mrs williams Skrevet 16. november 2004 #1 Del Skrevet 16. november 2004 8) Hei Jeg lurer på en ting. Hva er normal praksiss når det gjelder innvitasjon til julebord og personalfester nåe en person er ute i barsellpermisjon? Vi har alle blitt innvitert på julebord med overnatting. Alle er innvitert utenom hun ene som har fødselspermisjon. Må nevnest at vi er en liten arbeids plass med bare 13 annsatte. Det er ikke det at de trodde at hun ikke kunne bli med pga. barnet men hun er rett og slett ikke velkommen! Selv om det før om årene har innvitert de som har hatt fødselperm...til og med med barn på julebord?! Ja det koster en del å ta alle med men så er det fire stykker av de andre som ikke kan være med.. Jeg bare lurer på om dette er normal praksiss å ekskuldere de som er i fødselpermisjon? Det jeg synst er dårlig er at hun rett og slett ikke er velkommen siden hun er i fødsels permisjon? :evil: Hun er jo annsatt, og vi andre vil gjerne ha henne med! :-( Er dette unormalt eller er det bare jeg som synst det? :oops: :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. november 2004 #2 Del Skrevet 16. november 2004 Dette er jo bare helt utrolig dårlig gjort! :o Helt sjokkerende. Hun har permisjon, og skal selvfølgelig være med på julebord. Noe annet er jo aldeles uhørt! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 16. november 2004 #3 Del Skrevet 16. november 2004 Dette er jo bare helt utrolig dårlig gjort! :o Helt sjokkerende. Hun har permisjon, og skal selvfølgelig være med på julebord. Noe annet er jo aldeles uhørt! :evil: Einig med rosalilla - klart ho må inviterast. Ein er då ikkje oppsagd om ein har permisjon - eg hadde følt meg ekskludert. Tykkjer ikkje ei slek framferd støttar opp om arbeidsmiljø og -moral. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BayliZ Skrevet 17. november 2004 #4 Del Skrevet 17. november 2004 Jobben inviterer de også de som er sykemeldte, skulle bare mangle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. november 2004 #5 Del Skrevet 17. november 2004 Selvfølgelig inviterer man de som er sykemeldt eller ute i permisjon. Jeg ble ikke invitert da jeg hadde fødselsperm, men jeg fødte bare en uke før julebordet og var mildt sagt ikke i form til å være med, men likevel kunne de invitert meg syns jeg, det kunne jo vært at jeg var i form til å stikke innom en tur mellom ammingene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 17. november 2004 #6 Del Skrevet 17. november 2004 Vel jeg ble ikke invitert på julebordet i min forrige jobb, da jeg hadde permisjon. Da jeg konfronterte de med det, skyldte de på hun som arrangerte det hele - og hun hadde nettopp sluttet! Jeg vet hun ikke hadde noe særlig til overs for meg... ble skikkelig lei meg. Men det var jo ikke mine kollegers skyld. Det var for sent å bli med og, da alt var bestilt og greier.... Synes skikkelig synd på hun som ikke blir invitert jeg - vet hvordan det føles. Har dere grunn til å mislike henne eller? Synes heller dere kan konfrontere henne med det dere evt er misfornøyd med- måten dere gjør dette på er helt forkastelig - å ekskludere noen slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trill Skrevet 17. november 2004 #7 Del Skrevet 17. november 2004 Eg har permisjon- og eg e invitert på julebord! Trur det e heilt normal praksis.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrs williams Skrevet 17. november 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 17. november 2004 Synes skikkelig synd på hun som ikke blir invitert jeg - vet hvordan det føles. Har dere grunn til å mislike henne eller? Synes heller dere kan konfrontere henne med det dere evt er misfornøyd med- måten dere gjør dette på er helt forkastelig - å ekskludere noen slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 17. november 2004 #9 Del Skrevet 17. november 2004 ok, da så... for en bedriten sjef. Hva har hun gjort da, som gjør at han ikke liker henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 17. november 2004 #10 Del Skrevet 17. november 2004 feil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrs williams Skrevet 18. november 2004 Forfatter #11 Del Skrevet 18. november 2004 Hei nei det er et mysterium...ikke vet jeg hva hun har gjort..? Hun er verdens beste kolega synest vi men vi har ikke noe vi skulle sagt så det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 19. november 2004 #12 Del Skrevet 19. november 2004 Hårreisende. Han har vel " prøvd " seg og fått nei. Synes dere skal si ifra jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrs williams Skrevet 19. november 2004 Forfatter #13 Del Skrevet 19. november 2004 Vil bare rette opp han er en hun....sjefen vår er en hun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå