Gå til innhold

Jenter; Hvilken kroppsdel ser du på hos mannen?

Gjest GreenSky

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mange altfor gode alternativer å velge mellom.. men tror en fiiiin brystkasse og mage står høyt på listen..og kraftige,muskuløse lår.. mmm :) akkurat som kjæresten min! :kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hillary..
Har aldri skjønt det der med hender. Pianohender bad' date=' arbeidskar hender good?[/quote']

Jeg synes omvendt. Jeg går nok litt etter akademikere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri skjønt det der med hender. Pianohender bad' date=' arbeidskar hender good?[/quote']

Når jeg tenker på de så begge deler er sexy, faktisk! Men ikke småe tjukke fingre på ei svær hand :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg ser ikkje på menn dersom dei ikkje har det lille ekstra som gjer at eg legg merke til dei med ein gong. I så fall ser eg på høgde (Han MÅ vere over 180, minimum!!!!) at han er slank, har fin holdning, ser veltrent ut, men ikkje Arnold nei, og hendene er viktige ja, eg likar både arbeidshender og akademikarhender, men dei må vise styrke. Slappe handtrykk er totalt turn- off!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde jeg hatt webkamera skulle jeg tatt bilde av hendene for å få karakter' date=' fasinerende.[/quote']

Du har sikkert kamera på mobilen, bare ta et bilde å send inn i albumet. Du får sikkert karakter :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Hillary..
Nyrer' date=' lever og tolvfingertarm. En god prostata er heller ikke å forakte...[/quote']

Hva med et godt hjerte?

(eller fine testikler...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh, mannekropp! Hvordan skal man velge en kroppsdel?

jeg liker hender, rompe, en tynn hengslete overkropp,gjerne hardt tatovert. generelt lange tynne shabby gutter er bra.

så har vi hjernen da. men den liker vi ikke. HAHA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...