Bitte Skrevet 18. november 2004 #61 Del Skrevet 18. november 2004 Et par store sterke armer....sukk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phair Skrevet 18. november 2004 #62 Del Skrevet 18. november 2004 Skuldre, hender og munn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jolita Skrevet 22. november 2004 #63 Del Skrevet 22. november 2004 Øynene Rumpa Ryggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2004 #64 Del Skrevet 22. november 2004 Fra hendene og opp til albuen, ryggen og skuldre....mmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2004 #65 Del Skrevet 22. november 2004 Hvis han er påkledd: øynene. Hvis han er avkledd (dessverre alt for sjeldent med nye folk en treffer) noe helt annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 22. november 2004 #66 Del Skrevet 22. november 2004 Brede skuldre, armer, øyner og rumpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest happyending Skrevet 22. november 2004 #67 Del Skrevet 22. november 2004 Øyne (utstråling), håret, tenner, skuldre og rumpe/lår.. Jeg liker ikke gutter med små, livløse øyne, jeg liker ikke gutter som har langt hår eller enda verre - lite hår, jeg liker ikke gutter som har brune tenner, skjeve tenner eller tenner med matrester i.. jeg syns det er utrolig sexy med markerte skuldre.. Og jeg liker passelig små rumper med lår som passer til... En perfekt beskrivelse av kjæresten min.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrine22 Skrevet 22. november 2004 #68 Del Skrevet 22. november 2004 Breie skuldre, flotte over og underarmer, og kraftige muskuløse lår og legger. Alt dette har selvfølgelig min kjære... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 23. november 2004 #69 Del Skrevet 23. november 2004 Skal vi se: Øynene, rumpen og hendene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hyggeligfyr Skrevet 23. november 2004 #70 Del Skrevet 23. november 2004 :o :o :o Fullstendig forvirret nå. Plutselig fryktelig usikker på seg selv og hva jenter liker. Veldig lyst til fettsuge ølmage, trene opp overkropp på treningsstudio og glemme andre interesser, slutte å trives med meg selv og slutte å synes at tiltrekkende jenter er de som tiltrekker meg - ikke de med finest rompe, pupper eller lår. Og pokker - jeg som har sånne små og følsomme akademikerhender. Plutselig er jeg REDD jenter...!!!!!! Dere altså. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2004 #71 Del Skrevet 23. november 2004 jeg ser på nesen av alle ting.... :oops: vannskelig og forklare, men den må se ut på en bestemt måte.... så ser jeg på armene fra skulderen og ned til albuen.... Det må liksom være en sånn spesiel bue..... :-? ja ja jeg vet det.... jeg er litt rar.... he he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2004 #72 Del Skrevet 24. november 2004 jeg ser på nesen av alle ting.... :oops: vannskelig og forklare, men den må se ut på en bestemt måte.... så ser jeg på armene fra skulderen og ned til albuen.... Det må liksom være en sånn spesiel bue..... :-? ja ja jeg vet det.... jeg er litt rar.... he he he Enig i det med armene - særlig området på oversiden av albuene - det "må" være riktig vinkel... eller bue®, som du sier. Fortsetter dette riktige helt ut i hendene er jeg solgt. Merkelig... Trenger IKKE være sterk, heller. Kjæresten min har litt for små (dog søte) hender, men heldigvis pene armer. Og så er skulderområdet og nakken viktig. IKKE tyrenakke. Må være "plass nok" til de ulike kroppsdelene, dvs velproporsjonert...Men igjen: tenner aldri på treningsfriker... Og øynene/ansiktet er kjempeviktig - uttrykket og utstrålinga er ALT, selv om det har en viss sammenheng med faktiske ansiktstrekk også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hyggeligfyr Skrevet 24. november 2004 #73 Del Skrevet 24. november 2004 UTROLIG hvor detaljopptatt dere er! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest John Doe Skrevet 24. november 2004 #74 Del Skrevet 24. november 2004 jeg liker ikke gutter som har brune tenner' date=' skjeve tenner eller tenner med matrester i.. [/quote'] tror ikke det er så altfor mange som leter etter en slik partner heller da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest John Doe Skrevet 24. november 2004 #75 Del Skrevet 24. november 2004 UTROLIG hvor detaljopptatt dere er! :o Ikke lenge før de har brutt deg helt ned. Kom deg vekk før det er for seint. Eller vent til de har passert 35 uten barn..da forsvinner listen ned til dette: Håper han er snill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hyggeligfyr Skrevet 24. november 2004 #76 Del Skrevet 24. november 2004 Ikke lenge før de har brutt deg helt ned. Kom deg vekk før det er for seint. Eller vent til de har passert 35 uten barn..da forsvinner listen ned til dette: Håper han er snill. Skal vel litt til før de bryter meg ned - men det er sjokkerende lesning allikvel...! :-? Glad jeg har et greit forhold til min egen kropp (tror forresten jeg har en god del detaljer ved kroppen min jeg ALDRI har tenkt over - som kanskje noen her ville ha lagt merke til...). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 24. november 2004 #77 Del Skrevet 24. november 2004 Hva finner du sjokkerende? At jenter har forskjellig smak? *sjokk* Eller at vi går etter utseendet vi også? *sjokk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hyggeligfyr Skrevet 24. november 2004 #78 Del Skrevet 24. november 2004 Hva finner du sjokkerende? At jenter har forskjellig smak? *sjokk* Eller at vi går etter utseendet vi også? *sjokk* Nei, som jeg sier: detaljopptattheten. At dere kan se sånne ting som jeg ikke tenker over en gang. Vinkel på nakke eller linjer på underarmen - jeg tenker bestandig helhet. Selv om man som gutt legger merke til de om kroppsdel er spesielt fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 24. november 2004 #79 Del Skrevet 24. november 2004 Øye for detaljer, Dette her var seff, teoretisk sett. RL teller jo helheten. -men som sagt, dette er teorien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 24. november 2004 #80 Del Skrevet 24. november 2004 Øye for detaljer' date= Dette her var seff, teoretisk sett. RL teller jo helheten. -men som sagt, dette er teorien. Søndern også.. her trodde jeg at jeg kunne huke deg på noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå