Gå til innhold

IVF- skulle jeg begynt å kjent noe ?


malla1992

Anbefalte innlegg

Jeg hadde innsett 11, men kjenner absolutt ingenen tegn på graviditet, men det er vell kanskje alt for tidlig ? Kjenner ingenting, jeg føler meg helt normal som jeg pleier. Hvor tidlig kan man begynne å kjenne noe ? 

Har litt panikk siden jeg ikke kjenner meg noe annerledes å tror at alt håp er ute for at jeg ikke kjenner noe :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, FlyBabe skrev:

Jeg hadde innsett 8. og begynte å kjenne noe i går. Om det er festesmerter eller ikke, gjenstår å se :) 

Jeg begynte å kjenne stikkninger som vare i 2-3 dager men har gidd seg nå. Men hvis egget har festet seg, når begynner man å kjenne gravid symptomer ? Mister håpet når jeg kjenner meg så vanlig 😕 Men har vært litt ekstra trøtt de siste dagene, har sovet på dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, malla1992 skrev:

Jeg begynte å kjenne stikkninger som vare i 2-3 dager men har gidd seg nå. Men hvis egget har festet seg, når begynner man å kjenne gravid symptomer ? Mister håpet når jeg kjenner meg så vanlig 😕 Men har vært litt ekstra trøtt de siste dagene, har sovet på dagen.

Jeg kjenner meg også vanlig, bortsett fra stikkingen. Trøtt har jeg vært lenge, skylder på medisinene.. :) Det er nok veldig individuelt, dette her, så det er ikke så lett :S

Endret av FlyBabe
skriveleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...