AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #1 Del Skrevet 13. september 2016 Usikker på om dette spørsmålet hører til her, men jeg prøver: Jeg har blokkert en bruker på facebook. Vi har en chattehistorikk som jeg har slettet hos meg, men tror ikke vedkommende har slettet denne hos seg (i messenger). Spørsmålet er da: vil vedkommende se når jeg er logget på? Synes det en grønn prikk ved navnet mitt? Når vedkommende går inn på historikken vår, kommer antall minutter siden jeg var pålogget eller "aktiv nå" opp hos den andre? Takker for svar :-). Anonymkode: d9caf...31e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #2 Del Skrevet 13. september 2016 Du må blokkere både på facebook og messenger Anonymkode: 0f598...293 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeneChris Skrevet 13. september 2016 #3 Del Skrevet 13. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Du må blokkere både på facebook og messenger Anonymkode: 0f598...293 Og da syns jeg ikke noen av stedene selv om vi har chattet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå