Gå til innhold

Gift i bare 2 år - også ble det slutt: Haudemann/Krogh

Gjest Gjestinnom

Anbefalte innlegg

Gjest Gjestinnom
30 minutter siden, Marie90 skrev:

Åh, sure kvinner landet over godter seg i andres ulykke. Hvilket er greit om man er rik og pen.

FYI å godte seg over andres skilsmisse gir ikke deg selv bedre sjanser på partnermarkedet. Mindre pene og fattige mennesker skiller seg over en lav sko de og.

?😐😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 timer siden, Marie90 skrev:

Åh, sure kvinner landet over godter seg i andres ulykke. Hvilket er greit om man er rik og pen.

FYI å godte seg over andres skilsmisse gir ikke deg selv bedre sjanser på partnermarkedet. Mindre pene og fattige mennesker skiller seg over en lav sko de og.

Jeg har aldri hatt sansen for Marte Krogh (ikke han heller for den del), men jeg godter meg ikke over at forholdet hennes tok slutt. Ønsker henne (og Jan) lykke til videre (ikke det at noen av dem vil bry seg hetta om det). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Marie90 skrev:

Hvis du sikter til meg så var jeg ikke ute etter å "godte" meg over en skilsmisse, jeg siktet til disse provoserende uttalelsene de skal ha kommet med og hva de egentlig var kjent for. Skilsmisser er aldri noe man burde godte seg over. Ser ikke at noen andre i tråden har "godtet" seg heller.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjestinnom
Den 14. september 2016 at 22.40, Gjestinnom skrev:

For å sitere mitt eget hovedinnlegg:

ønsker å føye til at jeg kjenner til flere der ordningen delt bosted og 50/50 fungerer utmerket for barna og foreldrene. 

Samtidig finnes det ikke kun en (1) løsning best for alle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, Gjestinnom skrev:

For å sitere mitt eget hovedinnlegg:

ønsker å føye til at jeg kjenner til flere der ordningen delt bosted og 50/50 fungerer utmerket for barna og foreldrene. 

Samtidig finnes det ikke kun en (1) løsning best for alle. 

Som er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjestinnom
1 minutt siden, O.G. skrev:

Som er?

Ja, altså at det finnes flere ulike gode løsninger og den enkelte familie velger gjerne det som fungerer best for akkurat de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Gjestinnom skrev:

Ja, altså at det finnes flere ulike gode løsninger og den enkelte familie velger gjerne det som fungerer best for akkurat de.

Nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...