fuglekvitter__ Skrevet 20. september 2016 #21 Del Skrevet 20. september 2016 (endret) 21 timer siden, CaramelDevil skrev: Hun som blir sentimental og alltid skal snakke om triste ting og komme med innrømmelser om å ha hatt sex med et familiemedlem. Når hun ikke er hysterisk, skaper hun drama og intriger. Hahaha. Det har jeg også opplevd. Hele festen blir punktert i det man går inn døra. Innrømmelser etter innrømmelser kommer. For en kul fest. Nei, jeg vil helst slippe. Man skal ha det gøy, og i hovedsak har jeg det - siden man unngår sånt. Noe så kjedelig å dra på fest med noen som skriker, kaster ting og hylgriner hver eneste gang personen er på en såkalt fest. Det kan da vel ikke kalles en fest mener jeg. Endret 20. september 2016 av fuglekvinnen__ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #22 Del Skrevet 20. september 2016 De jentene som alltid skal baksnakke den som ikke er der orker jeg ikke feste med. Anonymkode: 67e6d...b03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 20. september 2016 #23 Del Skrevet 20. september 2016 Jeg har vært borte i alle de over, men spesielt en venninne er veldig slitsom. Hun er kjempegøy frem til det plutselig tipper og da er det fullstendig galskap. Drikker med begge henda, blir høylytt og brautende og man må fotfølge henne fordi hun plutselig er borte. Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg omtrent har båret henne hylende og skrikende inn i en taxi og oppgitt adressen hennes til sjåføren. Det orker jeg ikke mer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 20. september 2016 #24 Del Skrevet 20. september 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: De jentene som alltid skal baksnakke den som ikke er der orker jeg ikke feste med. Anonymkode: 67e6d...b03 Det har jeg opplevd også. Personer man ikke kjenner blir utlevert og baksnakket på fester. Festen blir kjempe kjedelig, og det er uinteressant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calleia Skrevet 20. september 2016 #25 Del Skrevet 20. september 2016 Min kjæreste har et gammel venne-par og ei søster jeg syntes det er slitsomt å feste med.. De snakker alltid om tiden FØR meg, og "gamle dager".. Og snakker i "koder" og er veldig interne.. Det handler for så vidt ikke bare om festing, men ved sosiale sammenkomster generelt.. Det er faktisk utrolig kjedelig for min del, siden jeg ikke kjenner til den delen av hans liv på den måten, og ikke får vært delaktig i samtalen. Det er nesten så jeg føler det er litt bevisst utelukkelse.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daiquiry Skrevet 20. september 2016 #26 Del Skrevet 20. september 2016 Jeg har en "venninne" som drikker seg helt sanseløst dritings og ødelegger ALLE festene/middagene hun er på. Har sluttet helt å invitere henne, og hun er drit sur pga det. Har prøvd å forklare, men hun hører ikke etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #27 Del Skrevet 20. september 2016 Den Saturday, September 17, 2016 at 0.12, AnonymBruker skrev: Yes! Har ei venninne som blir helt gal når hun drikker (og da mener jeg ikke på den morsomme måten). Oppmerksomhetsyk og klarer aldri å stoppe å drikke. Sist gang endte hun opp på byen barbeint(!), etter å ha knipset sjåføren på øret under hele turen på vei inn. Måtte bare finne en fyr til henne og overtale henne om å bli med han hjem, noe som ikke er så veldig vanskelig... Tror det må ligge mye bak en slik oppførsel utover det å ikke tåle brennevin. Det er sånn at jeg blir utrolig flau når jeg er ute med henne og må dekke over ting. Armer og bein går til alle kanter, og sist gang ble hun flyforbanna på typen fordi han ikke spiste opp hele kebaben hun kjøpte til han. Jeg mener... Vi er 32... Så jeg drar sjeldent ut med henne, hun er ganske grei å ha med å gjøre når hun er edru, men etter to drinker så gjør hun en klovn ut av seg selv. Anonymkode: 9f456...e58 Sitat; Måtte bare finne en fyr til henne og overtale henne om å bli med han hjem?! Hallo i luken! Det er ikke ofte jeg reagerer, men HVA FAEN?! Hvem trenger fiender når de har ei venninne som deg?! Jeg har opplevd endel "drama" på fest og ute på byen oppigjennom min tid hvor jeg har havnet i posisjonen til å må være den som prøver å ordne opp før ting sklir ut av kontroll. Det er ikke gøy å være den som må ta ansvar for andre mennesker når ting går skeis. Men om du er glad i de så gjør du det -om det da ikke er ett gjentakende mønster, hvorpå en av "pliktene" som venninne er å snakke de til fornuft. Hvis dette ikke går har man valget å ikke gå ut med de, eller kutte de helt ut om