oppsummere dagens podcast?

Vil anbefale deg å høre den dersom du liker Tusvik og Tønne :) Kortkort oppsummert: Lisa deler erfaring ved bruk av menskopp, Aleksander Schou er en kjernekar, Lisa forteller om sine erfaringer med å få servert runkende mann midt i fleisen på hotellrom, Sigrid var i operaen og hørte magiske Maria Mena med følge. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tråden er ryddet for kommentarer til moderering. Spørsmål rundt moderering skal tas på PM eller Ris & Ros.

Papirfly, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan le høyt av mye av de de snakker om, også kommer de med mye klokt innimellom. Men for min smak blir det også for grovt.  Måtte faktisk slå av etter en episode hvor de beskrev en analsexsituasjon med Rune Øygarden i fengslet. Har ikke hørt på de siden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4.4.2017 at 6:24 PM, Gjesten29 said:

Jeg har aldri skjønt hvordan man kan ligge med noen som man vet er gift og som har barn (?) 

 

Kjærlighet gjør blind. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...