Gå til innhold

Gift i bare 2 år - også ble det slutt: Haudemann/Krogh

Gjest Gjestinnom

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og hun som hadde oppskriften på et langt og lykkelig ekteskap..Mannen skal ikke trille barnevogn eller skifte bleier, og kvinner må holde seg i form og være seksuelt tilgjengelige at all times.

Endret av Varma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 14.9.2016 at 22.40, Gjestinnom skrev:

Syns alle som skiller seg gjør det etter 2 år for tiden. 2 er liksom the magic number aven eller annen uforståelig grunn uansett hvor lenge de var sammeni forkant av bryllupet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Varma skrev:

Og hun som hadde oppskriften på et langt og lykkelig ekteskap..Mannen skal ikke trille barnevogn eller skifte bleier, og kvinner må holde seg i form og være seksuelt tilgjengelige at all times.

Oh the irony.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Varma skrev:

Hvordan skal denne mannen finne seg ei annen dame som finner seg i alt det her? 

Vent, jeg glemte et øyeblikk at han er rik. 

Nevermind, then... :P 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Psychonaut
Den 9/14/2016 at 22.40, Gjestinnom skrev:

Menneskelig biologi er nok den egentlige historien her. Hvis vi ser på normalfordelingen for når mennesker finner det på tide å bytte partner, vil jeg tippe at medianen ligger på rundt 7-8 år (i hvert fall dersom det er barn med i bildet, litt lavere dersom ikke).

Endret av Psychonaut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjestinnom
5 timer siden, Varma skrev:

Hva er egentlig oppskriften - lurer jeg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, elisaday skrev:

Jeg undrer meg over hvem disse menneskene er og hvorfor skilsmissen deres diskuteres her?

De er "kjendiser" i lille Norge. Blant annet har de hatt en del utspill i media som har vakt mye oppmerksomhet, feks. at menn ikke skal trille barnevogn, og at mødre har en plikt til å trene og ta vare på seg selv. Grovt nevnt, har ikke kildesjekket alle detaljer, da det i utgangspunktet er ditt eget ansvar å google hvis du ikke kjenner til nevnte personer og lurer på hvem de er.  

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Psychonaut
6 minutter siden, elisaday skrev:

Jeg undrer meg over hvem disse menneskene er og hvorfor skilsmissen deres diskuteres her?

Marthe Krogh er en middels god fiolinist som har fått mye oppmerksomhet fordi hun er kvinne og over gjennomsnittlig pen. Ex-mannen aner jeg ikke hvem er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, elisaday skrev:

Takk til @FrkHumle og @Psychonaut. Jeg har tydeligvis gått glipp av noe. Takk for opplysningene :)

Hvis du ønsker litt provoserende underholdning en lørdag så google gjerne selv om du nå vet hvem det er ;) De sitter liksom litt fast i sin rike, tilbake til 60-tallet-verden, med veldig tydelige kjønnsroller. Les utspillene de har kommet med (og ta deg et glass vin til :) )

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, FrkHumle skrev:

Hvis du ønsker litt provoserende underholdning en lørdag så google gjerne selv om du nå vet hvem det er ;) De sitter liksom litt fast i sin rike, tilbake til 60-tallet-verden, med veldig tydelige kjønnsroller. Les utspillene de har kommet med (og ta deg et glass vin til :) )

Provoserende underholdning er ikke feil på en barnefri lørdag, dette må sjekkes ut :) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, sure kvinner landet over godter seg i andres ulykke. Hvilket er greit om man er rik og pen.

FYI å godte seg over andres skilsmisse gir ikke deg selv bedre sjanser på partnermarkedet. Mindre pene og fattige mennesker skiller seg over en lav sko de og.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...