prisen er for "høy". Det er helt legitimt. Men det du har gjort, er noe av det kvalmeste jeg har hørt. Om hun var så ille ville jeg tatt henne med hjem i en taxi om hun så sparka og slo. Heller at hun havnet i fyllearresten en at hun ble med en fremmed fyr hjem, uansett hvor "lav" standard hun hadde. Du satte deg selv og din lykke forran hennes! Det virker ikke som du bryr deg om hun så våknet dagen etter og var "missbrukt" uansett hvor velvillig fra hennes side for hun ikke var klar nok i topplokket til å ta gode valg for seg selv. DET er ikke kjærlighet i min bok! Obs, obs. Jeg vil påpeke at det ikke handler om å kontrollere andre, men værne de som ikke kan ta vare på seg selv! Jeg er heldigvis så gammel at drikkekulturen i min omgangskrets er slik at jeg slipper å havne i en posisjon hvor jeg føler jeg må handle. For meg høres det ut som du børre skifte henne ut med noen andre som "oppfører" seg, for din egen skyld og hennes! Anonymkode: 5e13e...811 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissCroft Skrevet 24. september 2016 #28 Del Skrevet 24. september 2016 Jeg har en venninne som dessverre drikker med begge hender når hun er på fest eller på byen. Etter den n'te rusbrusen "forelsker" hun seg i noen, og griner og hyler fordi vedkommende ikke er interessert. Jeg har prøvd å si til henne om dersom hun ikke drakk seg så sanseløs, hadde hun hatt større sjanse, men hører hun på det? Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #29 Del Skrevet 24. september 2016 Ja, en venninne som anmeldte en fyr for "festvoldtekt" og fikk ham stilt for retten. I ettertid fortsetter hun å drikke seg dritings og elger seg innpå en eller annen fyr. Jeg er lei av å ta vare på henne, og sørge for at hun ikke våkner i feil seng flere ganger. Anonymkode: 84ed0...121 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #30 Del Skrevet 24. september 2016 De som på død og liv skal skjenke alle som ikke vil bli skjenket. Sier man nei takk tar de det bare som en utfordring Anonymkode: 926e9...f70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 24. september 2016 #31 Del Skrevet 24. september 2016 Den Tuesday, September 20, 2016 at 10.14, Sirah skrev: Jeg har vært borte i alle de over, men spesielt en venninne er veldig slitsom. Hun er kjempegøy frem til det plutselig tipper og da er det fullstendig galskap. Drikker med begge henda, blir høylytt og brautende og man må fotfølge henne fordi hun plutselig er borte. Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg omtrent har båret henne hylende og skrikende inn i en taxi og oppgitt adressen hennes til sjåføren. Det orker jeg ikke mer.... Herregud, er hun 2 år???? Høres jo helt vilt ut å måtte bære Hemne hylende inn i en taxi. Hvor gammel er hun egentlig? Er hun klar over dette selv? Hvis ikke, film henne neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 24. september 2016 #32 Del Skrevet 24. september 2016 Den Tuesday, September 20, 2016 at 10.32, Daiquiry skrev: Jeg har en "venninne" som drikker seg helt sanseløst dritings og ødelegger ALLE festene/middagene hun er på. Har sluttet helt å invitere henne, og hun er drit sur pga det. Har prøvd å forklare, men hun hører ikke etter. Gash, skjønner ikke hvorfor folk blir så sure når de ikke blir invitert mer. Må jo være lettere tilbakestående når de ikke skjønner hvorfor folk ikke orker å feste med de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnpinn9 Skrevet 24. september 2016 #33 Del Skrevet 24. september 2016 Har en venninne som hele tiden driver med drikkepress og er full klokken 20 00 Hun vil jeg skal drikke mer og nærmest tvinger meg til å ta shots. Hvis jeg tar en så maser hun "ta en til da" og hun heller oppi til meg. Det er så ufattelig slitsomt! Jeg gidder å bli full med en gang og være kanakas før vi skal på byen. Så sier hun "det er jo ikke noe gøy når jeg er mye fullere enn deg" Jammen, så ikke drikk deg så full da!! Jo, hun må det. Det er mye gøyere å være dritings. Hun kan ofte bli surrete og mister ting på fylla. Hun mister nøkler, veske, sko, jakke, lommebok osv. Hvordan hun klarer det, nei det skjønner jeg ikke! Så vil hun jeg skal passe på vesken hennes, men så er jo jenta plutselig borte! Mobilen tar ho ikke og jeg må gå rundt å lete etter ho. Når hun ikke er å finne noen vei, så drar jeg hjem. Så blir hun sur fordi jeg bare stakk og ikke ga henne veska. Arrrg!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antbug Skrevet 24. september 2016 #34 Del Skrevet 24. september 2016 Har en venninne som ni av ti ganger skal betro meg sine mørkeste hemmeligheter og snakke om veldig tunge ting, og det pleier å ende med gråting og trøsting. Ikke akkurat det jeg ønsker meg når jeg en sjelden gang skal feste, så jeg gjør det jeg kan for å trekke meg unna når jeg ser at hun bikker i den retningen. Litt slemt kanskje, men hun vet godt at hun kan komme til meg når som helst ellers hvis hun trenger å prate ut. Jeg vil ha festen min festlig, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #35 Del Skrevet 24. september 2016 1 time siden, antbug skrev: Har en venninne som ni av ti ganger skal betro meg sine mørkeste hemmeligheter og snakke om veldig tunge ting, og det pleier å ende med gråting og trøsting. Ikke akkurat det jeg ønsker meg når jeg en sjelden gang skal feste, så jeg gjør det jeg kan for å trekke meg unna når jeg ser at hun bikker i den retningen. Litt slemt kanskje, men hun vet godt at hun kan komme til meg når som helst ellers hvis hun trenger å prate ut. Jeg vil ha festen min festlig, takk! Veldig mange som skal åpne seg og fortelle om sine dype hemmeligheter på fylla. Men de vil aldri gjøre det i edru tilstand nei. Bare på fest. Litt irriterende når du må være psykolog og trøste. Anonymkode: 859ac...01d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #36 Del Skrevet 24. september 2016 Jeg gidder nesten ikke feste lenger generelt. Det samme skjer hver jævla gang... 1. Vi sitter på vors. Det er ofte greit nok og gøy. Så skal vi ut, folk begynner å stresse. Men så finner de ut at de utsetter en halvtime for "vi rekker ikke bussen om 5 min pga drt er for mange som skal på do og deretter ha på seg sko og røyke først, så vi må ta den om 20 min". 2. Så diskuteres det hvilket sted vi skal på; "jeg vil på et sted med dansegulv", "nei ikke dit, er så masse fæle folk der", "liker ikke musikken der". 3. Når vi endelig har ankommet sentrum; "hvor ble det av xxx?". Kø på alle utesteder. 4. Tar ett som ser bra ut. I gang på dansegulvet. Folk forsvinner, jeg kjeder meg i hjel pga den kjedelige listetopp musikken som jeg har hørt x antall ganger før. Venninne snakker med venninne/bekjent, venninne 2,3 er borte, venninne 4 begynner å bli dårlig og vil snart dra hjem. Jeg skylder på at jeg er dårlig også og går. 5. Får så mld fra venninne som kun er sammen med hun ene "hvor ble du/dere av?". Ikke fordi vi var så veldig morsomme å ha der, men fordi de ikke vil at folk skal dra fra festen. Nei...festing har bare blitt en dyr affære som er kjedelig.. Anonymkode: f9d6f...ac4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ViljaH Skrevet 24. september 2016 #37 Del Skrevet 24. september 2016 Javisst, alle venner egner seg ikke til alt. Noen drikker seg fullstendig drita hver eneste gang så jeg må være barnevakt. Noen er ikke festmennesker, de liker ikke å drikke eller danse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #38 Del Skrevet 24. september 2016 En venninne av meg drikker med begge hender og har aldri kontroll. Hun bare driter seg ut overalt! Det er skikkelig flaut å være vitne til. Når hun kommer på det stadiet, så skal hun ALLTID begynne og krangle med noen (helt uten grunn) har virkelig ikke tall på hvor mange ganger hun har kverulert og kranglet med en dørvakt. Jeg tenker bare, hold kjeft!!! Begynner å krangle med en taxisjåfør uten grunn. Det er jo flaut. Hun blir også veldig sutrete i fylla (hun er aldri sånn til vanlig) Skal klage på alt. Det er kaldt, varmt, hun kjeder seg, ingen hunks her og vil på et annet utestedet, drinken var vond, hun vil plutselig hjem, dårlig musikk, hun er sulten osv. Ødelegger stemninga helt med all klagingen Å hun blir plutselig borte. Greit du vil hjem, på nachspiel, dra med fyr osv, men ta nå og si ifra! Er så lei av at hun bare forsvinner fra meg uten å si ifra. Eller send en melding når du går da, så jeg slipper å lete rundt. Ikke interessert i å feste med ho mer. Anonymkode: 859ac...01d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 24. september 2016 #39 Del Skrevet 24. september 2016 Jeg har noen venninner jeg ikke gidder å drikke med, men jeg er nok også en venninne som andre venninner heller ikke gidder å drikke med. Sånt har det med å gå opp i opp det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lesehest__ Skrevet 24. september 2016 #40 Del Skrevet 24. september 2016 Jeg er ikke så godt kjent med dem, men de drikker hjemmebrent og sånt, så der sa jeg stopp når det gjaldt noe man definerte som en fest. Å bøtte nedpå hjemmebrent er ikke helt meg, og det er skadelig. Ikke skjønner man noe av det folk sier når noen er så fulle heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå