Gå til innhold

,


DelvisPresley

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette er ikke slemt ment, men ment for å vekke deg. Les innlegget ditt, og se at du faktisk får det du ber om.

Tankegangen din = da blir det sånn

Anonymkode: 74588...6f3

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å forbedre deg selv så mye at jentene faktisk går etter deg?

Anonymkode: cf0ce...1b0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Depresjon er en diagnose.

Har du fått den?

Man har lov til å være deprimert, nedfor, trist- uten at det MÅ være en diagnose for det. Alt her i verden handler ikke om hva diagnosen sier om deg 

Anonymkode: ed485...526

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du starter jo i helt feil ende. Du syter over at de ikke er interessert, men gjør ingenting for at de skal bli det. Jobb med deg selv. Det å få en bra kropp handler om selvdisplin og drivkraft. Begynn å tren, spis sunt og les deg opp på hva som funker. Dra på handletur, skaff deg en kul stil du føler deg vel i. Se etter jobber, evt studer noe du interesserer deg for. Mulighetene er uendelige om du bare gidder å ta tak i deg selv. Underveis, når du ser forbedring i deg selv, kommer selvtilliten, og med selvtillit drar du damer. Ingen vil ha en selvmedlidende tjukkas som går etter damer så mye yngre og umodnere enn seg selv at dere nesten er i hver deres generasjon. Ta deg sammen.

Anonymkode: da3f7...d73

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Man har lov til å være deprimert, nedfor, trist- uten at det MÅ være en diagnose for det. Alt her i verden handler ikke om hva diagnosen sier om deg 

Anonymkode: ed485...526

Depresjon ER en diagnose uavhengig av hva tror og mener.

Men trist og lei deg kan du være uten dette fryktelige stempelet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Depresjon er en diagnose.

Har du fått den?

Depresjon er faktisk en tilstand. En diagnose er en tilstandsvurdering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette går ut på mentalitet, innstilling og holdning. Du må ta deg sammen mann!  

Om du ikke klarer å skjerpe deg støtter jeg @Jerry Lee

Endret av Vemund
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takler ikke gutter som har en "offer" rolle. Jeg lukter de lang vei, og styrer unna. Du må snu tankesettet ditt, og få en "vinner" innstilling. Så ordner det seg. Jenter liker gutter med selvtillit og går for de. Da spiller utseende ingenting. Vi blir fort lei av å måtte oppmuntrer gutter hele tiden, for at de skal få selvtillit, der blir fort veldig slitsomt. 

Jeg har en kompis som er overvektig, har dårlig jobb og er i 30 årene, som lett for seg damer. Fordi han har selvtillit og sjarm og han vet hvordan han skal bruke det.  Du kommer langt med det.  Hilsen J27

Anonymkode: 81693...034

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- symetrisk ansikt 20%

- rik 2%

- stor tykk penis 50%

- høy 93%

- veltrent 70%

- mørk stemme 68%

- humor 98%

- snill 90%

 

 

 

 

 

Anonymkode: 8dd68...dd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

- symetrisk ansikt 20%

- rik 2%

- stor tykk penis 50%

- høy 93%

- veltrent 70%

- mørk stemme 68%

- humor 98%

- snill 90%

 

 

 

 

 

Anonymkode: 8dd68...dd1

Tja, to av de viktige tingene kan man jo jobbe mot 😄 

Mem seriøst, TS: Begynn å trene. Det er ikke alle som får den kroppen damer drømmer om uten å ty til ulovlige midler, men du føler deg bedre uansett. Og DA kan du tillate deg å bli litt kaldere. Ta litt mindre hensyn. Ta det du vil ha (som du får). Det der er også en treningssak. Jeg leser side opp og side ned om hva damer egentlig ønsker seg, men det er todelt, etter egen erfaring. Du er muligens det som beskrives som forholdsmateriale, men det er ikke sikkert at det er det de egentlig vil ha. Det er i alle fall ikke det som får deg til å føle deg sånn som du ønsker å føle deg. Bruk et år eller to på tung trening. Få hjelp på et treningsstudio. Etter hvert vil du føle deg bedre. Da kan du begynne å gi faen. På mirakuløst vis, vil du også da se at hannkattene begynner å gå rundt deg med halen løftet. Ta for deg av noen av dem. Du er ikke verre eller bedre enn noen andre når du gjør det. Du kommer til å føle deg bedre, og det vil også gjenspeile seg i måten du behandler kvinner på, og du vil få oftere napp. Hvis du er født i '86, kan du nok med fordel også begynne å gå for damer på din egen alder. 

Anonymkode: 0fff1...576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Jerry Lee skrev:

Depresjon er en diagnose.

Har du fått den?

Nei, har du?

Tror ikke du vet helt hva du snakker om her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et øyeblikk siden, Jerry Lee skrev:

Ja.

=

Jo.

Selv om jeg skriver deprimert i HI, betyr ikke det at det gjelder alle områder i livet. Det er mer en talemåte for å si at jeg er fortvilet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg takler ikke gutter som har en "offer" rolle. Jeg lukter de lang vei, og styrer unna. Du må snu tankesettet ditt, og få en "vinner" innstilling. Så ordner det seg. Jenter liker gutter med selvtillit og går for de. Da spiller utseende ingenting. Vi blir fort lei av å måtte oppmuntrer gutter hele tiden, for at de skal få selvtillit, der blir fort veldig slitsomt. 

Jeg har en kompis som er overvektig, har dårlig jobb og er i 30 årene, som lett for seg damer. Fordi han har selvtillit og sjarm og han vet hvordan han skal bruke det.  Du kommer langt med det.  Hilsen J27

Anonymkode: 81693...034

Jeg tror faktisk ikke noen kan lukte det, da jeg skjuler det ganske godt. Jeg har vært ganske sosial med jenter tidligere, blid og høflig.

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å forbedre deg selv så mye at jentene faktisk går etter deg?

Anonymkode: cf0ce...1b0

Det høres litt ambisiøst ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, mann_86 skrev:

Selv om jeg skriver deprimert i HI, betyr ikke det at det gjelder alle områder i livet. Det er mer en talemåte for å si at jeg er fortvilet.

Så si fortvilet, si trist, si lei deg, si knust og knekt. Og jeg beklager at du har det slik.

Men vær så snill, ikke si deprimert om du ikke har fått det fastslått av de som kan noe om dette.

Det er både sårt og vondt for oss som faktisk er diagnostisert å se at begrepet blir en talemåte... utvannet og uten betydning for folk flest.

Ønsker deg alt godt videre. 

Endret av Jerry Lee
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Jerry Lee skrev:

Så si fortvilet, si trist, si lei deg, si knust og knekt. Og jeg beklager at du har det slik.

Men vær så snill, ikke si deprimert om du ikke har fått det fastslått av de som kan noe om dette.

Det er både sårt og vondt for oss som faktisk er diagnostisert å se at begrepet blir en talemåte... utvannet og uten betydning for folk flest.

Ønsker deg alt godt videre. 

Det er ikke unormalt at folk bruker ordet "deppe" om når de er nedfor eller lei seg. Fins mange ord her i verden som ikke blir brukt i deres rette mening.

Men beklager, da.

Og takk for det! Back at ya:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...