Missycat Skrevet 17. november 2004 #1 Del Skrevet 17. november 2004 hvor finner jeg det? noen forslag? har sett på h&m og lignende, men finner ikke noen som er virkelig fine.. med stropper, litt utringing og ca til knærne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. november 2004 #2 Del Skrevet 17. november 2004 Stikk innom en "litt finere" undertøysbutikk og ta en titt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterenka Skrevet 17. november 2004 #3 Del Skrevet 17. november 2004 Jeg holdte på å spørre, hva er en nattkjole? Er bare vant til å ligge med klær i senga når jeg har vært på sykehus. Trodde menn foretrakk (og dere) naken hud framfor tøy... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 17. november 2004 #4 Del Skrevet 17. november 2004 Trodde menn foretrakk (og dere) naken hud framfor tøy... Næh. Hjelper med noe smått, sexy og hudnært, det pirrer lysten til å se mer. Og om kjolen fyker av etter noen sekunder, har den jo gjort nytten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valkyrie Skrevet 17. november 2004 #5 Del Skrevet 17. november 2004 Kanskje du finner noe du liker her: nattkjolesøk hos Figleaves Valkyrie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå