AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #1 Del Skrevet 13. september 2016 Jeg har et par bekjente som jeg opplever på ganske lik måte. De har et stort behov for å få frem sine meninger i møter og sosiale sammenhenger og de poengterer meningene på en slik måte at det virker som det ikke finnes andre sannheter her i verden. I tillegg er de "gode" på å kommentere andres meninger i negative ordlag istedet for å anerkjenne andres opplevelse av f.eks en situasjon. De svarer på en måte som gjør at den andre føler at sin opplevelse er feil og ikke gyldig. Det er svært ubehagelig å være i nærheten av disse og man vegrer seg for å si noe. Det føles som de hele tiden "trykker" deg ned. Er det noen flere med samme erfaring og/eller som har kunnskap om hva det feiler disse menneskene? Har de tegn på noen diagnose, er de psykisk ustabile etc. Jeg strever med å forstå dem og hvordan man skal håndtere dem.. Anonymkode: 005f7...73d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #2 Del Skrevet 13. september 2016 Drit i bruk tid på mennesker du ikke har noe til felles med. Anonymkode: db28a...22c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 13. september 2016 #3 Del Skrevet 13. september 2016 De er bare ikke smarte nok til å forstå at det er jeg som har rett. Bare å ignorere slike mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #4 Del Skrevet 13. september 2016 Er ikke alltid man får unngått de, når de f.eks er kollegaer eller man er i samme grupper f.eks i andre sammenhenger. Jeg klarer forsåvidt å drite i dem og ikke bry meg, men jeg funderer så fælt på hvorfor de er blitt sånn, hva det er de er redd for eller hva som plager dem etc.. Anonymkode: 005f7...73d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest morhjertegod Skrevet 13. september 2016 #5 Del Skrevet 13. september 2016 Bessevissere, de som kan og vet alt. De man ikke kan diskutere med, de som ikke vil høre på andres innspill, ofte høyrøstede, som stopper diskusjonen med Ferdig snakka! Drit i dem, de blir jo ikke kloker av å kun høre på seg selv :o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honnipuff Skrevet 13. september 2016 #6 Del Skrevet 13. september 2016 Kjenner flere sånne folk. Det kan være slitsomt å føle at man mener noe feil hele tiden, at man ikke gjør ting riktig og at alt det de gjør eller mener er det beste i hele verden, og det eneste som er riktig. Enkelte (en god del) mennesker er trangsynte, men jeg har sluttet å bry meg! Jeg er veldig takknemlig for at jeg klarer å være åpen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #7 Del Skrevet 13. september 2016 Jeg synes disse menneskene er "skumle" å forholde seg til for de er også fæle til å snakke nedverdigende om andre bak deres rygg. Men hva er det som gjør at de bruker disse strategiene og opphøyer seg selv? Har de dårlig selvtillit, er de engstelige, har de virkelige en genuin oppfatning om at de er "verdensmestere"? Hva tror dere? TS Anonymkode: 005f7...73d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå