meg525 Skrevet 16. september 2016 #1 Del Skrevet 16. september 2016 (endret) Hei Vi skal gifte oss i februar, og vi ønsker å prøve og bli gravide etter bryllupet. Derfor tenker jeg at det snart er lurt å slutte på p-piller. Hvis vi bruker kondom/avstår fra sex i 1 uke etter siste mensdag, kan vi da være sikre på at jeg ikke blir gravid før bryllupet? Eller bør/må vi bruke kondom hver eneste gang? Jeg ønsker ikke å bli gravid før bryllupet Endret 16. september 2016 av meg525 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananas. Skrevet 16. september 2016 #2 Del Skrevet 16. september 2016 For å være helt sikker bør dere bruke kondom hver gang. Mange opplever ustabil menstruasjon etter p-pilleslutt, det gjør det jo enda viktigere å være trygg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg525 Skrevet 16. september 2016 Forfatter #3 Del Skrevet 16. september 2016 1 minutt siden, Ananas. skrev: For å være helt sikker bør dere bruke kondom hver gang. Mange opplever ustabil menstruasjon etter p-pilleslutt, det gjør det jo enda viktigere å være trygg. Ok, tusen takk for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #4 Del Skrevet 17. september 2016 23 timer siden, meg525 skrev: Hei Vi skal gifte oss i februar, og vi ønsker å prøve og bli gravide etter bryllupet. Derfor tenker jeg at det snart er lurt å slutte på p-piller. Hvis vi bruker kondom/avstår fra sex i 1 uke etter siste mensdag, kan vi da være sikre på at jeg ikke blir gravid før bryllupet? Eller bør/må vi bruke kondom hver eneste gang? Jeg ønsker ikke å bli gravid før bryllupet I følge min fertilitetsmåler er jeg på maks 1,5 uke etter siste mensdag. Anonymkode: f6e0f...11c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå