Gå til innhold

Dårlige stylister i Ekstrem forvandling?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Satt og kjedet meg i går, og kom over programmet Ekstrem Forvandling på TVN. Fikk se før og etter bilder av deltakerne, og må si det første som slo meg, var hvor forferdelig dårlig jobb stylistene hadde gjor før de ble visst frem.....De så jo ikke ut.....Noen som er enig/uenig???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så programmet selv, og jeg er helt enig!

Den eneste jeg syns virka flink var frisøren som klipte hun jenta som var lam i ansiktet.

Men hun er jo ikke stylist da... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig med deg-- og har tenkt på det samme selv!

De godt voksne som blir forvandlet har gjerne sett ut som dårlige transvesitter etter forvandlingen, med feil hår og for mye, feil sminke.

Dette kunne de gjort bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Heelt enig, de kler de i korte fjortisklær, sterkefarger, som ikke kler de, helt uten stil og klasse......og noen av de klippene da, burde ikke vært lov....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig!!!!!!!!!!!

Syns de nesten ser verre ut etter enn før!!!!!Ser jo ut som transvestitter hele gjengen. Så ett stakkars bilde av dem rundt bordet i se og hør igår, og tenkte uff da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky

:o Trodde det var jeg som hadde dårlig smak... Jeg er jo ikke akkurat kjent for å "kunne" sminke og klær... Og jeg er helt enig at den norske ekstrem forvandling er dårlig på styling! (amerikanske er også litt "transete", men sånn er vel de over there..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er enig i at det er veldig varierende resultat av stylistenes kreativitet.. sånn som hun som fikk svart forlengelse av håret, under hennes eget, korte lyse.. (tror det var sist uke). så ut som en litt forvirra utgave av Cruella DeVille!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...