Selma Skrevet 17. november 2004 #41 Del Skrevet 17. november 2004 overkropp (armer/rygg/brede skuldre) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 17. november 2004 #42 Del Skrevet 17. november 2004 Mange altfor gode alternativer å velge mellom.. men tror en fiiiin brystkasse og mage står høyt på listen..og kraftige,muskuløse lår.. mmm akkurat som kjæresten min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hillary.. Skrevet 17. november 2004 #43 Del Skrevet 17. november 2004 Ikke rumpa noe særlig. Øynene, håret og lårene. Stramme, kraftige lår er sexy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hillary.. Skrevet 17. november 2004 #44 Del Skrevet 17. november 2004 Har aldri skjønt det der med hender. Pianohender bad' date=' arbeidskar hender good?[/quote'] Jeg synes omvendt. Jeg går nok litt etter akademikere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 17. november 2004 #45 Del Skrevet 17. november 2004 Stramme, kraftige lår er sexy. Mmmmmmmmm, helt enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 17. november 2004 #46 Del Skrevet 17. november 2004 Har aldri skjønt det der med hender. Pianohender bad' date=' arbeidskar hender good?[/quote'] Når jeg tenker på de så begge deler er sexy, faktisk! Men ikke småe tjukke fingre på ei svær hand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 17. november 2004 #47 Del Skrevet 17. november 2004 Armer og hender. Elsker store, sterke armer (men ikke a la Arnold Schwarzenegger ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 17. november 2004 #48 Del Skrevet 17. november 2004 Hadde jeg hatt webkamera skulle jeg tatt bilde av hendene for å få karakter, fasinerende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 17. november 2004 #49 Del Skrevet 17. november 2004 Vil heller se armmusklene dine jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 17. november 2004 #50 Del Skrevet 17. november 2004 En rak rygg kan være utrolig sexy, brede skuldre, rumpe... og pene hender er sexy! Korte pølsefingre er no-no. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 17. november 2004 #51 Del Skrevet 17. november 2004 Øyne og hender Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 17. november 2004 #52 Del Skrevet 17. november 2004 Holdning, hender,rumpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 17. november 2004 #53 Del Skrevet 17. november 2004 Eg ser ikkje på menn dersom dei ikkje har det lille ekstra som gjer at eg legg merke til dei med ein gong. I så fall ser eg på høgde (Han MÅ vere over 180, minimum!!!!) at han er slank, har fin holdning, ser veltrent ut, men ikkje Arnold nei, og hendene er viktige ja, eg likar både arbeidshender og akademikarhender, men dei må vise styrke. Slappe handtrykk er totalt turn- off!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 17. november 2004 #54 Del Skrevet 17. november 2004 Vil heller se armmusklene dine jeg! Hehe da vil du bli skuffet, de har ikke fått mer trening enn absolutt nødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 18. november 2004 #55 Del Skrevet 18. november 2004 Hadde jeg hatt webkamera skulle jeg tatt bilde av hendene for å få karakter' date=' fasinerende.[/quote'] Du har sikkert kamera på mobilen, bare ta et bilde å send inn i albumet. Du får sikkert karakter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 18. november 2004 #56 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg er svak for høye, slanke, muskuløse menn med litt "magert" ansikt og høye kinnbein. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstermagnet Skrevet 18. november 2004 #57 Del Skrevet 18. november 2004 Nyrer, lever og tolvfingertarm. En god prostata er heller ikke å forakte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 18. november 2004 #58 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg er svak for høye, slanke, muskuløse menn med litt "magert" ansikt og høye kinnbein. :hjerter2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hillary.. Skrevet 18. november 2004 #59 Del Skrevet 18. november 2004 Nyrer' date=' lever og tolvfingertarm. En god prostata er heller ikke å forakte...[/quote'] Hva med et godt hjerte? (eller fine testikler...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mulle Skrevet 18. november 2004 #60 Del Skrevet 18. november 2004 åh, mannekropp! Hvordan skal man velge en kroppsdel? jeg liker hender, rompe, en tynn hengslete overkropp,gjerne hardt tatovert. generelt lange tynne shabby gutter er bra. så har vi hjernen da. men den liker vi ikke. HAHA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå