malla1992 Skrevet 17. september 2016 #1 Del Skrevet 17. september 2016 Jeg hadde innsett 11, men kjenner absolutt ingenen tegn på graviditet, men det er vell kanskje alt for tidlig ? Kjenner ingenting, jeg føler meg helt normal som jeg pleier. Hvor tidlig kan man begynne å kjenne noe ? Har litt panikk siden jeg ikke kjenner meg noe annerledes å tror at alt håp er ute for at jeg ikke kjenner noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlyBabe Skrevet 17. september 2016 #2 Del Skrevet 17. september 2016 Jeg hadde innsett 8. og begynte å kjenne noe i går. Om det er festesmerter eller ikke, gjenstår å se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malla1992 Skrevet 17. september 2016 Forfatter #3 Del Skrevet 17. september 2016 1 time siden, FlyBabe skrev: Jeg hadde innsett 8. og begynte å kjenne noe i går. Om det er festesmerter eller ikke, gjenstår å se Jeg begynte å kjenne stikkninger som vare i 2-3 dager men har gidd seg nå. Men hvis egget har festet seg, når begynner man å kjenne gravid symptomer ? Mister håpet når jeg kjenner meg så vanlig 😕 Men har vært litt ekstra trøtt de siste dagene, har sovet på dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlyBabe Skrevet 17. september 2016 #4 Del Skrevet 17. september 2016 (endret) 13 timer siden, malla1992 skrev: Jeg begynte å kjenne stikkninger som vare i 2-3 dager men har gidd seg nå. Men hvis egget har festet seg, når begynner man å kjenne gravid symptomer ? Mister håpet når jeg kjenner meg så vanlig 😕 Men har vært litt ekstra trøtt de siste dagene, har sovet på dagen. Jeg kjenner meg også vanlig, bortsett fra stikkingen. Trøtt har jeg vært lenge, skylder på medisinene.. Det er nok veldig individuelt, dette her, så det er ikke så lett :S Endret 18. september 2016 av FlyBabe skriveleif Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå